Παραλήρημα

Κυριακή, Μαΐου 15, 2005

Ο Αυτοφωράκιας

12 μόλις ώρες μετά την πρόσφατη «επιτυχία» μου με το διαγωνισμό με προβληματίζει έντονα το μέλλον μου.

  • Δεν έχω κληρονομικό χάρισμα να αξιοποιήσω.
  • Δεν έιμαι νέος άνδρας που να ξέρει να κλοτσάει το μπαλάκι ώστε να γίνω ποδοσφαιριστής.
  • Δεν έχω κάνενα φόντο, ούτε πλέον και την ηλικία να γίνω top model.
  • Δεν μπορώ να ρισκάρω να γίνω ζαχαροπλάστης, πιτσαδόρος ή σουβλατζής από φόβο μήπως κάποια στιγμή σιχαθώ το προιόν (αυτό πρέπει να το εμποδίσω πάση θυσία).
  • Δεν έχω βασικά τίποτα εκτός από το πτυχίο μου (κ αυτό το χω βάλει στον κ%^&^ μου)

Μήπως να γίνω προικοθήρας;
Μήπως να πα να πουλήσω ναρκωτικά χωρίς να τα πάρω όλα εγώ κ οι φίλοι μου;

Όλα αυτά όμως, μέχρι να μου ρθει η ιδέα για το τέλειο επάγγελμα.
Να γίνω –μουσικό κρεσέντο εδώ με πολλά βιολιά και πνευστά- αυτοφωράκιας!

Job Description

Ο αυτοφωράκιας είναι υπάλληλος κάποιου μεγαλομαγαζάτορα ιδιοκτήτη κλαμπ ή μπουζουκιού (θα προτιμούσα κλαμπ προσωπικά γιατί παντα μου άρεσε λίγο και ο χορος) ο οποίος προσλαμβάνεται και παραβρίσκεται κάθε μέρα που λειτουργεί το μαγαζί στο χώρο της δουλειάς για να τον μπουζουριάσει (κάποια στιγμή στο μέλλον) σε έφοδό της η αστυνομία έναντι του ιδιοκτήτη (είναι δλδ κάτι σαν proxy-μεγαλομαγαζάτορας). Συντονιστική δουλειά δεν έχει γιατί την έχει αναλάβει το πρωί ο πραγματικός ιδιοκτήτης.

Απαιτούμενα skills

  • Aγάπη για τη νύχτα και το γλέντι, το χορό τη μουσική και τη διασκέδαση.
  • Ευγένια και φιλικότητα προς τους εκλεκτούς πελάτες που τα σκάνε (αν ο πελάτης είναι σελιέπριτι ή γενικά VIP είθισται και λίγο γλείψιμο).
  • Ηγετικό προφίλ (μόνο προφίλ όμως, en face δε χρειάζεται γιατί είπαμε προηγουμένως)

Λογοι να το προτιμήσετε

Έχει πολύ καλά λεφτά: 2000 ευρώ το βράδυ παρακαλώ, ποιος είσαι; Ο Ωνάσης;
Δεν είναι κουραστικό παρά το δύσκολο έργο του.
Η δουλειά αυτή δεν απαιτεί πολύωρη παρουσία. Λίγες ωρίτσες το βράδυ και είσαι μια χαρά. Αν είσαι extra εργατικός, μπορείς να πιάσεις και μια πρωινή δουλειά-βιτρίνα.
Έχει καλές κοινωνικές παροχές: τσάμπα ποτά, γλέντι και χορό για σένα και τους φίλους σου, ενίοτε και ναρκωτικά.

Γιατί να μην το προτιμήσετε

Υπάρχει η πιθανότητα σύλληψης από τους μπάτσοι και συνεύρεσης στην ψυρρού με διάφορα κοινά καθάρματα.

Αυτό δεν είναι τελικά τόσο πρόβλημα αρκεί να φροντίζεις να κάνεις ένα παχυλό κομποδεματάκι από το μισθό σου ώστε να καθαρίζεις εύκολα, γρήγορα και αβασάνιστα με την εγγύηση.

Ωστόσο, πρέπει κατά τη σύλληψη να έχεις την ψυχραιμία, ευστροφία κι εφευρετικότητα να καλύπτεις διάφορες βρομοδουλειές του αφεντικού σου τύπου αφορολόγητα ποτά και τσιγάρα στο μαγαζί και τα πιο δύσκολα είναι το εμπόριο λευκής σαρκός και τα ναρκωτικά.

Όλα τα παραπάνω όμως με λίγη καλή διάθεση αντιμετωπίζονται. Το πιο σοβαρό ρίσκο αυτής της δουλειάς είναι οι μαφία. Αυτοί δεν θα έχουν πάρε-δώσε με το πραγματικό αφεντικό αλλά με εσένα. Αν το πραγματικό αφεντικό δεν διατίθεται να πληρώνει τακτικά το αντίτιμο της παρεχόμενης «προστασίας» αντιμετωπίζεις 2 κινδύνους:

1) Να κάνουν λίμπα το μαγαζί, περίπτωση κατά την οποία ακούς μια γερή κατσάδα από το αφεντικό σου ή ακόμα κινδυνεύεις με απόλυση.

2) Και χειρότερο, κινδυνεύεις να φας καμιά φυτευτή. Για το λόγο αυτό συστήνονται γνώσεις σκοποβολής και πολεμικών τεχνών αν και δεν ξέρω αν θα προλάβεις να τις χρησιμοποιήσεις.

Αυτό το τελευταίο ειδικά σημείο δε σας κρύβω ότι με προβληματίζει καθότι είμαι και λίγο κότα με τα γκανγστεριλίκια, δεν είναι του χαρακτήρος μου.
Δεν ξέρω ακόμα, ίσως και να σκεφτώ κάτι άλλο τελικά.
Εσάς πώς σας φαίνεται η ιδέα;

2 Comments:

Blogger kouk

Το ενδεχόμενο η μαφία να τα κάνει όλα λίμπα δεν πρέπει να απασχολεί τον αυτοφωράκια, ο οποίος είναι απλά η εγγύηση στο σώμα του μαγαζάτορα όχι στο ίδιο το μαγαζί. Διαφορετικά ο μισθός θα πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερος.

Αυτοφωράκιες όλου του κόσμου ενωθήτε! Εργατικά δικαιώματα τώρα!

19/5/05 10:01 π.μ.  
Blogger dystropoppygus

Αυτό δεν είναι ένα παλιό(τερο) ποστ; Με μπερδέψατε γμτ...

Ωραίο πάντως.

20/5/05 12:03 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home