Παραλήρημα

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Adaptation Μέρος 2ο – Αεργία + ΜοναΞΑ

Η ζωή του εργαζόμενου στο κρυφό σκολειό είναι απλή. Καταρχήν τα ωράριά του συγγενεύουν με του… μπουζουξή. Εργασία από 18.15 έως 21.45, κατευθείαν για το champion league. Την υπόλοιπη μέρα τέντωμα πετσακίου ως το άπειρο κ ακόμα παραπέρα.

Δυστυχώς χτίζεται πολυκατοικία δίπλα ακριβώς κ αυτή την περίοδο βρισκόμαστε στα κομπρεσέρ. Κατάρα Τζατζίκη πού@#$. Ξυπνώ πολύ προ της ώρας μου, μεταξύ 8 κ 10 το πρωί. Πίνω καφέ σε ποσότητα κουβά κ καπάκι τσάι-μέλι σε παρόμοια ποσότητα.

Μετά βαριέμαι. Βγαίνω στην πόλη, κοιτάζω τις βιτρίνες κ συγκρατώ κάθε απολίτιστο κ ανασφαλές γυναικείο κύτταρό μου που θέλει να κάνει κατάθεση. Κάνω κάθε μέρα μια μικρή παρέμβαση στο σπιτάκι. Τη μια αγοράζω χαλάκι εισόδου «WELCOME» για τον επισκέπτη, που για την ώρα είναι ανύπαρκτος. Την άλλη, παίρνω κάδους σκουπιδιών για το μπάνιο κ για την κουζίνα. Κλπ. Αυτή τη βδομάδα θα φτιάξω την κάβα μου. Πέρσι καμάρωνα για αυτήν στο Ματσατσούτσετς.

Όταν επιστρέφω σπιτάκι, μαγειρεύω κάτι. Άλλες μέρες τρώω σπουργιτάκι κ άλλες ιπποπόταμος. Είναι ορμονικά ελεγχόμενη η διαδικασία. Προετοιμάζομαι για το σκολείο.

Μεσημεράκι την ξαναπέφτω γιατί δεν έχω πολλά να κάνω. Ξυπνώ κ ακούω μουσική. Διαβάζω περιοδικά κ παίζω TANGRAM. Έχω σημειώσει πρόοδο. Αν έχει ήλιο κατεβαίνω Συκιές beach κ αράζω με περιοδικό. Μετά γυρνώ κάνω ντους, πάω σκολείο.

Όλοι οι μαθητές μου χαμογελούν κ με χαιρετούν. Έχω κ fan club. Είναι μια παρέα από μικρούς (17-18) που όταν περνώ παρακείθε συζητούν βρωντόφωνα:
«Γεια σας κυρία! Τι κάνετε κυρία; Καλά είστε κυρία; Πώς είστε κυρία; Σας το λέω εγώ, αυτή είναι η καλύτερη κυρία!!!».
Ντροπήηηηηη εγώ. Περιορίζομαι να σχολιάσω πως είμαι η καλύτερη μέχρι αποδείξεως του εναντίου. Μάλλον τους μπέρδεψα χειρότερα με αυτό το σχόλιο.

Προσευχή. Όλοι σοβαροί. Με 50% πιθανότητα τη λέει ο μαθητής-παπαδάκι γύρω στα 20, ο οποίος παρεμβαίνει με προσωπικά παπαδίστικα touch στα λόγια της προσευχής. Δλδ, αντί να πει «τον άρτον ημών τον επιούσιον», με απόλυτα σοβαροφανές ύφος λέει κάτι άλλο πολύ γρήγορα κ με παπαδέ μουσικό τόνο, πχ «τον επιούσιον άρτον ημών». Για κάποιο λόγο που ακόμα δεν έχω επισημάνει, είμαι η μόνη που απορεί με αυτό που συμβαίνει. Οι υπόλοιποι παρευρισκόμενοι το βρίσκουν όλο αυτό φυσιολογικό. Πάντως ακόμα κ αυτοί που γουστέρνουν να τονε παίζουν λίγο στην προσευχή, πιάνουν πίσω μια ακρίτσα κ κάθονται στα αβγά τους.

Γενικά οι μαθητές δεν πρήζουν το δάσκαλο. Μάλλον είναι επειδή δουλεύουν τα πρωινά, οπόταν το απόγευμα έχουν φάει καταστολή από την κούραση. Μαθητές 55, καθηγητές 5 + διευθύντρια + 2 special guest. Ηλικίες μαθητών: 16 έως 77. Αχά! Εκτελώ κ χρέη γραμματέα στο ίδρυμα με αποτέλεσμα να μεταφέρω ακριβείς πληροφορίες. Έχουμε λοιπόν την κυρία Ε, με άσπρα μαλλιά, χήρα 20 χρόνια με παιδιά κ εγγόνια, αγρότισσα στο επάγγελμα που εκπληρώνει το απωθημένο της: να πάρει απολυτήριο. Είχε βγάλει μόλις το δημοτικό όταν τη σταμάτησε ο πατέρας της κ την έχωσε χωράφι. Ήτανε λέει τότσο καλή μαθήτρια. Καλά κάνει.

