Παραλήρημα

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

Απεργία και αγαθοεργία

Σήμερα απεργούν οι πάααντες. Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με το εορταστικό ωράριο που άρχισε χτες. Πρέπει να προλάβουν να κάνουν τα ψώνια τους οι δημόσιοι υπάλληλοι. Ουστ.


Το μεσημέρι θα ξέρω αν κέρδισα ένα peugeot, αν και φαντάζομαι ότι αν το είχα κερδίσει θα με είχε ήδη ενημερώσει η μαμά μου που την έβαλα να βλέπει Πρωινό Καφέ. Έστειλα κι εγώ sms (1€+Φ.Π.Α.) στον Antenna, όχι για να βοηθήσω στην προσπάθεια, αλλά για το αυτοκίνητο. Σήμερα βέβαια άκουσα στο ραδιόφωνο ότι έστειλαν και άλλοι 20.000, οπότε με βλέπω να παραμένω με το ΚΙΑ. Και για να εξηγούμαι:


Με εκνευρίζουν αφάνταστα οι τηλεμαραθώνιοι και οι λοιποί έρανοι που πραγματοποιούνται πριν τις γιορτές, κυρίως όταν γίνονται από μεγάλα κανάλια, εταιρίες κλπ. Και αυτό δεν έχει να κάνει – μόνο - με το ότι είμαι τσιγκούνα σε τσέπη και ψυχή. Θυμάμαι κάποια Χριστούγεννα τις ανακοινώσεις κάθε 3 λεπτά στο Μετρό: «Η εταιρεία Αττικό Μετρό, δείχνοντας την τεράστια ευαισθησία απέναντι στα ορφανά/ανάπηρα/κακοποιημένα παιδάκια, τοποθέτησε ειδικά κουτιά στην έξοδο των σταθμών για να προσφέρετε ότι έχετε ευχαρίστηση κλπ κλπ. Hellooooo??!! Έτσι δείχνει την ευαισθησία της η Μετρό; Με το να μας τοποθετήσει ένα κουτί για να ρίχνουμε τα ψιλά μας; Φαντάζομαι δεν τους πέρασε από το μυαλό να δώσουν τις εισπράξεις μιας ημέρας για φιλανθρωπικό σκοπό. Τα ίδια και με τον Αντένα. Στείλτε μήνύμα, καταθέστε λεφτά, και να τα ορφανά παιδάκια, που δεν έχουν θέρμανση, ρούχα, μοίρα στον ήλιο και τα λοιπά. Ούτε σε αυτή την περίπτωση σκέφτηκε κάποιος καναλάρχης/πρόεδρος/άνκορμαν/τηλεαστέρας/τηλεβιζιτού, να δώσει ένα μηνιάτικο σε κάποιο ίδρυμα. Η΄ έστω ένα βδομαδιάτικο. Είμαι σίγουρη ότι κάποιοι παίρνουν πενταψήφιο βδομαδιάτικο. Το μόνο που έκαναν αυτοί ήταν να διοργανώσουν τη φιέστα για να συγκεντρώσουν τις δωρεές (και να προβληθούν λίγο ακόμα). Πάντα πριν τα Χριστούγεννα. Λες και κατά τη διάρκεια της χρονιάς δε θα μπορούσαν να μας θυμίζουν ποια ιδρύματα έχουν ανάγκη και να μας δίνουν τις διευθύνσεις και τους λογαριασμούς, για την περίπτωση που κάποιος θα ήθελε να βοηθήσει άμεσα, δίνοντας απευθείας ρούχα ή τρόφιμα ή λεφτά. Κάθε Χριστούγεννα μας αραδιάζουν καμιά δεκαριά ιδρύματα τα οποία ακούμε για πρώτη φορά, ενώ θα μπορούσε να υπάρχει ενημέρωση συνέχεια. Έστω από τον Αυτιά.
Και βέβαια, don’t get me started με τους εκκλησιαστικούς εράνους, και τα χρήματα που έχει στην πραγματικότητα η Εκκλησία.
Το χειρότερο είναι ότι σε κάτι τέτοια ψαρώνουν οι άνθρωποι που δεν τους περισσεύουν. Κάτι παππούληδες που στήνονται στην ουρά στην Εθνική για να πάρουν τη σύνταξη (αφού αρνούνται να μάθουν να χρησιμοποιούν το ΑΤΜ, τέλος πάντων). Θα μου πεις κι εσύ ψάρωσες. Όχι κύριοι, εγώ το έκανα για το αυτοκίνητο.


