Παραλήρημα

Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2006

Κατρακύλα

Τις τελευταίες μέρες βλέπω πολλή τηλεόραση. Αυτό είναι σίγουρα βλαφτικό για τη λιγοστή μου φαιά ουσία αλλά έχω πλέον την εντύπωση πως με ρίχνει κ ψυχολογικά. Γιατί απλά δεν υπάρχουν ενδιαφέροντα πράγματα να δεις. Από πού να ξεκινήσω; Από τις ειδήσεις; Είναι ανύπαρκτες. Είναι παντελώς ανενδιαφέρουσες.

Έχουν καταντήσει όλα τα κανάλια πλην της ΝΕΤ που κρατά ακόμα τα προσχήματα –για πότσο ακόμα δε γνωρίζω- σαν το κοινωνικό δελτίο του STAR, το επόμενο βήμα για το οποίο είναι οι παρουσιαστές να τα λένε φορώντας μαγιό ή μποξεράκι ή ακόμα κ τίποτα κ ταυτόχρονα να ρεύονται κ να κλάνουν πίνοντας φραπεδάκι ή μπίρες ή μπάφους κ φυσικά καπνίζοντας αρημανίως.

Την ανεκδιήγητη διαφήμιση με εκείνο το jeep, νομίζω Wrangler αλλά δεν είμαι κ σίγουρη. Μιλώ γι΄αυτή που οδηγεί η γκόμενα κ μπαίνει σε μια μεγάλη άδεια υπαίθρια έκταση με γρασίδι γεμάτη φυσικά θέσεις για παρκάρισμα. Το κλου της υπόθεσης είναι πως εκτός από το γρασίδι υπάρχουν σκόρπια στην εν λόγω έκταση κ κάποια κατσάβραχα τύπου μενίρ με ύψος άνω του μισού μέτρου.

Η οδηγός λοιπόν στη διαφήμιση πλησιάζει ένα άλλο όχημα που μόλις ξεπαρκάρει από ένα τέτοιο μενίρ για να ρωτήσει τον οδηγό του αν όντως φεύγει ή αν θα τον ενοχλούσε να πάρκαρε αυτή εκεί ή κάτι τέτοιο. Τύπου ΗΜΑΡΤΟΝ; Ποια είναι η πρακτική χρησιμότητα στη χώρα μας με την οποία προσπαθεί να μας κάνει να συνδέσουμε η συγκεκριμένη διαφήμιση το προιόν της;

Tα jeep και τα SUV πλέον τα βλέπω και τα παίρνω στο κρανίο. Έχει καταντήσει πια αστεία η υπόθεση με το νέο κόλλημα του Ελληνάρα. Πώς κοροιδεύουν οι ρατσιστές τους Αλβανούς για το κόλλημα που τρων με τις BMW; Τα ίδια κ χειρότερα κάνουμε κ μεις. Κ να φανταστείτε πως ο Ελληνάρας δεν είναι κ στερημένος από αυτοκίνητα. Το αιώνιο απωθημένο του είναι. Όσο για το πόσες μέρες του χρόνου χρειάζεται πραγματικά την τετρακίνηση θα μου επιτρέψετε να μην εκφραστώ καλύτερα.

Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω. Από το πόση βενζίνη καίνε, το πόσα καυσαέρια βγάζουν, το πόσο δύσκολα ελίσσονται στο κέντρό μιας μεγαλούπολης; Μήπως από το πόσο δύσκολα παρκάρονται και πόσες άλλες θέσεις παρκαρίσματος μειώνουν με τη δική τους ύπαρξη; Θέλετε να φτάσω και στις πιθανότητες επιβίωσης δικύκλου ή πεζού σε περίπτωση σύγκρουσης με τέτοιο όχημα; Ας μη χαλαστούμε άλλο για την ώρα. Υπάρχει στην Ελλάδα ακτιβισμός ενάντια στα SUV όπως στο εξωτερικό; Παρακαλώ αν ξέρετε ενημερώστε με να συμμετάσχω με κάποιο τρόπο.
Το άλλο πάλι με άφησε αναύδου. Το ξέρετε ότι τα βράδια στην κρατική δείχνει “extreme makeover”; Εμένα μου το έλεγαν κ δεν το πίστευα μέχρι που το πέτυχα στο ζάπινγκ με τα ματάκια μου. Μετά την Άννα Δρούζα τη φλόμπα έβαλαν τα δυνατά τους νομίζω οι ιθύνοντες να εξοργίσουν τον Έλληνα φορολογούμενο με ακόμα μεγαλύτερες @@ριες να εκπέμπονται από το κανάλι σε αντάλλαγμα για τα λεφτάκια του. Κ τα κατάφεραν κ με το παραπάνω! Μα τέτοια Αμερικανιά κ κατάντια πια; Sorry αλλά έχω καλύτερη παραγγελιά να κάνω. Δε φέρνουνε τουλάστιχον το “Jackass” να το ρίξουμε στη γνήσια την τρασεριά;

