Παραλήρημα

Τετάρτη, Ιουλίου 18, 2007

ΑπόρΡΗΤΑ

Οι κανόνες συνοπτικά
Η ανάρτηση αποτελείται από 4 φράσεις.-Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ που μου έστειλε την πρόσκληση.-Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους-Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ κα πασάρει σε εμένα-Μια φράση που θα κατασκευάσω εγώ και θα πασάρω στους υπόλοιπουςΣύνολο 4 φράσεις-ρητά,μαζί με ένα σύντομο σχόλιο για κάθε φράση.Στη συνέχεια στέλνω πρόσκληση σε άλλους 5 μπλόγκερς και αν είμαι τυχερή και δεν με βρίσουν θα συνεχίσουν αυτό το ενδιαφέρον και κουραστικό παιχνίδι.Φράσεις
1. (Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ)
Ουδείς άσφαλτος

Προφανώς το ρητό ομιλεί για τις αραιοκατοικημένες περιοχές της αγνής ελληνικής υπαίθρου όπου οι δρόμοι δεν έχουν ασφαλτοστρωθεί ακόμη. Βεβαίως πότσο να αντέξει ένας Ευρωπαίος πολίτης αυτήν την κατάσταση, γι’ αυτό κ το παραλήρημα συστήνει εκτός από ψυχραιμία, προσεκτική επιλογή υποψηφίου για τις επόμενες νομαρχιακές εκλογές. Ειδάλλως, μαυρίστε τους όλους. Κ το σαλαμάκι στο ψηφοδέλτιο την κάνει τη δουλειά.

2.(Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξω εγώ και θα πασάρω στους επόμενους)
Τύφλα να χουνε τα βλήτα που τα τρων οι γύφτοι πίτα

Τώρα αυτό είναι ένα ρητό άξιο σοβαρού προβληματισμού. Εχώ μέχρι τάδε ώρα δεν έχω καταφέρει παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες υπό και χωρίς την επήρεια διαφόρων ουσιών να το ερμηνεύσω σε επίπεδο ικανοποιητικό. Γι’ αυτό και το πασάρω στους βαριόμοιρους συμπλογκερς (βλέπε τέλος ποστ) να σπάσουν την κούτρα τους, ωστότσο όποιος άλλος επιθυμεί να αποδώσει τη δική του ερμηνεία, be my guest και να μη σας πω πως θα βραβευθεί η πιο σπαρταριστή κ το βραβείο το διαπραγματευόμαστε στα comments.

3.(Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ)
Το παν είναι να χεις στυλ

Το στυλ ως αυτοσκοπός στο σύγχρονο άνθρωπο. Προσωπικά βρίσκω την επιλογή γραφική εκτός από κάποιες εντελώς –μα εντελώς- τελειωμένες, loser περιπτώσεις που τπτ whatsoever δεν έχουν πετύχει μέχρι στιγμής στο μάταιο τούτο κόσμο αλλά τους μένει (τύπου Blanche) το χαρακτηριστικό μποέμ στυλάκι, προσπαθώντας το εν λόγω γελοίο υποκείμενο να αποδείξει πάραυτα πως υπάρχουν περισσότερα σε αυτό από όσα όλη η ανθρωπότητα βλέπει, ή καλύτερα ΔΕΝ βλέπει. Είναι σα να λέμε, καλέ άστραψε το μάτι μου!

4. (Μια φράση που θα κατασκευάσει ο μπλόγκερ και θα πασάρει στους υπόλοιπους)
Αν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, τότε κάποιος που δηλώνει υπεύθυνα πως ξεκινά δίαιτα πρέπει αυτομάτως να χάσει το 50% του βάρους που επιθυμεί. [ατάκα από το παρθενικό ποστ του παραληρήματος]

Μια απλή εφαρμογή της αρχής της απλής αναλογικής αφιερωμένη στη σύγχρονη ανασφαλή γεναίκα. Καλά, για να μην μας πείτε ρατσιστές και στο σύγχρονο ανασφαλή άνδρα εάν το επιθυμεί διακαώς.

Πετώ το μπαλάκι των απόρρητων ρητών στους loretta, kouk (of love) και στο νεοαφιχθέντα cheese, έτσι για να δούμε πότσα απίδια βγάζει ο σάκος.

Ετικέτες

1 Comments:

Blogger Nobody

Ισοκουδούνα μας μπέρδεψες με το ρητό σου. Αυτό με τα βλήτα έχει πολύ ωραία ρίμα αλλά δεν το έπιασα. Πρέπει να έχει πολλά επίπεδα και εγώ έχω μόνο ένα. Ας ελπίσουμε ότι θα ρίξουν φως αυτοί στους οποίους έκανες πάσα.

18/7/07 9:31 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home