Παραλήρημα

Κυριακή, Ιουνίου 18, 2006

Ο Κωστίκας, ο Γιορίκας κ ο Μαγικός Καθρέφτης

Όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο, η αγαπημένη μου παιδική εκπομπή προφανώς σε κρατικό κανάλι ήταν το Α-ΜΠΕ-ΜΠΑ-ΜΠΛΟΜ (το οποίο αντίθετα με το τι θυμάται ο πολύς κόσμος εκείνη τη χρονιά το παρουσίαζε κάποια γυναίκα, όχι ο Ζούγας ο οποίος ανέλαβε την εκπομπή από την επόμενη χρονιά). Το αγαπημένο μου σκέλος από εκείνη την εκπομπή ήταν ο μαγικός καθρέφτης.

Δεν ξέρω αν το θυμάστε αλλά η παρουσιάστρια έπαιρνε έναν καθρέφτη, έβαζαν από την εκπομπή ένα χαζό-εφε τύπου κυματάκια κ αυτή ισχυριζόταν ότι έβλεπε το παιδάκι-τηλεθεατή. Έλεγε πχ «βλέεεεεεπω, βλέεεεεπω το μικρό Γιορίκα, αααααα να κ μικρός Κωστίκας!!!!» κλπ κ χαίρονταν από το σπίτι τους ο Γιορίκας κ ο Κωστίκας. Επειδή όμως εμένα δε με λένε ούτε Γιορίκα, ούτε Κωστίκα, πόσο μάλλον Τοτό, δυστυχώς δε με έλεγε ποτέ κ σπαζόμανε.

Στηνόμανε μπροστά το γυαλί για να αυξήσω τις πιθανότητές μου να με δει καλύτερα και περίμενα υπομονετικά πλην όμως εναγωνίως να με ανακαλύψουνε κ μένανε από την εκπομπή να πάρω τα 2 δευτερόλεπτα διασημότητας που δικαιούμουν!!! Επι ματαίω όμως φίλες κ φίλοι του μπλογκ.

Να μη θίξω καν πότσες φορές είδε ο καθρέφτης όλους τους Κωστίκες κ τους Γιορίκες της Ελλάδας κ μένα την isobel τπτ. Ωστότσο δεν ήμανε κ κανάς τύπος που το βάζει κάτω, καταλαβαίνετε… Δεν έχανα ούτε μέρα τον δίχως άλλο γρουσούζικο μαγικό καθρέπτη κ περίμενα.

Ώσπου μια μέρα ο Τζατζίκης με δικαίωσε, σας λέω ποτέ δε με ξεχνά. Ήτανε καλοκαιράκι, προς το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν και μπορώ να πω πως είχα σχεδόν παραιτηθεί. Έβλεπα φυσικά, αλλά πλέον δε στηνόμουν κ μπροστά στο γυαλί, απλά υπήρχα στο σαλόνι διατηρώντας άσβεστες τις ελπίδες μου. Έρχεται λοιπόν η κρίσιμη ώρα κ λέει η παρουσιάστρια «βλέεεεπω, βλέεεεπω τη μικρούλα isobel»!!!

Αντίδραση Νο 1: ΤΗΝ ΠΟΙΑΝ;
Δεν άκουσα!!!
Πως είπατε;
Ορίστε;
Συγγνώμη κύριος, ποιος είστε;

Αντίδραση Νο 2: Μ@#$κα αυτή με βλέπει όντως!!! [Ένα δάκρυ κύλησε κ ράγισε η ευαίσθητη παιδική καρδούλα μου από χαρά]

Το σκηνικό με το μαγικό καθρέφτη δεν επαναλήφθηκε ποτέ ξανά από τηλεοράσεως παρά τις επίμονες δεήσεις μου στον προστάτη άγιο Τζατζίκη κ παρά τις προσπάθειες προσέγγισής μου στην οθόνη του σαλονιού μας, μόνο μέσα δε μπήκα. Ωστότσο προχθές στο μετρό ένοιωσα το σκηνικό να επαναλαμβάνεται αν κ ελαφρώς παραλλαγμένο. Η παραλλαγή ήταν πως ο μαγικός καθρέφτης ήμανε ΕΓΩ!!!

Είμαι που λέτε στο μετρό. Το βαγόνι μας δεν έχει θέσεις για καθιστούς. Σε κάποιον από τους κεντρικούς σταθμούς μπουκάρει κόσμος. Όλοι προσπαθούν να βρουν μια θέση αλλά του κάκου. Εγώ προ πολλού έχω παραιτηθεί από αυτή την αναζήτηση. Έχω πιάσει μια γωνιά και βολοδέρνω περιμένοντας να φτάσω στον προορισμό κ διασκεδάζω κοιτώντας πλαγίως τους wannabe-καθιστούς επιβάτες.

