Παραλήρημα

Δευτέρα, Ιουλίου 16, 2007

Χωρίς τίτλο

Αναγκάστηκα να κατεβάσω κάποια παλιά ποστ γιατί κάποιο από αυτά αναδημοσιέυτηκε κάπου που δεν έπρεπε και το είδαν κάποιοι που δεν έπρεπε και έγινε μεγάλο κακό. Μεγάλη μου βλακεία βέβαια που έγραψα κάποια ονόματα τα οποία ήταν αρκετά για να εκθέσουν κόσμο που σε καμία περίπτωση δεν ήθελα. Στην αρχή ήταν απλά ενοχλητικό να κλέβουν τα κείμενα μας αλλά απ'οτι φαίνεται σε κάποιες περιπτώσεις είναι και επικίνδυνο. Δεν είμαι η πρώτη που το παθαίνει. Προφανώς αυτά που εγώ γράφω για να διαβαστούν από τους 10 επισκέπτες της σελίδας για πλάκα, κάποιοι θεωρούν σωστό να τα ανεβάσουν σε site που αφορούν επαγγελματίες και διαβάζονται ακόμα και από τους γονείς μας. Ζητώ συγνώμη από όλους όσους έβαλα σε μπελάδες. Το blog έχει συγκεκριμένο ύφος κι όλα όσα γράφουμε είναι για να ανεβαίνουν και να διαβάζονται μόνο εδώ. Φαίνεται όμως οτι δεν έχουμε τον έλεγχο. Εδώ και μήνες είχα αραιώσει τα ποστ και τις επισκέψεις σε blog αλλά πλέον μου φαίνεται οτι θα τα κόψω τελείως γιατί είμαι αηδιασμενη από την κατάσταση. Αυτά.

8 Comments:

Blogger Nobody

Όπως έγινε και με τον Gelial! Κρίμα!! Μας άρεσαν τα ποστ σου. Ελπίζω να μην έγινε μεγάλο κακό με αυτούς που δεν έπρεπε να τα διαβάσουν.
Φιλάκια

17/7/07 10:03 π.μ.  
Blogger Unknown

Θες να γίνεις contributor στο δικό μου; Θα κάνεις guest star posts! :P

Δε ξέρω τι συνέβη, εύχομαι καλά ξεμπερδέματα. Επειδή πέρασα κάτι παρόμοιο (νόμιζα πως το blog μου είναι ασφαλές για να γράψω κάτι που δεν ήθελα να ξέρουν ορισμένοι, αλλά αυτοί οι ορισμένοι με ανακάλυψαν) είχα ξενερώσει κι εγώ για πολύ καιρό. Τώρα σιγά σιγά μου περνάει...

Τέσπα...πάντως τώρα που το σκέφτομαι πιο σοβαρά...μήπως θες; ;-)

17/7/07 3:41 μ.μ.  
Blogger isobel

ωρε ΠΑΝΩ ΑΠ'-ΤΟ-ΠΤΩ-ΜΑ μου ρε θα μου την πάρετε τη loretta ;-D
κοράκια, ε κοράκια (θα χυθεί αίμα λέμε)!!!

loretta μου μη μου στενοχωριέσαι, γιατί στο φινάλε-φινάλε:
1. για ορισμένους η καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμηση (ποιος ασχολείται με το μπλογκ μας τελευταία στο κάτω κάτω της γραφής;)
2. κύριοι αρέσουμε, τι να κάνουμε δλδ που το google μας βγάζει πιο ψηλά απ' ότι θα θέλατε; ε;
άτιμη τεχνολογία...

πάντως την έχω τη λύση loretta, θα φτιάξουμε στα γρήγορα ένα νέο label για posts, τις διαφημίσεις, όπου θα θάβουμε τον εκάστοτε που καίγεται πολύ (άσχετα αν το εκφράζει αυτό κλαμπανιάζοντας) κ έτσι θα μαστε όλοι ευχαριστημένοι...

εχ,πότσο δύσκολο τη σήμερον ημέρα να είναι όλοι χαρούμενοι

17/7/07 4:15 μ.μ.  
Blogger loretta

nobody, dilated, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ χτες γιατί έβαλα σε μπελάδες άλλα πρόσωπα των οποίων τα ονόματα ανέφερα ηλιθιωδώς στο ποστ και τα άκουσαν κανονικά εξ'αιτίας μου.
dilated ευχαριστώ για την πρόταση, μπορώ να γράψω και για σένα και να καταστρέψω και άλλο κόσμο. Από το Παραλήρημα βεβαίως δε φεύγω.
isobel, πρέπει να αρέσουμε τρομερά στον κόσμο γιατί και μετά το κατέβασμα του κειμένου εμφανίζεται τρίτο στο Γούγλη. Άτιμη διασιμότις.

17/7/07 4:45 μ.μ.  
Blogger Unknown

isobel νομίζω πως μπορώ να δώσω περισσότερα και να κάνω τη μεταγραφή της χρονιάς στην ελληνική blog κοινότητα!

loretta λέγε πόσα θες!

17/7/07 7:46 μ.μ.  
Blogger loretta

Money is not the issue... ;P

17/7/07 9:38 μ.μ.  
Blogger Unknown

Θες τζάμπα; Με βολεύει...

17/7/07 10:02 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

μη σκας πουλί μου- άλλωστε άλλος έχει λερωμένη τη φωλιά του! να μη χάνεσαι

19/7/07 9:47 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home