Ξέρω μια γκόμενα -έχω κάμποσο καιρό να τη δω- η οποία πραγματικά δεν το χε καθόλου. Είναι ψηλή και νταρντάνα, είναι παχιά, έχει ορμονικό πρόβλημα κ τριχοφυία ολούθε. Εκτός αυτών είναι γενικά μαυριδερή κ κάνει ατυχέστατες επιλογές στο μαλλί και στο ντύσιμο. Από πάντα δυσκολεύομαι να ξεστομίζω το ότι "ο τάδε ή η τάδε είναι άσχημος/άσχημη", γιατί ποιος είμαι εγώ που το λέω δλδ; Ο όμορφος/όμορφη.

Η συγκεκριμένη είχε ενθουσιαστεί όταν έμαθε για την ύπαρξη της εκπομπής στο εξωτερικό κ είχε εκφράσει την επιθυμία αν ποτέ ερχόταν στην Ελλάδα να πάει. Ωστόσο, είναι τόσο θλιβερό. Κανένας δεν της έλεγε "Μα, τι είναι αυτά που λες, δεν το χρειάζεσαι αυτό"΄, δεν ειπώθηκαν καν τα γνωστά κλισέ πχ. "πως η πραγματική ομορφιά πηγάζει από μέσα μας" και άλλα τέτοια υποκριτικά.

Μου φαίνεται τρομερή η θλίψη των ανθρώπων -γιατί νομίζω πως ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της απλής, καθημερινής ανασφάλειας- που προβαίνουν σε τέτοιες κινήσεις. Έστω πχ ότι κάτι πάνω σου δε σου αρέσει. Κατά τη γνώμη μου αυτό δεν αρκεί για να πας να το αλλάξεις. Τεσπά αν έχεις πολλά λεφτά ίσως κ να αρκεί, αλλιώς θα πρέπει πραγματικά να τρως κολλήματα με το εν λόγω σημείο για να μπεις στο λούκι. Ε, και πόσα τέτοια σημεία μπορεί κάποιος πάνω του να τον ενοχλούν σε βαθμό κακουργήματος;

Αδιανόητο επίσης μου φαίνεται το ότι περνούν την επίπονη φάση όλων αυτών των χειρουργείων χωρίς υποστήριξη γνωστών και φίλων, καθώς κανένας δε θα πρέπει να ξέρει ακριβώς τι τους κάνουν ούτε κ να τους δει μπανταρισμένους. Από την άλλη μεριά πάλι οι γνωστοί κ οι φίλοι τους όπως σε όλα τα ριάλιτι υφίστανται κ αυτοί το ξεφτιλίκι, καθώς συγκεντρώνονται με αγωνία ζωής να δουν την κοσμογονική αλλαγή στον συμμετέχοντα πρώην-τερατόνι. Τους παίρνουν μάλιστα κ μίνι-συνεντεύξεις όπου δίνουν τις σούπερ μελό-ωχ το μάτι μου- απαντήσεις.

Ερώτηση: Πώς αισθάνεστε που θα δείτε τη μάνα σας κωλοφτιαγμένη μετά 2 μήνες;
Πιθανή Απάντηση1: Είμαι περίεργη να δω το αποτέλεσμα γιατί ψήνομαι να δηλώσω κ γω συμμετοχή.
Πιθανή Απάντηση 2: Θα την κοιτάξω βαθιά μέσα στα μάτια για να σιγουρευτώ πως δεν έχει αλλάξει. Πολύ.