Ο ρόλος μου στο σκολείο είναι νευραλγικός. Λόγω γραμματειακής υποστήριξης, βγάζω καθημερινά το προσωρινό πρόγραμμα της επόμενης μέρας, μια εκλεκτή ποικιλία υπηρεσιακών χαρτιών κ διαβιβαστικών κ δε συμμαζεύεται. Επίσης μου έχουν ανατεθεί κ τα μισθολογικά των καθηγητών, των κυλικειάδων, του επιστάτη κ της καθαρίστριας. Μπαίνω στην τάξη να πω το πρόγραμμα της επόμενης μέρας. Ένα κινητό βαράει Πετρέλη ή Πλούταρχο ή κάτι τέτοιο. Ακούμε 1ο κουπλέ, 1ο ρεφραίν κ συνεχίζουμε 2ο κουπλέ. Σκέφτομαι υβριστικά πράγματα αλλά δεν τα ξεστομίζω. Οι μαθητές αλληλοκράζονται αναμεταξύ των.

Τελικά αποκαλύπτεται κάπου στο 2ο ρεφραίν πως το κινητό είναι της κας Ε. Το ringtone της το έβαλαν την προηγούμενη τα εγγόνια της, δεν το έχει ακόμα συνηθίσει κ δε συνειδητοποιεί ποια είναι η πιθανότητα κάποιος από τους υπόλοιπους 15 συμμαθητές της να έχει το ίδιο. Αυτό εξηγεί την καθυστερημένη αντίδραση. Ένοιωσε πολύ άσκημα η καημένη. Ευτυχώς που δεν τη μάλωσα, ούτε είπα τίποτα.

Οι υπόλοιποι μαθητές κινούνται ηλικιακά ως εξής: Κάποιοι άνδρες απροσδιόριστης ηλικίας, αλλά άνω των 40. Αρκετές καλοστεκούμενες 40άρες με παιδιά. Η μια έχει 2 στο σκολείο. Με το ένα είναι συμμαθήτρια, το άλλο το χει σε μεγαλύτερη τάξη. Οι υπόλοιποι μαθητές είναι μεταξύ 20 κ 30. Κάποιοι είναι παντρεμένοι. Υπάρχουν αρκετές μαθήτριες γκομενάκια που ευτυχώς ντύνονται φυσιολογικά. Για τους άνδρες, δεν ξέρω. Δεν τους βλέπω γκομενικά λόγω επαγγέλματος, δε μπορώ να κρίνω. Το fan club μου είναι η ακίνδυνη αλητο-παρέα της Α’ τάξης που είναι ανήλικα ή 18 μόλις. Με αυτούς πραγματικά διασκεδάζω κ στην τάξη.

Οι συνάδελφοι είναι καλοί. 40αρηδες, παντρεμένοι με παιδιά επιλέγουν το σκολείο λόγω του ωραρίου του. Συνεργάσιμοι κ ευγενικοί χωρίς διάθεση να χώνουν. Η διευθύντρια είναι 50αρα μάλλον προς τα 60 καλή κ χωρίς μαστίγια λόγω εξουσίας στα χέρια της. Μάλλον κάνει σεξ στη ζωή της ή έχει κάνει στο παρελθόν. Αυτό μετράει στους προϊσταμένους. Κ ο περσινός μας που έκανε ήτανε παλλικάρι.

Για την ώρα νοιώθω τότσο μόνη μου τις άλλες ώρες, που τολμώ να πω πως περνώ ωραία στο σκολείο. Δεν κουράζομαι άλλωστε. Οι διδακτικές ώρες είναι 40λεπτα, 35λεπτα κ 30λεπτα κ το σκολείο είναι 4 χρόνια. Η Α’ τάξη στο πρωινό, χωρίζεται σε 2 τάξεις το βράδυ.

Τα βράδια στο σπιτάκι τρώω κάτι με ζάχαρη απαραιτήτως, καπνίζω, παίζω TANGRAM κ βλέπω τηλεόραση. Αυτή τη βδομάδα όμως θα βλέπω κ DVD, οπότε θα στρώσει λίγο η φάση. Αύριο θα κάνω αίτηση για τηλέφωνο. Έτσι να χω κ λίγο Ιντερνέτε στο σπιτάκι.

Έχω ανακαλύψει κ ένα ωραίο μπαρ έξω από την πόλη. Έχει τραπεζάκια δίπλα στη θάλασσα αλλά κ μέσα είναι συμπαθητικό. Παίζει κυρίως σκα κ ρέγκε κ φτιάχνουν απ’ όλα τα κοκτέηλ. Εκειδάς θα τα πίνω. Καλή βδομάδα σε όλους. Τις γριές δεν τις έχω ξεχάσει αλλά τώρα το θέμα δε με εμπνέει. Επιφυλάσσομαι να κάνω come back στο θέμα.

Ετικέτες ,

5 Comments:

Blogger Nobody

Κάτσε κάτω από τη μπάρα κουμπάρα.

25/9/06 4:49 μ.μ.  
Blogger Spyros

Super ποστακι και στυλ, και παλι! Αλλα το πιο σουπερ ειναι το ωραριο εργασιας σου... *envy*

26/9/06 10:41 π.μ.  
Blogger Trilian

Μία χαρά σε βρίσκω και με πολύ καλές προοπτικές προσαρμογής!

26/9/06 2:59 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

γουέρ δε χελ είναι η συκιά;!

27/9/06 10:19 μ.μ.  
Blogger Fantus The Firedragon

19:20-22:55...δε παιζώ! γιατί εσύ να προλαβαίνεις champions league και εγώ όχι...:((

τους συναδελφικούς μου χαιρετισμούς!

13/11/06 6:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home