Το βλέμμα μου πέφτει σε έναν ταλαίπωρο πάππο. Φορά πουκαμισάκι κοντομάνικο στο χρώμα του δέρματος και φαίνεται ταλαιπωρημένος ή καλύτερα μπαιλντισμένος από το λίβα. Ψάχνει να βρει εναγωνίως θέση να κάτσει. Του κάκου. Παραιτείται. Πιάνει ένα χερούλι κ κοντοστέκεται. Κάτι περίεργο έχει στον αέρα του ο πάππος.

Τον ξανακοιτάζω καλύτερα. Τα μάτια μου γουρλώνουν από την έκπληξη γιατί η φάτσα είναι τρομερά γνώριμη κ σε όλους εκεί μέσα κάτι θα έπρεπε να θυμίζει. Τον καρφώνω με την ελπίδα να πιάσω από το βλέμμα του ότι είναι πράγματι αυτός που νομίζω. Αντιδρά συγκαταβατικά.

[Ο διάλογος που ακολουθεί είναι 100% πραγματικός, όχι fictional, ωστότσο ποτέ δεν έλαβε χώρα στα λόγια. Κανείς από τους 2 μας δεν έσπασε τη σιωπή του στο βαγόνι, ούτε κατάλαβε τίποτα. Τι σημασία όμως μπορεί να έχει αυτό όταν συνομιλούν τα…βλέμματα.]

Βλέεεεεεπω, βλέεεεεπω το μικρό Σημίτη…Ο Σημίτης είσαι έτσι δεν είναι;
Ναι, εγώ είμαι αλλά μην το κάνουμε θέμα τώρα.
Μα πώς; Αφού είμαι ο μαγικός καθρέφτης σου… και αυτή τη στιγμή σε βλέπω πεντακάθαρα, loud n’ clear που λένε…
Α έτσι; Κ εγώ που νόμιζα πως είσαι ο Έλλην Φορολογούμενος.
Κ αυτό την έχει μια βάση. Ψάχνεις για θέση έ; Τον π@#$%, xexo…
Mμμμμ
Αλήθεια πως νοιώθεις τώρα που σε έχω τότσο πολύ κλασμένον; Κ όπως βλέπεις δεν είμαι η μόνη τριγύρω…
Δεν αλλάζουμε θέμα καλύτερα;
Μα γιατί, αφού είναι τότσο ενδιαφέρον!!! Δε σου ρχεται να φωνάξεις: Ελληνίδες-Έλληνες ποιος θα δώσει τη θέση του στον πρώην Πρωθυπουργό της Χώρας, σε αυτόν που έκανε τόοοοοτσα+τότσα καλά για τη χώρα μας στην ΕΕ!!!
Δεν αλλάζουμε θέμα καλύτερα (έχει αρχίσει επιτέλους να αγριεύει, το βλέπω στο μάτι του);
ΟΚ, ό,τι πεις. Οι Φουσκωτοί σου που είναι σήμερα. Σε κλάσανε κ αυτοί;
Δε συζητάμε καλύτερα τίποτα για τη ΝΔ, για τη ΔΑΠ;
ΜΠΑ, βαριέ.-
Ε καλά, αν είναι έτσι κατεβαίνω, έφτασε η στάση μου.

Το bottom line της ημέρας είναι το εξής. Τσεκάρετε καλά τους γύρω σας όπου βρίσκεστε. Αν τυχόν (άμα λέμε τύχει) πετύχετε κανα τέτοιου τύπου σελιέμπριτι, για παίξτε κ σεις λιγάκι το μαγικό καθρέφτη και συνομιλήστε μαζί του με τα μάτια πάντα. Θα περάσετε ωραία σας λέω.

Αν πάλι σας τύχει το είδος του αντιπαθέστατου σελιέμπριτι που θέλει όλοι να τον προσέχουν, εσείς πάλι παίξτε το μαγικό καθρέφτη, όμως αυτή τη φορά θα βλέπετε μόνο τους Κωστίκες και τους Γιορίκες του Σύμπαντος. Νομίζω πως αυτή είναι η πληρωμένη τους απάντηση στις εκκλήσεις για επιβεβαίωση της ανασφάλειας.

Υ.Γ. Νομίζω πως ο Κινέζος σαν να τις αποχρωμάτισε λιγάκι τις ελιές. Δε μου φαίνονταν κ πολύ έντονες…

Ετικέτες ,

11 Comments:

Blogger isobel

το λέτε αυτό μανδάμ επειδή ζηλεύετε
ωρέ να ζήσουν οι οχτροί μου (έτσι επειδή είμαι+μεγάλη καρδιά)

18/6/06 7:34 μ.μ.  
Blogger Trilian

αρ γιου σουρ; γιατί ακόμα και τώρα όποτε ο εξ βγαίνει με το αμάξι κλείνουν τους δρόμους οι ζητάδες και εμείς βρίζουμε την ώρα και την στιγμή που βρεθήκαμε στην Πατριαρχου Ιωακημ για δουλειές με το αμάξι...
Τέτοιος ξεπεσμός το λοιπόν;

19/6/06 4:39 μ.μ.  
Blogger loretta

Για μένα το fiction σημείο της ιστορίας είναι ο Σημίτης στο μετρό. Πρόσφατα είχαν πει οτι εξακολουθεί να απασχολεί 20 αστυνομικούς (για να μη σου πω παραπάνω) από ασφάλεια μέχρι να τους στέλνει για χαρτομάντηλα στο περίπτερο. Μου φαίνεται αδιανόητο να πήρε μετρό.

