Παραλήρημα

Πέμπτη, Ιουλίου 28, 2005

Παρέα με τον Jumpmaster

Το Σ-Κ που μας πέρασε ζήσαμε όλοι μας μία εμπειρία ξεχωριστή. Για κάποιον όμως η εμπειρία ήταν ακόμα πιο ξεχωριστή. Ο φίλος μας ο avel έγινε jumpmaster! Μάλιστα πήρε κ certificate I DID IT” το οποίο κ έχει τοιχοκολλήσει στη δουλειά του πάνω από το γραφείο του (δεν έχει τοιχοκολλήσει τίποτα άλλο εκεί) να το βλέπουν όλοι κ να του δείχνουν το απαραίτητο respect respect my authoritae!!!!

Ξεκινήσαμε μια κ δυο για τον Ισθμό, όπου οφείλω να ομολογήσω πως αν γενικά σου αρέσει να πηδάς από ύψος μην πάει ο νους σας στο πονηρό –προσωπικά δεν την παλεύω καθόλου με αυτούς τους πήδους- ο Ισθμός είναι ένα ωραίο μέρος να πηδήσεις,

Καταρχήν είναι ψηλά 80 μέτρα -όχι μισές δουλειές γιατί ξέρω ότι κ από τα 40 μέτρα πηδάνε. Επίσης πηδάς από γέφυρα προς θάλασσα την οποία αν είσαι έξτρα-τυρογαριδάκης μάγκας μπορεί κ να ακουμπήσεις με το χέρι σου κ όχι από γερανό για ξύλα κ σίδερα προς χώμα να γκρεμοτσακιστείς. Το μέρος αυτό έχει μια δική του ομορφιά ρε παιδί μου. Το στενό που εκτείνεται μπροστά σου κ πίσω σου, η θαλασσίτσα...lovely!

Ακούστε πως έχει το όλο setting.
Υπάρχει οργανωμένη επιχείρηση.
Δεν είναι απλά ένα περίπτερο όπου πας πληρώνεις, υπογράφτεις ότι δεν έχεις πρόβλημα υγείας, μπαίνεις στην ουρά κ πηδάς. Έχει κ κερασμένο καφέ σε τραπεζάκι με μουσικούλα χωρίς ορατότητα στο μέρος όπου θα-πα-να- πηδήσεις -βασικό αυτό- να χαλαρώσεις λίγο ο άνθρωπος κ αν έχεις φίλους chicken να παραμείνουν εκεί για το κοινό καλό χωρίς να πρήξουν κανενός τον π#$^&*.

Ο πήδος λαμβάνει χώρα σε ένα σιδερένιο γεφυράκι για πεζούς που βρίσκεται κάτω από την κανονική γέφυρα για τα αυτοκίνητα. Το πάτωμα αυτής της γέφυρας έχει τρυπίτσες ώστε να αντικρύζεις όλο το ύψος που σε χωρίζει από τη θάλασσα άλλοτε με δέος κ άλλοτε με τρόμο. Μάλιστα όταν περνά πάνω από τη γέφυρα κάποιο βαρύ όχημα ή φορτηγό ταρακουνιέται ολόκληρη σαν να γίνεται σεισμός. Στη μέση περίπου της γέφυρας βρίσκεται μια ροζ μεταλλική πλατφόρμα που καταλήγει στο κενό. Εκεί πηγαίνει ως πρόβατο στη σφαγή ο εκάστοτε jumpmaster…

Την πρώτη φορά που ανεβήκαμε στο γεφυράκι για να κοζάρουμεo jumpmaster δεν είχε πληρώσει ακόμα- πήδαγε ένας ταλαίπωρος τύπος τον οποίο κ είδαμε κ πραγματικά χλωμιάσαμε ομαδικώς.

Μάλιστα ο avel προς στιγμήν κιότεψε!

Η παρέα μας τον διαβεβαίωσε πως είτε πηδήσει είτε όχι όλοι θα τον αγαπούν, ωστότσο αν δεν πηδήσει όλοι θα τον κοροιδεύουν ΑΙ-Ω-ΝΙΑ που κιότεψε!!! Δεν κερδίζεται έτσι εύκολα το respect σήμερα φίλες κ φίλοι bloggers.
Θέλει ιδρώτα μέχρι την κάλτσα κ μάλιστα κρύο!!!

Πάντα είχα την απορία του τι ακριβώς συμβαίνει πριν κάποιος πάρει την απόφαση να πηδήσει. Υπάρχει πχ περίπτωση κάποιος να κιοτέψει κ να τον ζμπρώξουν;
Τι συμβαίνει αν υπάρχει ουρά κ ο καθένας παίρνει το χρόνο του μέχρι αηδίας;
Ενδεικτικά αναφέρω πως τη μέρα που πήγαμε εμείς υπήρχαν 10-12 άτομα στην ουρά που συνεπάγεται μία αναμονή τουλάχιστον 1,5 ώρα. Στον Ισθμό άλλωστε οι πήδοι σταματούν κάθε φορά που διασχίζει οποιοδήποτε πλεούμενο τη διώρυγα.

Ε λοιπόν νομίζω πως τα παιδιά εκεί εφαρμόζουν ένα αρκετά καλό σύστημα για τα τελευταία βασανιστικά δευτερόλεπτα.

Σε βάζουν στο χείλος του γκρεμού κ σου λένε να αναπνέεις χαλαρά κ να κοιτάς την ανοιχτή θάλασσα μπροστά σου στο τέλος της διώρυγας. Στη συνέχεια σου λένε βάλεις τα δαχτυλάκια από τα ποδαράκια σου στον αέρα –γιατί πηδάς ξυπόλιτος- όπως κάνουν οι καταδύτες στο βατήρα πριν βουτήξουν. Αυτό λέει σου δίνει μια αίσθηση πετάγματος. Όλη αυτή την ώρα υπάρχει δίπλα σου ο «εκπαιδευτής» δεμένος όπως κ εσύ που σου κρατάει τα σκοινιά στην πλάτη κ νιώθεις σταθερά τους καρπούς του να σε συγκρατούν. Στη συνέχεια σου ζητάει να ανοίξεις τα χέρια σου χαλαρά κ διάπλατα σαν εσταυρωμένος κ να χαλαρώσεις αναπνέοντας. Σε αυτή τη φάση λέει στάνταρ νιώθεις κάπως ιπτάμενος. Μένεις έτσι για λίγο μέχρι που ο «εκπαιδευτής» δίνει στο πλήθος την εντολή να ξεκινήσει το final countdown!

Όταν το πλήθος που ενθαρρύνει φτάσει στο Go ο εκπαιδευτής αφήνει πια τα χέρια του κ δε σε κρατά από πουθενά. Αυτή φίλες κ φίλοι είναι μια μαγική στιγμή γιατί λέει πως όλοι φιλοτιμούνται κ απλά αφήνονται να πέσουν προς τα μπρος σα να κάνουν βουτιά Κωνσταντάρα! Ίσως πια να το χουν πάρει απόφαση μέσω όλης αυτής της διαδικασίας, ίσως πάλι κ όχι κ απλά να αφήνονται σε φάση δε-γαμ@#&%$!
Πάντως, όσο πιο Κωνσταντάρας πέσεις σε αυτή τη φάση κ αποφύγεις το όποιο κουλούριασμα τότσο αυξάνονται οι πιθανότητες να αγγίξεις την επιφάνεια της θάλασσας με τα χέρια σου.

