Παραλήρημα

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 15, 2006

Ανατροπές

Πόσο (ή μάλλον πότσο) εκνευριστικό: ενώ έχω κάνει 2 φορές το τετράγωνο για να βρω παρκάρισμα και τελικά το αφήνω λίγο πιο μακριά απ' οτι σκόπευα, φτάνω στο γραφείο και εκείνη τη στιγμή ξεπαρκάρει κάποιος ακριβώς από κάτω. Αυτό μου συμβαίνει καμιά φορά και το θεωρώ δείγμα της ημέρας που θα ακολουθήσει ("Σήμερα η μέρα ήτανε #$%νι" κ.λ.π.). Τι να υποθέσω λοιπόν σήμερα, που μετά την αποτυχημένη μου βόλτα γύρω απ'το γραφείο, και αφού παρκάρω στο επόμενο τετράγωνο, φτάνω στην είσοδο της πολυκατοικίας και ξεπαρκάρουν ταυτόχρονα δύο αυτοκίνητα. Εκνευρισμός, παροξυσμός και όλα τα σχετικά πρωί-πρωί (τώρα που το σκέφτομαι όταν βαριέται ο άνθρωπος στη ζωή του όλο με κάτι τέτοιες μαλακίες ασχολείται, οπως με το που θα παρκάρει και πως θα επηρεάσει αυτό τη μέρα του, anyway).
Και όμως. Μετά από μερικές ώρες που ήρθε το ταχυδρομείο διαψεύστηκα πανηγυρικά. Μου ήρθε η επιταγή από τη ΔΟΥ για την επιστροφή φόρου. Είμαι πλουσιότερη κατά 2.790 ευρώ (δηλαδή θα είμαι όταν θα πάω να τα εισπράξω)!
Υ.Γ. Πολλές μέρες έχει να ποστάρει η isobel και ανησυχώ. Ελπίζω να μη τη μαχαίρωσαν στο νυχτερινό.

Ετικέτες ,

10 Comments:

Blogger Matron Maya

και γω ετσι κανω συνηθως... το θεμα ομως ειναι οτι εσυ εισαι τυχερη γιατι εμενα μου ηρ8ε απο το ΙΚΑ χαρτι που λεει να επιστρεψω 2000 ευρω που μου δινανε ως ανεργια 6 μηνες γιατι δεν τα δικαιούμουνα τελικά και κανανε λαθος που μου τα δωσανε

καλημερα σας

16/9/06 11:47 π.μ.  
Blogger loretta

!!! Σπίτσλες...

Μόνο στο ΙΚΑ μπορούσε να συμβεί αυτό (βλέπε satan's cave). Παρ'όλο που το επισκέπτομαι συχνότατα ευτυχώς δεν είμαι ασφαλισμένη σ'αυτό. Και το ΤΣΜΕΔΕ βέβαια είναι μια άλλη ιστορία...

16/9/06 7:51 μ.μ.  
Blogger loretta

Αλίμονο χρυσέ μου, δεν ανοίγεις σπίτι με αυτά τα λεφτά (το’χω ψάξει, τι νόμιζες…)

18/9/06 9:54 π.μ.  
Blogger YO!Reeka's

ααα, αυτό μου συμβαίνει τακτικότατα στο θησείο που μένω, να βλέπεις να αδειάζει σούπερ θεσάρα μπροστά στην είσοδο της πολυκατοικίας και εσύ να έχεις παρκάρει μισό χιλιόμετρο μακριά. Στα δύο χρόνια που μένω εκεί έχω καταφέρει να παρκάρω μπροστά στο σπιτι μου 2 φορές.

18/9/06 12:43 μ.μ.  
Blogger loretta

gelial με νιώθεις!
(και νόμιζα πως κατρακυλώ μόνη προς την παράνοια)

18/9/06 3:15 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

οχι πουλάκι μου τι λες, εγώ έχω κατατρακυλίσει εδώ και χρόνια :)

19/9/06 3:49 μ.μ.  
Blogger Trilian

συγνώμη πόσα δηλώσες αρχικά για να σου επιστρέψουν τόσα;;;;;;

20/9/06 11:53 π.μ.  
Blogger loretta

Δήλωσα γύρω στις 28000, πρακτικά όμως πήρα μόνο 3000 από αυτά.

21/9/06 9:30 π.μ.  
Blogger Trilian

... με μπέρδεψες αλλα έτσι και αλλιώς τα φορολογικά δεν ηταν ποτε το δυνατο μου σημειο! Παντως μην τα λες αυτα γιατι μπορει να μας παρακολουθουν... και τα firewalls έχουν αυτια!

21/9/06 2:57 μ.μ.  
Blogger loretta

Δεν έκανα και τπτ παράνομο, το αντίθετο θα ήταν πρόβλημα. Να δηλώσω 3 και να πάρω 28. Anyway.

21/9/06 3:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home