Παραλήρημα

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 27, 2006

Το ραβδί μου, γρήγορα!

Δεν είναι πολύ ωραίο πράμα να έχεις πάει σινεμά να δεις μια ταινιούλα και εκεί που κάθεσαι ανυποψίαστος να σου σκάει trailer από ταινία που περιμένεις πως και πως? Σήμερα πήγα να δω το Happy Feet (μετά το Γκίσμο και τον Πίκατσου το επόμενο dream pet μου είναι πιγκουίνος) και με το που αρχίζουν τα προσεχώς βλέπω αυτό.
Ε ρε γλένδια λέω από τη μια, από την άλλη ποιός περιμένει μέχρι τις 13 Ιουλίου για να δει το Hot Ron (θα χει και ζέστες τότε, ποιός μας σώζει).
Σας αφήνω τώρα, πρέπει οπωσδήποτε να τελειώσω το Eragon απόψε για να πάω αύριο να το δω!
Υ.Γ. Άσχετο: Ένας φίλος μου είχε δει 2 φόρες το "Γάμος αλά Ελληνικά", μόνο και μόνο για να ξαναδεί το trailer του Lord of the Rings: The Two Towers. Ήτανε quite a trailer βέβαια.

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος

πράγματι ένα πικατσου για pet θα έλεγε άσχημα! Ιδιαίτερα αν σου την έσπαγε κανείς τον αμολούσες και του έλεγες..πικατσου επίθεση...tztztztztztzttztz!

: )

28/12/06 12:13 π.μ.  
Blogger enteka

:):)
[στο Έραγκον είχε τρέιλερ της ταινίας Simpsons. αυτό μ' άρεσε πιο πολύ!]
καλές γιορτές

28/12/06 1:14 π.μ.  
Blogger Nobody

Συμφωνώ με dilated. Για μένα το Νο 1 είναι το The emperor's new groove (δεν θυμάμαι τα trailer).

28/12/06 4:06 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

ή όπως λένε οι άγγλοι με την άψογη προφορά τους...
...Χάρρι Πόττα
ΥΓ> έχω να πάω σινεμά 2,5 χρόνια, το βαριέμαι πιο πολύ και από τη βαρεμάρα :)

29/12/06 11:11 π.μ.  
Blogger loretta

@dil: Ποιός Χάρυ, ο Ρον Ουέσλι ειν' ο βασιλιάς μας!

@gel: κι εγώ έτσι το προφέρω, τι νόμιζες...

1/1/07 6:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home