Ο avel είπε πως σε αυτή την κάθοδο το πιο έντονο συναίσθημα είναι ο αέρας που ακούς κ που νιώθεις στο σώμα σου με φοβερή ένταση. Στα πρώτα 2 γκελ του σκοινιού ανεβαίνεις πάρα πολύ (πάνω από το μισό της συνολικής διαδρομής) κ προφανώς αυτή η ταλάντωση ολοένα κ μειώνεται. Κάποια στιγμή φτάνουμε σε μια μικρή σχετικά γραμμική ταλάντωση όπου από πάνω σου ζητούν όπως είσαι ανάποδα να τραβήξεις το σκοινί ανάμεσα στα πόδια σου ώστε να γυρίσεις μέσω μιας περίπου κωλοτούμπας σε μια πιο όρθια στάση. Σε αυτή τη στάση περιμένεις λίγο μέχρι να κατέβει ένας γάντζος τον οποίο κ συνδέεις μόνος σου στο υπόλοιπο εξάρτημα στο στήθος σου. Μετά από αυτό όλα σου τα βάσανα έχουν τελειώσει. Μάλιστα οι πιο μάγκες την ώρα που τους ανεβάζουν αφήνονται εντελώς χέρια κ πόδια σαν να πέφτουν οριζόντια κ φχαριστιούνται περισσότερο αυτή την ανάβαση.

Επόμενος στόχος του jumpmaster είναι η πτώση από αερόπλανο από προφανώς πολύ μεγαλύτερο ύψος. Νομίζω ότι έχει τέτοιο στην Τανάγρα. Τις πρώτες φορές όμως λέει πέφτεις ψιλο-αγκαλίτσας μαζί με τον εκπαιδευτή σου. Avel σου εύχομαι ολόψυχα να σου τύχει μια Helga, ξανθιά, 30άρα με πολλά εμπρόσθια προσόντα.

Υπάρχουν άλλοι jumpmasters στην παρέα που να θέλουν να μοιραστούν μαζί μας την εμπειρία τους; Avel μήπως θες να σχολιάσεις κάτι που εγώ παρέλειψα; Κανένας άλλος από τους παρευρισκόμενους;

Υ.Γ.1 Το πρόβλημα για το οποίο όλοι παραπονιέστε με το template δεν το αντιλαμβάνεται κανένας από εμάς τους admins που χρησιμοποιουμε firefox, ωστότσο κάντε λίγο υπομονή κ θα επιληφθούμε του θέματος.

Υ.Γ.2 Οι σιωπές είναι άοσμες...

Πέμπτη, Ιουλίου 14, 2005

Ποιοί μας καταράστηκαν

Πολλές οι απόψεις που ακούστηκαν χθες και νομίζω οτι θα πρέπει να είναι αυτό το πρώτο poll που θα δημιουργήσει η isobel. Εγώ παραθέτω τα παρακάτω:
α) τα μέταλλα
Αυτή είναι και η επικρατέστερη άποψη δεδομένου και του Rockwave 2001 όπου ενώ τα μέταλλα απολάμβαναν τη μια μέρα Cradle of Filth σε ιδανικές καιρικές συνθήκες, την επόμενη έγινε Βιβλική Καταστροφή με αποτέλεσμα να χάσουμε Nick Cave, Madrugada και Charlatans.
Τι βροχή ήταν αυτή, τι κατακλυσμός. Το θυμάμαι και σκιάζομαι. Φαίνεται λοιπόν οτι οι καλές σχέσεις που διατηρούν τα μέταλλα με τη Βαλχάλα απέδωσαν, κι έτσι ενώ πριν από 4 χρόνια είχαμε βροχή, φέτος ο Όντιν μας έστειλε αέρα (λέμε τώρα).
β) οι Θεσσαλονικείς
Τόσα χρόνια γκρινιάζουν οτι στην Αθήνα γίνονται τα καλύτερα και περισσότερα live, οτι αυτοί είναι πάντα στο φτύσιμο και διάφορα άλλα κομπλέξικα. Διαφωνώ γιατί προπέρσι είδα Mogwai σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στη δεύτερη ήταν κλάσεις ανώτερη η συναυλία και από άποψη χώρου (Μύλος έναντι κάποιου αδιάφορου εώς χάλια χώρου στο Γκάζι). Τώρα εαν αυτοί δε μπορούν να στηρίξουν μια συναυλία (βλέπε Arab Strap το 2000, 80 άτομα στη Θεσσαλονίκη, γεμάτο Ρόδον στην Αθήνα) και προτιμούν να πάνε να τα σπάσουν στον Κιάμο, δεν τουυς φταίει κανείς. Άντε γιατί τα πήρα τώρα με αυτούς και με την ερωτική τους πόλη. Τι σκ$%^, φύσηξαν όλοι μαζί από τη Χαλκιδική?
γ) αυτοί που δεν μπόρεσαν να έρθουν
Μην είναι αυτοί που πήγαν στην Πάττι, μην είναι αυτοι που μένουν μακριά, μην είναι οι πιο άφραγκοι και από εμάς, μην είναι αυτοί που είχαν σπασμένο πόδι - πυρετό - ανεμοβλογιά, μην είναι η Σάννυ που τελικά δε μπόρεσε να έρθει? Τι να πω, μυστήριο.
Σίγουρα πάντως θα είναι κάποιος που κατέχει πολυ καλύτερα από εμένα τη μαγική, που πέρσι έιχα βάλει όλες μου τις δυνάμεις για να καταστρέψω τη "Συναυλία - Που - Δεν - Έγινε - Ποτέ" (λέγε με Pixies) αλλά φευ. Ας όψεται η εξεταστική που με είχε κάνει κακό άνθρωπο και ήθελα να ματαιωθεί η συναυλία, να χιονίσει, οι Pixies να παίξουν Βίσση, να περάσετε απαίσια και γενικά να μη χάσω τίποτα το σπουδαίο. Αλλά...
Ακόμα βέβαια πιστεύω οτι αυτό είναι μια πλεκτάνη οργανωμένη από όλους σας σε συνεργασία με τη Didi, διάφορα περιοδικά, ραδιόφωνα και site και άλλο κόσμο που δεν ξέρω, για να με τρελάνετε. Μας ζηλεύουν, Ρούλα μου...

