Παραλήρημα

Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2005

Μια πορνογραφική σχέση

Πριν από λίγο είδα αυτή την ταινία. Δεν ξέρω αν την έχετε δει και πως σας φάνηκε, εμένα μέτρια, με προβλημάτισε όμως ένα πράγμα. Γιατί ο κόσμος όταν νιώθει κάτι δεν ανοίγει το στοματάκι του να το πεί? Γιατί είμαστε όλοι τόσο εγωιστές και δυσκοίλιοι σε αυτό το θέμα? Θα μας πέσουν τα μούτρα εαν ομολογήσουμε την καψούρα μας ή το οτιδήποτε νιώθουμε για τον άλλο? Δεν ξέρω αν με πιάνετε, το έχω λίγο μπερδεμένο το ζήτημα στο κεφάλι μου, απλά πιστεύω οτι σε πολλές καταστάσεις κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη χωρίς να χρειάζεται. Αν θέλετε δώστε μια ώθηση στο θέμα γιατί πιστεύω οτι έχει ενδιαφέρον. Πάω για drink, μουτς σε όλους.

3 Comments:

Blogger isobel

Φίλη Loretta,
οι άνδρες λειτουργούν διαφορετικά από εμάς σε αυτές τις περιπτώσεις.

Δλδ δεν τους φταίει ούτε ο χωρισμός ούτε τίποτα, απλά γενικά δε μιλάν μεταξύ τους όταν κάτι τους απασχολεί.

Εδώ να πούμε ότι μάλλον εμείς οι γυναίκες υπερβάλλουμε λίγο που τα συζητάμε όλα –μα όλα κ με πραγματικά άχρηστες λεπτομέρειες- ακόμα κ το πότε κατουρήσαμε τελευταία φορά...χωρίς βέβαια αυτό να δικαιολογεί το δικό τους χούι.

Ίσως είναι κάποιου τύπου στρουθοκαμηλισμός-γκαγκοσύνη:
εφόσον δε συζητώ για το πρόβλημα, δε με αφορά, άρα το ξεχνώ, άρα δεν υπάρχει...ποιο πρόβλημα ήταν ακριβώς;

Όμως επειδή η ίδια συμπεριφορά παρουσιάζεται ακόμα κ όταν στην πράξη δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα νομίζω ότι η ψυχασθένεια είναι βαθύτερη κ έχει να κάνει με τον τρόπο που βιώνουν συνολικά τα πράγματα.

Του τύπου, κάτι συμβαίνει γύρω μου, ε ok συμβαίνει κ τι να κάνουμε γι αυτό; Τι σχέση μπορεί αυτό να έχει με εμάς; Τα πράγματα στη ζωή πρέπει να τα παίρνουμε ελαφρά, χωρίς να ζοριζόμαστε, να μην τα αναλύουμε γιατί χάνεται η ουσία τους. Οπότε πορευόμαστε ως έχουμε δλδ στη μούγκα.

Προσωπικά συγχύζομαι αφάνταστα με τη συμπεριφορά silent treatment.

Παράδειγμα,
εγώ πιστεύω ότι ο ήλιος είναι κόκκινος κ αυτός ότι ο ήλιος είναι πράσινος, δεν έχει σημασία ποιος έχει δίκιο κ ποιος άδικο, σημασία έχει ότι διαφωνούμε.

Εγώ κλασικά εξωτερικεύομαι κ λέω «δώσε μου τον κόκκινο μου ήλιο!»
Εκείνος πάλι ξέροντας ότι αυτός δεν τον θέλει έτσι τον ήλιο, ξέροντας τι θέλω εγώ απλά πέφτει σε απραξία κ δεν κάνει τίποτα.
Παίρνει ένα ένοχο ύφος κ απλά το βουλώνει.
Εγώ συγχύζομαι χειρότερα.
Εδώ να σημειωθεί πως εφόσον δε μας λέει τι χρώμα αυτός τονε θέλει τον ήλιο του, εγώ δε μπορώ παρά να μαντέψω πώς απλά θέλει κάτι άλλο, χωρίς να ξέρω ακριβώς τι...
Πότσο ΜΗ επικοδομητικό είναι αυτό;
Καλύτερα θα ήταν να μου έλεγε «Κοίτα να δεις, ο ήλιος είναι πράσινος, δεν είναι κόκκινος έχεις άδικο κ γι αυτό δεν πρόκειται να κάνω κάτι γι αυτό»
Αντιθέτως μένει σιωπηλός, κανείς από τους 2 δεν παίρνει τον ήλιο του στο δικό του χρώμα κ ο ένας μένει με ενοχές -τις οποίες με τον τρόπο που ανέλυσα λίγες παραγράφους πιο πάνω ξεχνά μέσα σε 10 λεπτά- ενώ εγώ μένω με τα νεύρα μου...

Παρακαλώ κάποιος από τους άνδρες bloggers να κάνει τον αποδιοπομπαίο τράγο ώστε οι γυναίκες bloggers να του ριχτούμε κ να ανάψουν λίγο τα αίματα.
Ευχαριστώ

9/7/05 11:33 π.μ.  
Blogger isobel

επίσης θα θελα να σημειωθεί κ η παράμετρος εγωισμός, εαυτούλης, παρτακίαση σε σχέση με τα ερωτικά κ στα 2 φύλα...
και γενικά με την hard to get συμπεριφορά κατά το φλερτ

βέβαια εγώ δεν είμαι κατάλληλη να ομιλώ γιατί το μούτρο μου σε αυτές τις περιπτώσεις έχω μία τάση να το ρίχνω
ας μιλήσουν καλύτερα άλλοι ειδικοί

9/7/05 6:36 μ.μ.  
Blogger kouk

(Ας γίνω, έστω και καθυστερημένα ο αποδιοπομπαίος τράγος)

Το να κρατάς "ένοχα" την γνώμη σου κρυφή δεν είναι ίδιον των ανδρών, το κάνουν και οι γυναίκες με αρκετά μεγάλη συχνότητα.

Τυπική ανδρική συμπεριφορά είναι να μην συζητάς για πράγματα που συζητώντας μεγαλοποιούνται. Έτσι όταν το χρώμα του ήλιου είναι πράσινο αλλά η γυναίκα νομίζει ότι είναι κόκκινο και αν δεν μας πολυνοιάζει κιόλας το χρώμα του ήλιου τότε καλύτερα να μην το συζητήσουμε και ας το αφήσουμε στην ησυχία του. Αυτό δεν λέγεται στρουθοκαμηλισμός αλλά ρεαλισμός, καθώς οι συζητήσεις αποτελούν συχνά αντικείμενο βαρύτερης διαφωνίας από τις ίδιες τις διαφωνίες. Αντιθέτως η τυπική γυναίκα δεν μπορεί να κρατηθεί από το να συζητήσει κάποια πράγματα.

Από την άλλη οι άνθρωποι (άντρες και γυναίκες μαζί) επιδίδονται στον πραγματικό στρουθοκαμηλισμό συχνά. Πώς θα καταλάβουμε την διαφορά; Rule of thumb: όταν ένας άντρας δεν μιλάει τότε στοιχημάτισε πως δεν έχει κάτι να πει. Άμα μια γυναίκα δεν μιλάει τότε στοιχημάτισε πως υπάρχει κάτι που δεν λέει.

24/7/05 11:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home