Το σκηνικό με τον καθρέφτη το θυμάμαι (αμυδρά φυσικά, λόγω ηλικίας). Εμένα κι αν δε με είχε πει ποτέ...

19/6/06 6:16 μ.μ.  
Blogger averel

Εισαι σιγουρη? Μηπως προκειται για σωσια? Πολυ σουρεαλ ρε γμτ.

19/6/06 10:40 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez

H axristi pliroforia tis imeras.
H parousiastria pou anafereis, i opoia eixe kanei kai ena perasma stin ekpompi ouranio tokso, paizei sovaro endexomeno na einai i Anna Drouza.

20/6/06 12:05 μ.μ.  
Blogger isobel

βρε παιδιά τι να σας πω...
εμένα αυτός μου φάνηκε πως ήταν κ αντιδρούσε κ περίεργα (αφού σας είπα κάναμε κ διάλογο)
προφανώς τα λεγόμενά μου δε μπορώ να τα αποδείξω πάντως, οπόταν...

επίσης η φλόμπα η Α.Δ κ η συμμετοχή της στο Ουράνιο Τόξο έλαβε χώρα 4 χρόνια αργότερα απο το ΑΜΠΕΜΠΑΜΠΛΟΜ

20/6/06 3:26 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

Σαν να θυμάμαι κάτι σε σχέση με το μαγικό καθρέφτη....
Ο Σημίτης στο Μετρό;! Μήπως ήταν ο αδερφός του, εκείνος ο καθηγητής στο πανειστήμιο;!

20/6/06 3:36 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

ωραίο ποστ!
αλλά ως πόντιος, πρέπει να σου κάνω μια υπόδειξη.
Γιωρίκας . με ωμέγα

22/6/06 2:35 μ.μ.  
Blogger averel

Πρότυπο σεμνότητας


Ουδείς τούς συνόδευε -ούτε «φουσκωτοί» ούτε «κλάκα». Ουδείς ανέμενε να τους υποδεχθεί -καθ' ότι ανωνύμως είχαν αγοράσει τα εισιτήριά τους για το Φεστιβάλ Αθηνών και δεν προσήλθαν με προσκλήσεις, κατά πώς συνηθίζουν οι επίσημοι.

Για τον Κώστα και τη Δάφνη Σημίτη λέω - το γνωστό θεατρόφιλο τέως πρωθυπουργικό ζεύγος.

Μπήκαν και βγήκαν στο θεατρικό χώρο της «Πειραιώς 260» με τους άλλους θεατές, αφού χειροκρότησαν θερμά μία λαμπρή παράσταση βερολινέζικου θιάσου, με το νεαρό σκηνοθέτη Τόμας Οστερμάιερ να ξαναζωντανεύει τον Ιψεν και με την Ανε Τίσμερ έξοχη «Νόρα».

Σε μιαν εποχή που η επίδειξη, ο σουσουδισμός κι η αλαζονεία δίνουν και παίρνουν, ο Κώστας και η Δάφνη Σημίτη, αν μη τι άλλο, έδωσαν και δίνουν μαθήματα απλότητας και σεμνότητας. Και δεν είναι λίγο...


ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ. ΛΕΣ?

23/6/06 2:22 μ.μ.  
Blogger isobel

πέστα ρε συ averel γμτ γιατί αυτό το κούτελο το χω καθαρό (να ξέρετε δε λέω μλκς)

όσο για σένα φίλε τζελιάλ, όντως το γιωρίκας γράφεται με Ω (απορώ πώς μου ξέφυγε η σύνδεση) αλλά και το nickname μου τονίζεται στο ί, δλδ στην προπαραλήγουσα...

αφήστε, ετοιμάζω ανταπόκριση από Γιορτή της Μουσικής κ θα γαλάσει κ το παρδαλό κατσίκι, περιμένω εναγωνίως την ολοκλήρωση του event κ μετά θα φτυαρίσω...

23/6/06 2:40 μ.μ.  
Blogger enteka

απίστευτο! (πάντως τον μαγικό καθρέπτη τον πίστευα κι εγώ και περίμενα πάντα με μεγάλη αγωνία μήπως με πει κι εμένα)

25/6/06 4:16 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home