Γ@^^!ετ@! ο Δίας ο Ποσειδώνας και όλη τους η παρέα

Δεν υπάρχει λέξη για να περιγράψει αυτό που νοίωθω! Ούτε με 100 εκατομμύρια ιδεογράμματα απο καρτούν ($#$^&%&^^$&%^*%^%$^^$&$^) δεν περιγράφεται. Μα τον Τουτάτις και τον Όμπραξ χθές σκότωνα άνθρωπο (δεν ξέρω ποιόν).
Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να μην ξέρω τι μου φταίει απο την χθεσινή ημέρα. Δυστυχώς έληξε άδοξα. κλάψ.
Φίλη isobel μπορεί να ήταν λίγο μπλαζέ, όπως ισχυρίζεσαι, οι λευκές ρίγες αλλά τολμώ να πώ πως είναι μάλλον το μεγαλύτερο συγκρότημα εν ενεργεία.ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΙ
Αλλά έπρεπε να συνεχίσουν να παίζουν γαμώ το κερατό τους (τι είναι Γαλάτες? Φοβούνται μην τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι?) αααααααααααααααααααα. Ουρλιαχτό νεύρων.
Δυστυχώς ένα φεστιβάλ που είχε πολύ καλές ελπίδες να κάνει κάτι παραπάνω στο μέλλον πήρε τον λούτσο. Επιστροφή στις μεταλλικές πατσόγριες όλου του κόσμου να παίζουν μπροστά σε 30000 κόσμο για να συμπληρώσουν τη σύνταξη στην Ελλάδα. Οι scorpions είναι sold out. αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα. Πάλι νεύρα.
Γαμώ τη Μπανανία μας. Θα επανέλθω με ποιό καθαρό μυαλό.
loretta έχεις δίκιο ΗΤΤΑ. Σε παρακαλώ Βούδα κάνε να ξανάρθουν!!!!!!!!!!!!!

Στο Καραισκάκη συνάντησα το... Θεό

Οι μισοί απογοητευμένοι κ οι υπόλοιποι μισοί εξοργισμένοι ξεκινάμε για το αυτοκίνητο που θα μας πάει σπίτια μας. Στον παράδρομο που οδηγούσε στην Ποσειδώνος συναντήσαμε κίνηση. Αλλά τι κίνηση!

Πέσαμε πάνω στα γνωστά καγκούρια που συχνάζουν τελευταία γύρω από το Καραισκάκη με τα κωλο-φτιαγμένα αμάξια τους, τα στήνουν κ γενικά το καίνε!

Μα#$%^, ό,τι έχω ξεστομίσει σε βάρος των καγκουριών στο παρελθόν το παίρνω πίσω γιατί... τα παλικάρια αυτά πραγματικά ξέρουν πώς να σου φτιάξουν τη διάθεση!!!

Η φάση έχει λίγο πολύ ως εξής. Όλοι τους είχαν βάλει το σούπερ-ντούπερ ηχοσύστημα με subwoofer στα αμάξια τους –το υπόλοιπο αμάξι το φαντάζεστε, αλλά εδώ δεν έχει σημασία- έβαζαν μουσική σε ένταση κώφωσης κ απλά έμπαιναν στο μποτιλιάρισμα παίζοντας τα αγαπημένα τους tunes, έκαναν πρόγραμμα ρε παιδί μου!

Στο peak του προγράμματος ανοίγο-κλείναν τις πόρτες του οδηγού κ του συνοδηγού οι οποίες αποκάλυπταν μια πλειάδα ηχείων αυξάνοντας –Κ ΑΛΛΟ!!!- την ένταση της μουσικής προς τον έξω κόσμο. Φανταστείτε ότι οι πόρτες τους ήταν κάπως σαν... ηλεκτρικές κουζίνες με 100 μάτια (η γυναικεία παρομοίωση)!!!

Η playlist περιελάμβανε στην καλύτερη των περιπτώσεων το Galvanized αλλά εν γένει το ξένο ρεπερτόριο κινούνταν σε RnB τύπου Μπιγιονσέ κ τα ρέστα, ενώ το ελληνικό ρεπερτόριο λίγο πολύ περιελάμβανε όλα τα γνωστά σκυλοποπ σουξεδάκια –αναγνώρισα μάλιστα κ Σαρμπέλ- αλλά κ πιο σεκλέτικα πράγματα τύπου Σφακιανάκης.

Φυσικά είχαμε κλά@#$ στο γέλιο πράγμα που περιέργως δεν τους εκνεύριζε καθόλου, αντιθέτως τους πώρωνε περισσότερο στο ποιος με τον τρόπο του θα μας εντυπωσίαζε πιο πολύ.

Ο νικητής της βραδιάς ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στο κόκκινο φανάρι για την Ποσειδώνος. Ο οδηγός κάνει αλλαγή από Μπιγιονσέ σε Σφακιανάκη, ανοίγει κ τις 2 πόρτες, βγαίνει έξω ρίχνει ζεμπεκιά στο ρεφραίν, εισπράττει τα ένθερμα χειροκροτήματα κ τις κραυγές θαυμασμού από όλους τους επιβαίνοντες στο πίσω όχημα –δλδ το δικό μας- κ στη συνέχεια μας κοιτά με πολύ νόημα, μας δείχνει με το δεύτερο δακτυλάκι σαν να κοιτά την κάμερα του Fame Story που του κάνει ζουμ κ μας τραγουδά κ το επόμενο κουπλέ!!!

ΜΑ$%^& ΕΖΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ Κ ΑΥΤΟ!!!

ΘΕΟΣ!!!

Συγνώμη… Patti

Που τότσο οι φίλοι μου κ εγώ, όσο κ περίπου ακόμα 5000 –λέει- δε σε στηρίξαμε αλλά κατεβήκαμε Φάληρο για να φάμε την πα#$^& του αιώνα!
Αλλά έννοια σου κ εδώ είναι κ ο...ΤΙΜΩΡΟΣ! Κ μάλιστα είναι κ Κινέζος!!!

Θα σφυρίξει 3 φορές κ μετά... ΘΑ ΤΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΟΛΑ!!!
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή!

Παρατάμε δουλειές, ξεκούραση, κάποιοι φαντάζομαι μετακινούμε κ τις διακοπές μας, κ φυσικά ΕΣΕΝΑ φίλη Patty κ πάμε στο beach volley.

Ξεκινώ καταγγέλωντας την εικόνα εγκατάλειψης του Ολυμπιακού αυτού έργου. Ποιος είναι ο «αρμόδιος» δεν το γνωρίζω, άσε που στην Ψαροκώσταινα δεν υπάρχει αρμόδιος, δεν υπάρχει καν αυτή η λέξη!
Βρώμα, σκουπίδια κ εγκατάλειψη!
Όλοι είναι διατεθιμένοι να δώσουν ακόμα περισσότερα λεφτά -κ πίστεψέ με ήδη ζορίζονται- για εισιτήρια κε Τριανταφυλλίδη για ένα χώρο που να σέβεται τον ακροατή.

