Παραλήρημα

Πέμπτη, Ιουλίου 07, 2005

Μαμημένο Ιόκερ

Αισθάνομαι τότσο μα τότσο κακομοίρογλου - που θα έλεγε και η isobel. Μου μπήκαν τα δαιμόνια απο χτες να παίξω τζόκερ. Επτάμησι εκατομαμύρια είναι αυτά, πέρσι ο Σάββας, φέτος εγώ. Το σκεφτόμουν όλο το πρωί. Αποφάσισα να πάω το μεσημέρι μετά το γραφείο, μετά το ξέχασα και με έπιασε ένας πανικός στην παραλία κατά τις 17:30. Πήρα το αυτοκίνητο πήγα στο Πρακτορείο και ξαναγύρισα. Υπερ-pathetic. Και φυσικά πήρα τα λαλάρια του ΟΠΑΠ, διαφορετικά δε θα ήμουν εδω να σας γράφω, no offence, έτσι? Μαμώ την τύχη μου και το Ιόκερ. Και την Πρωτοψάλτη με το ηλίθιο τραγούδι της. 'Ολε στα μούτρα τους. Αμήν.

2 Comments:

Blogger isobel

φίλη loretta,
πότσες μα πότσες φορές πρέπει να σου πω ότι στη χώρα δαύτη είσαι ότι δηλώσεις;

Μα είναι τώρα πράματα αυτά; Ακούς εκεί... κακομοίρογλου; Εσύ;

Μα καλά, μια φορά έπαιξες κ περίμενες να πάρεις τα σόβρακα του κοσμάκη;

Τι να πουν τότε οι φουκαράδες που παίζουν τζόκερ, λόττο, πρότο, προ-πο, ιππόδρομο, χαρτιά κ γενικά απ'όλα τα τυχερά παίγνια όλη τους τη ζωή (παίρνοντας κατ' εξακολούθηση τον π$%^&);

Η πραγματική φάση θα ταν να βρεθεί ένας δαιμόνιος τρόπος να τα χακάραμε αυτά τα παιχνίδια once & for all κ να τους το κλείναμε το μαγαζάκι.

Εμένα η γνώμη μου είναι ότι τυχερό παιχνίδι όπου ο νικητής δε σηκώνει το 100% της μπάνκας κ όπου υπάρχει συμβούλιο μετόχων είναι από τη φύση του πα#$$^&^ ιδέα κ προσωπικά αρνούμαι να το παίξω...
όσο για το μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα του ΟΠΑΠ που να πρωτο-ξυθώ δε ξέρω

Το κουβαδάκι μου κ σε άλλη παραλία που λένε

8/7/05 4:05 μ.μ.  
Blogger noooneeee

Δηλαδή loretta, να υποθέσω ότι τελικά δεν κέρδισες; :-)

8/7/05 9:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home