Παραλήρημα

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2007

Απάλευτοι Α.Ε. (Μέρος 1ο)

Αυτή τη βδομάδα ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στη νέα μου δουλειά: στη ΝΑΣΑ, η οποία δεν αποτελεί εκπαιδευτικό ίδρυμα όπως το Ματσατσούτσετς. Από το νέο μου πόστο διερευνώ συστηματικά νέους λόγους για τους οποίους αξίζει να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός, γιατί οι παλιοί (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαιρινές διακοπές) δεν παίζουν πια. Δικαιούμαστε 1 μήνα κανονική άδεια όλο το χρόνο όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι. [Λορέττα έσκασες χαμογελάκι ή μου φάνηκε;] Κάθε πρωί ξυπνώ στις 8 ακριβώς (με μεγάλο ζόρι, να σημειωθεί) κ σούρνωμαι μέχρι την proastiakos της γειτονιάς μου. Ευτυχώς τα δρομολόγια είναι φιξ κ τηρούνται. Η σύντομη διαδρομή μου με την proastiakos αποτελεί πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία ευρωπαικών προδιαγραφών. Μπαίνω κ βουλιάζω σε καρέκλα με το περιοδικό ή το φανζίν μου. Ελάχιστα αργότερα βέβαια πρέπει να αλλάξω σε ΗΣΑΠ όπου τα πράγματα είναι πιο the greek way. Εκεί προσέχεις φυσικά τι αγγίζεις, πού ακουμπάς κλπ. Στη δουλειά την πρώτη μέρα τα πράγματα ήταν πολύ χαλαρά. Όχι ότι έσφιξαν στη συνέχεια... Ουσιαστικά περάσαμε από μια τυπική συνέντευξη στο τμήμα προσωπικού. Εγώ επιχειρηματολόγησα ότι λόγω της ειδικότητάς μου (πύραυλος) θα καταφέρω να υπηρετήσω καλύτερα τον οργανισμό από το τμήμα στο οποίο εργάζεται ο φίλος Μ. Εκεί κοιτάξαν οι υπέυθυνοι τα χαρτιά τους, μου χαμογέλασαν λίγο πονηρά κ που είπαν πως κατά πάσα πιθανότηα από κάπου αλλού θα υπηρετήσω τελικά κ δικαιολογήθηκαν πως η ΝΑΣΑ τους πυράυλους σαν κ εμένα τους χρειάζεται σε όλα της σχεδόν τα τμήματα. Προσωπικά ερμήνευσα αυτή την ατάκα ως: Μα μανδάμ, στο τμήμα των πυραύλων πηγαίνουν τα πραγματικά βύσματα, όχι εσείς!




Τελικά επίλεξα το ωράριο 9 με 4:30. Σχεδόν όλοι οι άλλοι υπάλληλοι έχουν πάρει βέβαια το πρωινό, 7:30 με 15:00. Δεν ξέρω γιατί. Νομίζω πάντως πως στη δική μου περίπτωση είναι καλύτερα να πηγαίνω (κ να σχολάω) αργότερα κ για λόγους κοινωνικοποίησης, καθώς όλοι οι γνωστοί μου σχολάνε πιο αργά από μένα οπότε κανένα νόημα δε θα χε να μη μπορώ να πάω ένα σινεμά και να κλείνουν τα ματάκια μου από τις 10 το βράδυ. Πάντως, να την πω την αλήθεια μου, είναι ωραία που σχολάω και που είμαι στην Αθήνα. Λίαν συντόμως σκέφτομαι να προσθέσω κ δραστηριότητες στο πρόγραμμά μου μετά το σχόλασμα. Ίσως να ξεκινήσω να χορεύω κ γω κανά λατινικόν, ώστε να κινούμαι λίγο κ να σπάω κ πλάκα.

