Παραλήρημα

Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2005

Ήρθε ο Kung Fu Master

Αγαπητοί blogers μόλις ήρθα απο το χωριό μου στην Κίνα γιατί η εκεί παρουσία μου τα τελευταία 200 χρόνια με κούρασε κάπως.
Διάλεξα να εγκατασταθώ στον ελληνικό κυβερνοχώρο γιατί κατ΄αρχάς γνωρίζω απταίστως την ελληνικήν, και κατα δεύτερο έχω εμπορικές συναλλαγές με την Ελλάδαν (εμπορεύομαι αστεράκια ninja).
Με μεγάλη χαρά (και τρόμο) διαπίστωσα πως στο blog "palavomares" κυκλοφορεί πολύ τρέλα οπότε είπα να επεμβαίνω που και που ώστε να δίνω καμιά απάντηση, στα ομολογουμένως σύνθετα ερωτήματα που σας προβληματίζουν, με την σοφία (όχι την Βέμπο) των αιώνων που κουβαλάω στις πλάτες μου.
Με ακόμη μεγαλύτερη χαρά διαπίστωσα οτι η ευτυχής συγκυρία της μετακόμισης μου στην Ελλάδαν συνοδέυεται απο την επίσκεψη ενος συγκροτήματος εκ 120 Ενωμένων Εργοστασίων Επίπλου Αμερικής ονόματι Λευκές Ρίγες. Θα με δείτε λοιπόν στην εν λόγω συναυλία να κινούμαι πάνω, μέσα και γύρω απο την αρένα. Αυτά και άλλα με τη Φωτεινή Πιπιλή.

4 Comments:

Blogger noooneeee

Καλωσήρθες! Εύχομαι μία υγειινή, ευχάριστη και παραληρηματική διαμονή.

8/7/05 3:49 μ.μ.  
Blogger isobel

καλως μας ήρθατε,
δάσκαλε,
μας χρειαζόταν ένας...ασιάτης στο μπλογκ, είναι ΕΞΩΦΘΑΛΜΟ!!!

Άκου κ ένα επιχειρηματικό hint:
πιστεύω ότι τεράστιο αλλά υποτιμημένο νίντζα τρέντ είναι η φονική εκτοξευόμενη τσίχλα -άκου με κ δε θα χάσεις- το χω δει σε ταινία κ γα#$%^!!!

Τα λέμε στις Άσπρες Ρίγες!
Παμε από νωρίς να δούμε Σάνη Μπάλτζη να γελάσουμε κιόλα!

Απευθύνω χαιρετισμό "ΤΣΙΝΓΚ ΤΣΑΝΓΚ"
παρακάτω δεν ξέρω.... χμ "ΤΣΟΟΟΝΓΚ"

8/7/05 4:12 μ.μ.  
Blogger loretta

Ασχετό: αν και περιμένω με αγωνία το εν λόγω κονσέρτο και τρέφω ιδιαίτερη λατρεία στη μουσική τους, είμαι η μονη που πιστεύει οτι η Meg είναι υπερ-μπουρούχα?

8/7/05 8:45 μ.μ.  
Blogger noooneeee

Google Results 1 - 10 of about 189 for μπουρούχα.

8/7/05 9:59 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home