Να είναι σφουγγαρισμένος, να έχει κάδους για σκουπίδια –γιατί αλλιώς όλοι ξέρουμε που θα παν τα μπουκάλια, ειδικά αν δοθούν τα σωστά κίνητρα-, να έχει τη σκηνή στη σωστή θέση, να βοηθά στην ορατότητα με καμιά οθόνη, να υπάρχει φως στη ρημάδα την τουαλέτα!
Μ’ ακούς κε Τριανταφυλλίδη;
Ηδη σου δωσα 45 έουρος κ πήγα σε χώρο που απλά αεριζόταν –αλλά έννοια σου κ θα φτάσουμε κ σε αυτό...
Τι στα σκατά γινόταν με αυτή τη... γούβα; Τι ρόλο έπαιζε η σκηνή εκεί;


Κάνουμε πέτρα την καρδούλα μας κ λέμε... του πού#$% θα βγει η Σάνη –που τη «διάλεξε» κ ο Τζακ- να γελάσει λίγο το χειλάκι μας.
Πούντη η Σάνη κε Τριανταφυλλίδη; Τα γέλια κοπήκαν από νωρίς!

Καθόμαστε στις βρωμερές κερκίδες κ ακούμε Sons&Daughters. Δε συγκλοινιστήκαμε. Ήταν καλή επιλογή για φεστιβαλική εκδήλωση αλλά ως εκεί. Παντως δε φταίξατε εσείς σε αυτό...

Σηκωνόμαστε μαζί με το μπουλούκι να απολάυσουμε τους Coral. Για όλο τον πληθυσμό ύψους περίπου 1.60 όπως εγώ η παρακολούθηση είναι ΑΔΥΝΑΤΗ!!!
Δεν υπάρχει η παραμικρή κλίση στο έδαφος, αντιθέτως υπάρχει πίσω η...γούβα.
Βάλε μου μια ρημάδα οθόνη να βλέπω!!!
Τι να κάνω κ γω, έφτιαξα βουναλάκι σκάβοντας την άμμο τριγύρω μου αλλά η κατάσταση δε βελτιώθηκε σημαντικά.
Οι Coral πάντως μου άρεσαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Μπράβο!

Μετά τους Coral η κατάσταση μπροστά άρχισε να γίνεται ασφυκτική. Ο ζωτικός χώρος για αναπνοή περιορίστηκε. Συγκλονιστηκές μυρωδιές... μασχάλης κ μη χειρότερα άρχισαν να αναδύονται ολούθε από το σκληροπυρηνικό γκρουπ των οπαδών των Λευκών Ριγών. Η ορατότητα για εμάς τους χαμηλού αναστήματος ανύπαρκτη, η ελπίδα για όποια απόλαυση από κοντά εξανεμίστηκε. Αποχωρούμε για το μπαλκόνι.

Βγαίνουν οι Ρίγες να παιξουν. Η αρχή του τέλους!

Καταγγέλω τη ΓΥΦΤΙΑ του ακροατή που ξεκίνησε να πετά μπουκαλάκια στα πρώτα τραγούδια. Μέτρησα τουλάχιστον 12 μπουκαλάκια -ενθουσιασμού;!- στα 2 πρώτα τραγούδια κ έβλεπα –από μακριά βέβαια- ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ αυτό που γινόταν.

Πότε επιτέλους θα σταματήσουν αυτές οι καφρίλες παίδες;

Σ’ αρέσει αυτό που ακούς;

Χόρευε, τραγούδα, κουτσαπήδα όσο μπορείς. Τι άλλο να πω; Όμως ότι αντικείμενο έχεις κράτα το για την πάρτη σου.

Δε σ’ αρέσει;

Κάνε κάτι άλλο αυτή τη μέρα κ ώρα.

Ποιος ο λόγος να ταλαιπωρείσαι, να ξεσηκώνεσαι από το σπίτι σου, να διακινδυνεύεις το αν θα μπεις μέσα –γιατί στάνταρ δεν έχεις πληρώσει-, να κουβαλάς βάρος πάνω σου, να γαμήσεις αυτό που κάποιος άλλος έχει κάθε δικαίωμα να απολαύσει;
Στην τελική, πόσο μα$%^&* είσαι;

Στη συνέχεια χτύπησε τυφώνας, ανεμοστρόβιλος!

Ο ίδιος ο Ιβάν μετά την Κούβα, τη Φλόριντα κ δεν ξέρω τι άλλο έπιασε Φάληρο!

Η αλήθεια είναι πως υπήρχε σαφής κίνηση στο στέγαστρο κ στα πλαινά στηρίγματα για τα μεγάφωνα. Γαμώ την π@#$%^&* μου κε Τριανταφυλλίδη, δίπλα στη θαλασσίτσα είμαστε, μας έχεις πάρει ήδη 45 έουρος, κάντη να μην κουνιέται τη σκηνή!

Όσο για τους ίδιους τους Stripes πολύ VIP attitude. Πολύ cold blooded.
Τυπικοί με τους fans, ακόμα κ το thank you με το σταγονόμετρο έπεφτε.
Στο μουσικό κομμάτι βέβαια δικαίωσαν, πράγμα τα που έκανε χειρότερα όταν έφυγαν. ΚΑΚΙΣΤΑ βεβαίως, το φαγαν το μπουκαλάκι τους κ πιστεύω ότι θα το θυμούνται για καιρό!

Όσο για το διοργανωτή που «δε θα μας αφήσει έτσι, που θα μας ικανοποιήσει» πώς ακριβώς θα τo πετύχει αυτό; Τι σόι ικανοποίηση μας προσέφερε φέτος το G-Fest για να σε πιστέψουμε; Υποτιμάς τη νοημοσύνη μας κε Τριανταφυλλίδη κ ο εμπαιγμός δεν είναι ωραία φάση. Του χρόνου θα το θυμόμαστε αυτό αν επιχειρήσεις τίποτα.

Που πήγαν ο Aphex Twin, οι Fourtet, οι Fischerspooner, οι Fantomas;
Τι σοί αισθητική επιλογή –επαναλαμβάνω αυτά που εσύ λες- αποτελούν οι Rotting Christ;

Δεν έχω λόγια να περιγράψω το πότσο τα ΣΚΑΤΩΣΕΣ γιατί μεταξύ μας αυτό έκανες!!!

Πώς θα μας ικανοποίησεις μεγάλε;

Άσε μην κουράζεσαι, μην το προσπαθήσεις καν. Δε θέλουμε άλλη ικανοποίηση από εσένα για φέτος. Αρκετά; ΣΏΝΕΙ για να μην πω... Σάνη;!

Έννοια σου κ κάποιοι από εμάς ικανοποιηθήκαμε από μόνοι μας, κ για να μην πάει ο νου σας βρε κουτά στο πονηρό διαβάστε τη συνέχεια!!!

