Παραλήρημα

Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006

παίρνω ληγμένα

τα καλύτερα ξέχασα να σας πω...
πάω χτες να πληρώσω το νοίκι κ τι μου λεει η σπιτονοικοκυρά...ΑΚΟΥΣΟΝ
"Στις 24 του μήνα παντρεύω το γιο μου κ θα κλείσουμε κ τον κεντρικό δρόμο,άδειασέ μου για μια μέρα το σπίτι κ ξανάρχεσαι την επόμενη" tralarilalailao
κ όλα αυτά χωρίς ΚΑΝ τημαγική λέξη PLZ!!! tirotombaaaaa

[Εκκωφαντικό Κρεσέντο με τη γνωστή μουσική τρέλας από το Kill Bill]

Περιορίστηκα να της απαντήσω:
Σκέψου απλά το είδος της επαγγελματικής σχέσης που μας ενώνει...
άντε κ καλούς απογόνους

Ετικέτες

3 Comments:

Blogger Μαρκησία του Ο.

Δεν κατάλαβα...θα κάνει λαϊκό προσκύνημα για τον γάμο του γιου της;;;

ρε δεν πάμε καλά...

καλημέρα Χ

5/6/06 12:32 μ.μ.  
Blogger J95

Οι σπιτονοικοκύρηδες και ειδικά οι θηλυκοί είναι πραγματικά οι πρώτοι που θα πρέπει να ξεντεριάσουμε όταν γίνει η Επανάσταση.

5/6/06 1:42 μ.μ.  
Blogger loretta

Όταν λέει αδειασέ μου το σπίτι εννοεί άδειασέ μου τη γωνιά μη σε δουν οι καλεσμένοι μου ή πάρε και τα πράγματα σου να βάλω μερικές ροτόντες για τη δεξίωση και στο σπίτι σου;

Και που κολλάει το οτι θα κλείσει και το δρόμο (εντελώς ακατανόητο)?

Εγώ δηλαδή θα πρέπει να κλείσω τουλάχιστον τον Ισθμό στο γάμο μου.

6/6/06 11:17 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home