Και να σας πω και κάτι άλλο; Εγώ δεν είχα δώσει λεφτά για το τσουνάμι.

Ετικέτες ,

6 Comments:

Blogger enteka

γεια σου ρε loretta :)

13/12/06 1:50 μ.μ.  
Blogger loretta

To KIA είναι Pride, έχεις υπ' όψιν σου?

Για τα τεχνικά του blog απεθυνθείτε στην isobel παρακαλώ, εγώ ξέρω μονο να ανεβάζω post!

Μας τιμά βεβαιώς η προτίμηση σας.

13/12/06 5:04 μ.μ.  
Blogger loretta

Αν είχα κερδίσει το peugeot θα σου έδινα το δικό μου με 500, αλλά.. ;)

13/12/06 8:19 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

γιατί, και όσοι δώσανε λεφτά νομίζεις ότι έφτασαν τελικά στους τσουναμόπληκτους;;
τέλος πάντων, έρχονται και γιορταί

14/12/06 1:13 μ.μ.  
Blogger Nobody

Σιγά μη δίνω χρήματα σε κάθε έρανο, σε κάθε τηλεμαραθώνιο και σε κάθε ζητίανο που μπαίνει στο τρένο ή που έχει στρώσει πετσέτα στο πεζοδρόμιο. Ca va pas ee?

14/12/06 3:49 μ.μ.  
Blogger isobel

Καταρχήν για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους:

εισπράττω το ουστ εκ μέρους όλων των δημοσίων υπαλλήλων
κ κατόπιν το γράφω στα @@ράκια μου (technically δεν έχω)...
απεργήστε κ σεις ωρέ αν γουστέρνετε

πάντως εγώ απεργοσπάω συστηματικά φέτο, γιατί αφ' ενός δε γουστάρω μία τη μείωση του μισθού μου κ νομίζω πως δε συμφωνώ με κάποια από τα αιτήματα του κλάδου μας
όσον αφορά τη φίλτατη Μarietta, τι να πω, ντρέπομαι που έχει αναλάβει το Υπουργείο μας, αλλά στην τελική τι άλλο να κάνω, αφού δεν τηνε ψήφισα τη μπουρούχα!!!

όσον αφορά την αγαθο-εργία, όλα αυτά εμένανε μου φαίνονται τρομερή υποκρισία,
τσουνάμι κ "άλογο κλάνει" που λένε -καλά έ; τρελό σύνθημα, το χα δει πριν από χρόνια στη Μαβίλη-

δεν αντιλήβδην, από πότε μας έγινε ο Ελληνάρας αγαθιάρης; Τονε πιάσαν οι ευαισθησίες του, τρομάρα μας;
όταν ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας πεινάει, τον βοηθάμε;

εγώ οδηγώντας στην Αθήνα συχνά αισθάνομαι κουρέλι με όλους αυτούς που πουλάν χαρτομάντιλα κ καθαρίζουν τζάμια, που δε μπορώ να τους βοηθήσω όλους!!!

νομίζω για να μη σας πρήζω, πως ο άνθρωπος είναι απλά ένα λίγο εξυπνότερο ζώον από τα υπόλοιπα στη φύση, κ ακόμα κ στη δική του περίπτωση το δίκαιο της ζούγκλας είναι αυτό που περίτρανα υπερισχύει,

όσον αφορά τα πραγματικά μας φιλανθρωπικά κ αλτρουιστικά αισθήματα λόγω πολιτισμού και καλλιέργειας είναι μόνο πρόσκαιρα κ απευθύνονται σε φίλους κ στενούς συγγενείς,
οι λοιπές αγαθοεργίες σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τον εγωισμό μας κ μόνο (δεν εξαιρώ τον εαυτό μου)
κ το μόνο που διαχωρίζω είναι η σχέση γονέας-παιδί,

αυτά

6/1/07 2:39 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home