Σαν πας στο Φάληρο για τις Άσπρες Ρίγες

Και αυτό φίλοι μου, είναι αυτό που με απλά λόγια ονομάζεται
ΗΤΤΑ

Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2005

Μια πορνογραφική σχέση

Πριν από λίγο είδα αυτή την ταινία. Δεν ξέρω αν την έχετε δει και πως σας φάνηκε, εμένα μέτρια, με προβλημάτισε όμως ένα πράγμα. Γιατί ο κόσμος όταν νιώθει κάτι δεν ανοίγει το στοματάκι του να το πεί? Γιατί είμαστε όλοι τόσο εγωιστές και δυσκοίλιοι σε αυτό το θέμα? Θα μας πέσουν τα μούτρα εαν ομολογήσουμε την καψούρα μας ή το οτιδήποτε νιώθουμε για τον άλλο? Δεν ξέρω αν με πιάνετε, το έχω λίγο μπερδεμένο το ζήτημα στο κεφάλι μου, απλά πιστεύω οτι σε πολλές καταστάσεις κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη χωρίς να χρειάζεται. Αν θέλετε δώστε μια ώθηση στο θέμα γιατί πιστεύω οτι έχει ενδιαφέρον. Πάω για drink, μουτς σε όλους.

Eξωγήινοi της διπλανής πόρτας

Χθες το βράδυ με έπιασε μία ακατανίκητη επιθυμία να δω σινε-τρασούρα!
Πίστευα πως μετά την ειδησεογραφία της ημέρας, το χρειαζόμουν οπωσδήποτε για να ρθω στα ίσα μου, να στανιάρω...Χρειαζόμουν κ γω βλέπετε όπως κ κάθε αδαής κ αφελής Ευρωπαίος τη δόση μου από κίνδυνο που μόνο απ’ έξω μπορεί να έρθει όχι από μέσα, όπου όλοι ανεξαιρέτως είναι καλοί κ άγιοι...

Από δω το φερα από κει το φερα κ στο τέλος υπέκυψα!

Πήγα στο-ΠΟΛΕΜΟΤΩΓΚΟΣΜΩΝ!!!

Ουαου!!!


Πρέπει εδώ να σας προειδοποιήσω πως είμαι fan του Σπιλμπεργκ. Όλες του οι ταινίες πλην του Jurassic Park με άφησαν ικανοποιημένη από αρκετά έως πολύ...

Μ’αρέσουν ρε παιδάκι μου γενικά τα παραμύθια –που πιστεύω ότι είναι δυνατό σημείο του εν λόγω σκηνοθέτη- κ μάλιστα όταν έχουν δυσάρεστο τέλος-που δεν αποτελεί δυνατό του σημείο-, αυτό το happily ever after με ξενερώνει.

Μπορώ να πω πως κ χθες ότι αρχίζει ωραία τελειώνει με πόνο.
Πόνο ψυχής του θεατή εννοώ!

Κλασικά τώρα σκάσανε μύτη οι εξωγήινοι, έγινε της π$%%&#, κόσμος σκοτωνότανε, σφαγείο, πανικός κ στο τέλος, πανε στο Στίβεν οι υπεύθυνοι από τα στούντιος κ του λένε:

Κοίτα να δεις μεγάλε, 10 λεπτάκια μείνανε!
Μετά γιοκ το μπάτζετ!
Κοίτα λοιπόν να το μαζέψεις!

Εεε κ τι να κάνει ο φουκαράς, τα μάζεψε όπως όπως... άλλωστε δεν είναι κ συνηθισμένος να λειτουργεί... πτωχά ο άνθρωπος!

Οι σεναριακές τρύπες μόνο που δε μας ρούφηξαν κ μας...

Ήθελα να σταθώ όμως στον ξενερωτικό τρόπο με τον οποίο παρουσιάζονται στο σινεμά οι κατά καιρούς εξωγήινοι, δλδ άκρως ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΟΙ. Δεν πρόκειται τώρα να μιλήσω για ψηφιακά κλπ εφφέ. Αλλού είναι το θέμα μου...

Δεν είναι τρομερά βολικό κ κυρίως εύπεπτο οι εξωγήινοι πάντα να έχουν κεφάλι με 1 ή 2 σπανίως περισσότερα μάτια, μύτη, στόμα, χεράκια από 2 κ πάνω όπως κ ποδαράκια κ ενίοτε ουρά;

Δε σας ακούγεται κ εσάς λογικό πως ο εξωγήινος που θα σκαγε μύτη στη γη θα είχε με αυξημένη πιθανότητα πολύ διαφορετική μοριακή δομή –τι λες τώρα;- από οποιοδήποτε γνωστό γήινο πλάσμα, με αποτέλεσμα η εξωτερική του μορφή να ναι κάτι εντελώς μα εντελώς πρωτόγνωρο που δε θα μοιάζει με τίποτα που να ξέρουμε;

Αν αναλογιστεί κανείς το ποσοστό των ορατών συχνοτήτων –βλέπε χρώματα- για το ανθρώπινο μάτι σε σχέση με το συνολικό πλήθος των συχνοτήτων που αντιλαμβανόμαστε με χίλιους 2 άλλους τρόπους, πότσο μεγάλη είναι κατά τη γνώμη σας η πιθανότητα να έσκαγαν εξωγήινοι στη γη κ να τους βλέπαμε κανονικότατα με γυμνό μάτι; Το ίδιο ισχύει κ για τη μεταξύ τους επικοινωνία κ την ακοή μας...

Μα που στα σκα@# πήγε η φαντασία των δημιουργών κινηματογράφου;
Την πάτησε το τρένο;
Κουράστηκα πια να βλέπω εξωγήινους... της διπλανής πόρτας!

Δάσκαλε, τι μας λέει η κινεζική φιλοσοφία για τους εξωγήινους;
Έσκασαν ποτέ μύτη εξωγήινοι στην... Κινεζία; Τι παίχτηκε;

Ήρθε ο Kung Fu Master

Αγαπητοί blogers μόλις ήρθα απο το χωριό μου στην Κίνα γιατί η εκεί παρουσία μου τα τελευταία 200 χρόνια με κούρασε κάπως.
Διάλεξα να εγκατασταθώ στον ελληνικό κυβερνοχώρο γιατί κατ΄αρχάς γνωρίζω απταίστως την ελληνικήν, και κατα δεύτερο έχω εμπορικές συναλλαγές με την Ελλάδαν (εμπορεύομαι αστεράκια ninja).
Με μεγάλη χαρά (και τρόμο) διαπίστωσα πως στο blog "palavomares" κυκλοφορεί πολύ τρέλα οπότε είπα να επεμβαίνω που και που ώστε να δίνω καμιά απάντηση, στα ομολογουμένως σύνθετα ερωτήματα που σας προβληματίζουν, με την σοφία (όχι την Βέμπο) των αιώνων που κουβαλάω στις πλάτες μου.
Με ακόμη μεγαλύτερη χαρά διαπίστωσα οτι η ευτυχής συγκυρία της μετακόμισης μου στην Ελλάδαν συνοδέυεται απο την επίσκεψη ενος συγκροτήματος εκ 120 Ενωμένων Εργοστασίων Επίπλου Αμερικής ονόματι Λευκές Ρίγες. Θα με δείτε λοιπόν στην εν λόγω συναυλία να κινούμαι πάνω, μέσα και γύρω απο την αρένα. Αυτά και άλλα με τη Φωτεινή Πιπιλή.

Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2005

Μαμημένο Ιόκερ

Αισθάνομαι τότσο μα τότσο κακομοίρογλου - που θα έλεγε και η isobel. Μου μπήκαν τα δαιμόνια απο χτες να παίξω τζόκερ. Επτάμησι εκατομαμύρια είναι αυτά, πέρσι ο Σάββας, φέτος εγώ. Το σκεφτόμουν όλο το πρωί. Αποφάσισα να πάω το μεσημέρι μετά το γραφείο, μετά το ξέχασα και με έπιασε ένας πανικός στην παραλία κατά τις 17:30. Πήρα το αυτοκίνητο πήγα στο Πρακτορείο και ξαναγύρισα. Υπερ-pathetic. Και φυσικά πήρα τα λαλάρια του ΟΠΑΠ, διαφορετικά δε θα ήμουν εδω να σας γράφω, no offence, έτσι? Μαμώ την τύχη μου και το Ιόκερ. Και την Πρωτοψάλτη με το ηλίθιο τραγούδι της. 'Ολε στα μούτρα τους. Αμήν.

Ο Μανιακός Δολοφόνος με το Τσεκούρι

Σε αυτό το θέμα έχω αναφερθεί ξανά απ’έξω-απ’έξω αλλά νομίζω ότι ήρθε η ώρα να το συζητήσουμε πιο εκτενώς.

Είστε βίαιοι άνθρωποι; Καβγαδίζετε συχνά; Αν κάποιος σας πειράξει/ενοχλήσει πώς αντιδράτε; Υπάρχει περίπτωση να παίξετε μπουνιές μαζί του;

Θα έλεγα για τον εαυτό μου –με όση ασφάλεια μπορώ να κρίνω- πως είμαι μάλλον φιλήσυχος τύπος. Δε θεωρώ πως τα καβγαδάκια είναι το αλατοπίπερο της ζωής κ σπαν τη μονοτονία. Όταν βαριέμαι, βαριέμαι βέβαια αλλά προσπαθώ να το ξεπεράσω λίγο πιο δημιουργικά.

Όταν έχω κάποιο πρόβλημα –συχνά νομίζω πως έχω- κ στραβώνω κ στριντζώνω, όλα κι όλα. Είπαμε τύπος φιλήσυχος όχι όμως κ μη οξύθυμος. Τα παίρνω στο κρανίο αρκετά εύκολα κ συνεπώς συχνότατα κ φωνάζω κ βρίζω (ε όχι, πού να το ξέρετε εσείς αυτό;). Θα έλεγα πάντως ότι αυτό που κάνω συχνότατα όταν πραγματικά ενοχλούμαι από κάποιο εξωτερικό συμβάν είναι να υποβαθμίσω το γεγονός προς τα έξω κ να κατευνάσω κάθε αντίδραση, ωστότσο...
ΘΥΜΑΜΑΙ.. το γεγονός κ συσσωρεύω νεύρα προς το άλλο πρόσωπο το οποίο κ μελλοντικά «εκδικούμαι» πετώντας τα καρφάκια μου. Την όλη διαδικασία δε μπορώ να πω πως ελέγχω απόλυτα δλδ πολλά από τα παραπάνω που κάνω γίνονται κάπως ασυναίσθητα από μεριάς μου, ειδικά το «εκδικητικό» κομμάτι.

Υπάρχει όμως ΜΙΑ περίπτωση φίλες κ φίλοι του μπλογκ που με κάνει να ξεχνώ κ να αναιρέσω όλα τα παραπάνω, καθώς με βγάζει από τα ρούχα μου. Με κάνει πώς να το πω ρε παιδί μου Τούρκο, Ζαν Κλώντ Βαν Νταμ. Οποιαδήποτε πιθανότητα για πολιτισμένο διάλογο κ εξάσκησης πειθούς εξανεμίζεται εντός 10 sec. Δεν είναι απλά ότι αν ενοχληθώ θα καβγαδίσω –με πιθανότητα 1- αλλά επιθυμώ διακαώς να βιαιοπραγήσω κ μάλιστα άσκημα (ακόμα δεν το έχω πραγματοποιήσει αυτό)...

Πόσες κ πόσες φορές έχω φανταστεί –για να μη πω φαντασιωθεί κ οδηγήσω αλλού τη σκέψη σας χωρίς αυτό να έχει νόημα στην προκειμένη- τον εαυτό μου να ξυλοφορτώνει αβέρτα κουβέρτα το εν λόγω πρόσωπο. Η εικόνα που επανειλημμένα χαλβαδιάζω στο μυαλό μου κατά τη διάρκεια του καβγά είναι το να στριμώχνω τον «εχθρό» πχ στον τοίχο κ να του σκάω ασταμάτητα, αμέτρητα χαστούκια, μπουνιές κ κουτουλίδια –χώρια οι βρισιές- μέχρι να του ματώσουν τα δόντια. Αυτή η εικόνα είναι τρομερά χαρακτηριστική. Αν δε ματώσουν τα δοντάκια, δεν εγκαταλείπω την...προσπάθεια.

Μήπως πρέπει να το ρίξω στα σπα να ηρεμήσω λιγάκι;
Μήπως να κάνω γιόγκα, υπνωτισμό ή κάτι παρόμοιο χαλαρωτικό;
Μήπως δεν έχω καλό ωροσκόπιο ή φενγκ σούι κ για πόσο;
Μήπως να πα να γίνω... ΜΑΤ να κάνω καριέρα;
Μήπως αντιθέτως πρέπει να το ρίξω σε τίποτα εντατικό kick-boxing, mai-tai (που λένε πως είναι εντυπωσιακά βίαιο κ ταιριάζει γάντι με την καριέρα του αυτοφωράκια) κ παράλληλα υποχρεωτική παρακολούθηση 5 ώρες ημερησίως ταινίες καράτε, νίντζα, Σταλόνε κλπ; Μήπως η επιστήμη μου με έχει καταστρέψει;
Μήπως η ελληνική χλωρίδα κ ιδίως η... πανίδα επιδρά αρνητικά επάνω μου;

Σας παρακαλώ αν κάποιος «γνωρίζει»...κ εδώ σας επιτρέπω να γελάσετε... αρκετά ας πει μια γνώμη.

Y.Γ. Εξαιρετικό όπλο είναι ένα μεσαιωνικό που έχω δει στην τηλεόραση με μία αγκαθωτή μεταλλική μπάλα με αιχμηρά αγκάθια που συνοδεύεται με αλυσίδα κ εκτοξεύεται προς το υποψήφιο θύμα μετά από σύντομη περιστροφική κίνηση, κάτι σαν αυτό που κρατούσε η Gogo στο Kill Bill 1 -καλό κορίτσι, κρίμας!

Τρίτη, Ιουλίου 05, 2005

Αναμνήσεις από το Synch

Φίλοι κ φίλες αυτού του Blog, πότσο μα πότσο ωραία τα περάσαμαν στο Synch;
Θα μοιραστώ μαζί σας τις εμπειρίες μου από τη Δεύτερη μέρα του φεστιβάλ δλδ το Σάββατο που καθώς έμαθα συγκέντρωσε κ τον περισσότερο κόσμο...