Ετικέτες ,

8 Comments:

Blogger dimitra

...μια χαρά σε βρίσκω πάντως! Εγώ όταν άφησα μια φορά το σχολειάκι μου για παρομοίου βεληνεκούς "μεγαλεία" (και εγώ άνευ βύσματος - και εμένα κανείς δε με πίστευε) με τοποθέτησαν αρχικά σε ένα τμήμα με ένα τίτλο παρόμοιο με τα υπουργεία του Όργουελ στο 1984! Δε θυμάμαι τον τίτλο (ω ναι! Ο μηχανισμός της απώθησης τελικά υπάρχει) άλλα υποτίθεται ότι υπήρχε για τη λειτουργική διευκόλυνση των άλλων τμημάτων, τα οποία μάλλον πρέπει να λειτουργούσαν ρολόι γιατί ούτε έγω ούτε κανείς άλλος εκ των 8 (!) συναδέλφων μου δεν κάναμε τίποτα επί 8ώρου! Αφού αντάλλαξα όλες τις συνταγές που ξέρω με τις συναδέλφους μου (και τις δύο - όχι τις συναδέλφους, τις συνταγές) σύρθηκα τρεις φορές στον προϊστάμενο προσωπικού να εκλιπαρήσω να μεταφερθώ σε άλλο τμήμα για να κάνω κάτι και εγώ η δόλια -μοναδική περίπτωση στο δημοσιοϋπαλληλικό κόσμο! Τελικά το αίτημά μου εισακούστηκε και μέταφέρθηκα σε άλλο τμήμα στο οποίο το λες και ότι ξεπατώθηκα. 3 το πρωί έφυγα μια φορά (λόγω δουλειάς ντε - ως γνωστό στο δημόσιο η επιβράβευση εκείνου που δεν ξύνεται είναι απλά περισσότερη δουλειά!), αλλά ειλικρινά το προτιμούσα!

Τέσπα, άντε τώρα που δε σε τρώει η μαύρη ξενιτιά να τα πουμε κ από κοντά!

5/9/07 4:21 μ.μ.  
Blogger loretta

Τστστς...

5/9/07 4:40 μ.μ.  
Blogger Nobody

Βλήμα καλεί πύραυλο ΣΤΟΠ.

Έλα Κύπρο για αποτελείωμα εισβολής ΣΤΟΠ.

Τα @@ μας μπαλόνια δαμέ ΣΤΟΠ!

6/9/07 9:40 π.μ.  
Blogger isobel

@dimitra: φίλε κάηκαν τα ιστορικά κρέστενα πολύ στενοχωρέθηκα, το πελόπιο αλήθεια την πάλεψε;

@loretta: ωρέ να ζήσουν κ οι οχτροί μου

@nobody: γιατί καλιέ τι πάθατε εκειδάς; ψήφο θα ρίξεις τελικά ή σαλαμάκι;

6/9/07 9:51 π.μ.  
Blogger Nobody

Σαλαμάκι θα ρίξω φιλενάδα γιατί έχει πολύ δουλειά εδώ. Θα τα πούμε τα Χριστούγεννα. Έρχομαι στις 22.
Φιλιά και καλή αρχή στη νέα δουλειά.

6/9/07 10:59 π.μ.  
Blogger neraidaki

πολύ μ' άρεσε το post.Και ο λάτιν καλός είναι αλλα γιατί δεν το ψάχνεις και για κάτι πιο μοντέρνο?

9/9/07 5:09 μ.μ.  
Blogger dimitra

βλέπω ότι δεν ξέχασες... Απ' ότι έμαθα και το Πελόπιο έχει σοβαρά προβλήματα. Άσε... θυμάσαι που δεν είχαμε πάει Ολυμπία γιατί βαρεθήκαμε και είπαμε ότι θα έχουμε ευκαιρία να ξαναπάμε; Μέγα λάθος!

9/9/07 9:50 μ.μ.  
Blogger cheese

yo. καλά κάνεις. Γιατί η δουλειά σου δέν είναι (μόνο) το τραγούδι. Άντε κ όταν μάθεις να shake it καλά, θα το γυρίσουμε στις σάμπες. Πάντα ήθελα :)))
Καλή μας ψήφο!

-j

12/9/07 1:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home