Παρεπιπτόντως το παραλήρημα ενημερώνει τους αναγνώστες του για τις σύγχρονες Μέκκες της πλαστικής χειρουργικής που ούτε λίγο ούτε πολύ είναι οι εξής 2.
1. Ριο ντε Τζανέιρο: Εξειδίκευση σε 2 τομείς. Καταρχήν σε επεμβάσεις σώματος: Γλουτοί, γάμπες (αχά, προσθέτουν υλικό για να δείχνουν πιο γραμμωμένες), λιποαναρροφήσεις όπου μπορεί να συμβούν ή λιπογλυπτικές (σε πιο light περιπτώσεις), στήθος. Και φυσικά, αλλαγή φύλου.
2. Σεούλ: Εξειδίκευση στις επεμβάσεις προσώπου ώστε μια μέση ασιάτισσα να εξευρωπαιστεί. Κάτι τέτοιο λέει τα τελευταία χρόνια θεωρείται αρκετά σύνηθες με αποτέλεσμα πολλές οικογένειες να κάνουν οικονομία για χρόνια ώστε να σουλουπωθεί το 18χρονο κοριτσάκι τους. Φυσικά απαιτεί ένα εκτεταμένο σερί επεμβάσεων που αλλάζει ανάλογα με την περίσταση αλλά όντως λέει με βάση τις στατιστικές αυξάνει δραστικά τις πιθανότητες μιας νεαρής κορεάτισσας να μη μείνει στο ράφι κ να βρει το γαμπρό τον ονείρων της, φυσικά… Κορεάτη! Η διαδικασία περιλαμβάνει συνήθως 1-2 εγχειρησούλες για τα βλέφαρα, 1-2 για να κοπούν τα ζυγωματικά ώστε να μη φαίνεται πλακουτσωτό το πρόσωπο, φυσικά ρινοπλαστική και ακόμα όποια προσθαφαίρεση χρειαστεί για να συμπληρωθεί το look σε πηγούνι και μέτωπο. Αλλιώς κινδυνεύει να καταντήσει σαν την Tori Spelling που αν κ πλακώθηκε στα χειρουργεία φαινόταν σαν όλες αυτές οι διορθώσεις που έκανε να μην ταιριάζουν…μεταξύ τους. Τι να πω, επιτρέπεται τώρα με τόσα φράγκα κ τόσα χειρουργεία να μην έχει γίνει η άλλη Θεά;


Αυτά για την ώρα. Πα να δω καμιά ταινία. Είμαι τώρα στη φάση που νοικιάζω συνεχώς για να καλύψω τα κινηματογραφικά μου κενά τη χρονιά που μας πέρασε.

Ετικέτες , ,

6 Comments:

Blogger averel

Το ειδα και εγω και εκλαψα τα λεφτακια μου. Θλιψη και παρακμη, τους ευχομαι να γινουν σαν τον Michael Jackson.

24/8/06 2:41 μ.μ.  
Blogger loretta

Ξέρω μια γκόμενα -έχω κάμποσο καιρό να τη δω- η οποία πραγματικά δεν το χε καθόλου. Είναι ψηλή και νταρντάνα, είναι παχιά, έχει ορμονικό πρόβλημα κ τριχοφυία ολούθε. Εκτός αυτών είναι γενικά μαυριδερή κ κάνει ατυχέστατες επιλογές στο μαλλί και στο ντύσιμο.

Ντάξει ιζομπέλ, το πιάσαμε. Μόνο τη φώτο μου που δεν έβαλες. Όταν πάω όμως και γίνω Πάρις Χίλτον ούτε που θα σε χαιρετάω στο δρόμο (και δε θα σου κάνω και κόμεντς στο Παραλήρημα).

:P

24/8/06 9:25 μ.μ.  
Blogger isobel

@averel: σατανική η ευχή σου, αλλά τι εννοείς με το "έκλαψες τα λεφτάκια σου";

@loretta: μωρή αν εννοούσα εσένα δε χρειαζόταν να γράψω όλη αυτή την ιστορία, θα λεγα μόνο πως "είναι πλαδαρή, δε χωρά στο ράφι κ τρώει σοκοφρέτες"

@disturbed: αχ, μου θύμησες τώρα μια καταπληκτική ιστορία, αυτή με την Πόρσε στην Τσαμαδού, αν έχω όρεξη θα τη πω μια από τις επόμενες μέρες

24/8/06 10:43 μ.μ.  
Blogger averel

εννοω πως εγω πληρωνω για να βλεπουμε αυτη την τρασια. ΚΑι εσυ και ολοι μας. Αυτο.

25/8/06 11:54 π.μ.  
Blogger averel

τωρα μου εσκασε πως νομιζες πως εχω κανει πλαστικη γι' αυτο κλαιω τα λεφτακια μου. Ε, οχι απο τωρα.

25/8/06 12:03 μ.μ.  
Blogger isobel

το ξερα πως κάποιος θα τσίμπαγε με όλα αυτά περί πλαστικών ώστε μετά να τον πειράξω λίγο, αλλά δεν περίμενα εσένα κ τη loretta

25/8/06 2:06 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home