Καταρχήν Μπράβο, μπράβο κ πάλι μπράβο κ ΖΗΤΩ στους διοργανωτές!
Ε λοιπόν ναι!
Αυτό είναι φεστιβαλική διοργάνωση για όσους κάνουν τσουρούτικες αρπαχτές!
Πολλές σκηνές όπου οι καλλιτέχνες παίζουν ταυτόχρονα!!!

Προσωπικά δεν είμαι καθόλου μα καθόλου φαν των Tuxedomoon κ το γεγονός ότι θα εμφανίζονταν μετά τους Tortoise –που αποτέλεσε κ το όνομα που προσωπικά με τράβηξε στο event- με ξενέρωνε απίστευτα! Ωτσόσο δεν πέρασα διόλου άσκημα ούτε πριν ούτε κ μετά τους Tortoise.

Από Tuxedomoon παρακολούθησα πολύ λίγο –ακριβώς όσο χρειαζόταν για να μη μου τη σπάσουν- κ μετά κινήθηκα στις υπόλοιπες σκηνές!
Στα δυνατά μουσικά σημεία της βραδιάς έχω να αναφέρω τους PanSonic κ φυσικά τον Jamie Lidell!

Διασκέδασα όσο δεν πήγαινε όμως με το... ασύλληπτο performance των Liars –όλοι όσοι δεν τους ήξεραν έμειναν μαλ$%%. Αυτό πα να πει μία γνήσια rock ΨΩΝΑΡΑ!
Ο frontman ασέλγησε κυριολεκτικά πάνω σε όποιο όργανο έβρισκε μπροστά του, έκαιγε ενισχυτές, εκσφενδόνιζε μικρόφωνα (μαζί με τη βάση τους) σε διάφορα μέρη της σκηνής, μιλάμε για τεράστιο πανηγύρι!!!

Επίσης θα ήθελα να σταθώ κ στον συναρπαστικό Έλληνα frontman κ peformer Στέλιο από τους Tryupanosoma -το γνωστό μικρόβιο- που δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από τους αντίστοιχους αλλοδαπούς ;)

Εξαιρετικά ήταν κ τα installations. Θα ήθελα να ξεχωρίσω την ηλεκτρική κουζίνα, το ψυγείο κ φυσικά τη γυάλα. Επίσης άξιζε την ουκ ολίγη αναμονή προκειμένου να πειραματιστεί κάποιος με το theremin! Γιατί βλέπεις όλες οι ψωνάρες που το έπαιζαν «καλλιτέχνες» τρομάρα τους ήθελαν να δώσουν ρεσιτάλ κ φυσικά να διαλογιστούν παίζοντας... theremin για τουλάχιστον 20 λεπτάκια ο καθένας, κ η υπόλοιπη ουρά ας περιμένει...

Ζώα!!!

Παραπονο 1

Ποιος είπε ότι Bios κ Synch δε σχετίζονται; Αφού σε όλες τις σκηνές εκτός της μεγάλης επικρατούσαν συνθήκες σάουνας τύπου... Bios!

Στις 3 κλειστές σκηνές μετρήσαμε θερμοκρασίες που άγγιξαν στις 2 η ώρα το βράδυ τους 33 βαθμούς Κελσίου ενώ το αντίστοιχο humidity που επικρατούσε δε θέλω να το ξέρω...

ΚΛΙ-ΜΑ-ΤΙ-ΣΜΟς ρεεεεεεε!

Κ να φανταστείτε στην ειρωνεία του ότι η πόρτα στη σκηνή Machinery 1 έγραφε “air-conditioned, keep doors closed” ή κάτι τέτοιο.

Υποτίθεται ότι τα συγκεκριμένα κτίρια ήταν... φούρνοι! Όνομα κ πράμα


Ποιηματάκι

Εξω απ’ το Machinery το 1, φιλάκι δε σου έδωσα κανένα...

Παράπονο 2

Έπρεπε να μας βγει ο Χριστός για να πιούμε μια γα$%%^& μπίρα επιτέλους;

Τι στα σκα#$$ τη θέλουν οι διοργανωτές την προπώληση αν όχι για να υπολογίζουν κ τέτοιες παραμέτρους;

Να ακυρώνουν τελευταία στιγμή events με βάση την προπώληση ξέρουν όμως; Εεεεε; Μαλ^^&#!

Συγχύζομαι...



Άντε κ του χρόνου παίδες μόνο προς το καλύτερο σας εύχομαι...

Λυπάμαι μόνο τους φουκαράδες εκείνους στο camping του Λαυρίου για τη βροχή που έφαγαν στο κεφάλι αυτοί κ το μικρό βιος τους την Κυριακή, έμαθα ωστόσο ότι οι De La Soul δεν άφησαν κανέναν παραπονεμένο.

Φιλιά!

Στην εποχή του σκυλιού κ του μετάλλου

Φίλες κ φίλοι μετά την εποχή των δεινοσαύρων (ιουρασική), την εποχή του λίθου, την εποχή του χαλκού κ ποικίλλες ακόμα εποχές διανύουμε στη χώρα μας την εποχή του σκυλιού κ του μετάλλου.

Ειδικά το ζήτημα της εποχής του σκυλιού μπορώ κάπως μέσα μου να το δικαιολογήσω. Η χώρα μας πάντοτε άλλωστε ακροβατούσε μεταξύ δύσης κ ανατολής – για την ακρίβεια επιλέγουμε τη μία ή την άλλη κατεύθυνση ανάλογα με το τι μας συμφέρει καλύτερα, ωστόσο στα μουσικά ζητήματα που είναι καθαρά ζητήματα πολιτιστικού επιπέδου κ αισθητικής τα πράγματα είναι παραπάνω απο ξεκάθαρα! Είναι εξώφθαλμα!

Όλα αυτά χωρίς φυσικά να παραβλέψουμε στιγμή το ζήτημα της εμπορευματοποίησης της μουσικής από τις δισκογραφικές από όπου σε μεγάλο βαθμό ξεκινά κ προωθείται όλη αυτή η εμετική σκυλο-ποπ νοοτροπία...

Ρε παίδες ειλικρινά κουράστηκα να βλέπω στο mute άγνωστες τραγουδιάρες κ τραγουδιάρηδες σε videoclips απολύτως τρέντικα ντυμένους κ βαμμένους κ απλά να μην τολμώ να ανοίξω τον ήχο! Όλη αυτή η γενιά των τραγουδιστών τύπου Τσαλίκης, Γιαγκούση κλπ σκυλολόι δε θέλω να πιστέυω ότι έχουν οπαδούς, μπορώ να αλλάξω χώρα τώρα;

Μια απορία από την επικαιρότητα. Αυτό το παλικάρι ο Σαρπέι τονε λένε Σαρπέλ δεν είμαι σίγουρη, τι εθνικότητας είναι; Ποια είναι αυτή η ξένη γλώσσα στην οποία κ «τραγουδάει» κ γιατί να το κάνει αυτό; Σε ποιον πιστεύει ο ίδιος ή η δισκογραφική του ότι αυτό το πράγμα μπορεί να αρέσει;

Κρατώ το διαβατήριό μου ανά χείρας...κ συνεχίζω...

Κ καλά η εποχή του σκυλιού –είναι στη φύση του Έλληνα- η εποχή του μετάλλου τι σας λέει;
Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας ο λόγος που με τόση πόρωση είναι ο Έλληνας μέταλλο;
Κανείς σε αυτό δε μπορεί να με αμφισβητήσει, τα νούμερα μιλούν από μόνα τους κ είναι συντριπτικά.
Δείτε όλα τα φεστιβάλ.
Δείτε τι κόσμο μαζεύουν πχ οι Sabbath και τι κόσμο μαζεύουν o Moby, ο Manson και οι Chemical Brothers μαζί!
Μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου το εξηγήσει αυτο;

Τις τελευταίες εβδομάδες παρακολουθώ ανελιπώς με καθαρά κοινωνιολογικό ενδιαφέρον τη metal εκπομπή αυτού του τύπου του Χάκου στο γνωστό «μουσικό» τηλεοπτικό κανάλι –άσε μην αρχίσω τώρα κ με αυτούς!

Τι τυπάκια είναι αυτά; Καλά ο Χάκος μια χαρά σε σχέση με το μέσο μέταλλο, συζητήσιμος με γνώση κ λογικά επιχειρήματα με τα όλα του.
Ιδού συνοπτικά η γνώση που απεκόμισα...

Στάνταρ στοιχεία στα metal videoclips

Γκόμενες

Είναι 2 ειδών κ κατά κανόνα δεν πάνε μαζί δλδ βλέπεις ή το ένα ή το άλλο:

Άσπιλη παρθένα, κατάχλωμη, ξανθιά που φορά ξεθωριασμένο νυχτικό, έχει λιποθυμικές τάσεις ή είναι φρικαρισμένη, τρομαγμένη κ συνδυάζεται με αρσενική περσόνα τύπου μπαμπούλας, διάβολος (συνήθως πρόκειται για το frontman της μπάντας) κλπ ή...

Σεξοπορνοδιαστροφική γκόμενα –εδώ εμφανίζονται κατά μικρές ομάδες των 2-3 στο πλήθος- που μπαλαμουτιάζεται με μελη της μπάντας ή απλά με τις φίλες της κ φυσικά εμφανίζεται ως στριπτιντζού σε μπαρ ή κλαμπ (λεπτομέρειες όπως το παλούκι κρίνονται απαραίτητες). Φορούν πάντοτε high heels κ ντύνονται με τα απολύτως απαραίτητα χωρίς να αφήνουν πολλά στη φαντασία με ιδιαίτερη προτίμηση σε βινύλ εσώρουχα, μαύρα ή κόκκινα, ζαρτιέρες...
Συνήθη αξεσουάρ: μαστίγια, καμτσίκια, γάντια κλπ

Θεματολογία

Τα βιντεοκλίπ είναι άλλοτε «ρεαλιστικά», παρουσιάζουν δλδ τη μπάντα κατηφέστατη κ δυστυχισμένη να τα δίνει όλα επί σκηνής σε συνδυασμό με κάποια τραγωδία που καταλήγει σε μακελιό, κηδεία κ τα συναφή ή...

Εντελώς ΜΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ, με άσπιλη παρθένα-μπαμπούλα ή epic μυθολογία με θεούς, τέρατα, ήρωες κ φυσικά ανυπεράσπιστα θύματα που δίνουν απλόχερα τη ζωή τους προκειμένου κάπου στο 2ο ρεφραίν να λάβουν χώρα οι απαραίτητες αιματοχυσίες ή ατμόσφαιρα horror movie με φρικό-κούκλες σε κάποιο πάρτυ, λούνα παρκ ή τσίρκο όπου η εκδρομή του ανυπεράσπιστου θηλυκού γένους θύματος έχει ξεκινήσει απολύτως σαν να μη συμβαίνει κάτι περίεργο...

Μουσική

Στο 20% των περιπτώσεων το τραγούδι είναι κατά κύριο λόγο συγκρατημένο σα metal μπαλάντα από την αρχή μέχρι κ το τέλος του με σύντομα κάφρικα κιθαριστικά κυρίως ξεσπάσματα-crescento των 20-25 δευτερολέπτων όμως...

Στο 80% των περιπτώσεων το τραγούδι ξεκινά-συνεχίζει κ τελειώνει ως καφρίλα με κυρίαρχη στα φωνητικά την παρουσία του μπαμπούλα με μια μικρή αλλαγή 10 δευτερολέπτων–στο ευαίσθητό του- γιατί άλλωστε το μέταλλο έχει μια αθώα, εύθραυστη κ τρυφερή καρδιά μικρού παιδιού...

Φυσικά όλα αυτά τα ακούει κ τα βλέπει μόνο ο αδαής κ άσχετος με το είδος ακροατής, γιατί αν ακούσει κανείς προσεκτικά την ανάλυση του Χάκου κ των κατά καιρούς προσκεκλιμένων του στο panel θα διαπιστώσει ότι οι παρεβρισκόμενοι διακρίνουν τεράστια μουσική ποικιλλία κ πολυσυλλεκτικότητα στο εν λόγω άκουσμα!!!


Τέλος θα ήθελα να σταθώ στο respect που τρέφω προς τους metal καλλιτέχνες για τη σεμνότητα κ τη σοβαρότητα που στη μεγάλη πλειοψηφία τους διακατέχει. Βλέπεις έναν κιθαρίστα να μιλά με γεγονότα, αριθμούς κ ονόματα σεμνά κ ταπεινά δείχνοντας ότι έχει βαθειά γνώση του αντικειμένου χωρίς πολλές φαμφάρες κ υπερβολές –απλά τα παλικάρια ακολουθούν τα καθιερωμένα ενδυματολογικά κλπ metal κλισέ- κ μετά συνειδοτοποιείς ότι ο άνθρωπος που μιλά δεν έιναι κανάς τυχαίος άλλα κάποιος θρύλος της σκηνής αυτής κ σκέφτεσαι...
Πόσοι κ πόσοι άγνωστοι στο ευρύ κοινό εναλλακτικοί καλλιτέχνες είναι γελοίοι κ ψωνάρες με απίστευτα εκνευριστικό attitude του τύπου εγώ είμαι κ άλλος κανένας κ αξίζουν τρομερό βρωμόξυλο όταν καλούνται να μιλήσουν για τα... κατορθώματά τους σε συνέντευξη;

Πριν σηκωθώ κ αποδημήσω από τη χώρα τούτη σας αφήνω με 2 γλυκά φιλία + ένα μικρό παράπονο. Στην εκπομπή του Χάκου είδα videoclip συναυλιών με την επιγραφή “live in Athens” από όλα τα μεγάλα ονόματα της metal σκηνης;

Εμείς λοιπόν που δεν ακούμε ούτε σκυλέ ούτε metal πότε θα το καταφέρουμε αυτό; Εεε;

Υ.Γ. Αλήθεια, το Χάκος από που βγαίνει;