Παραλήρημα

Τετάρτη, Ιουνίου 14, 2006

Κόβοντας τις κακές συνήθειες (Σιγά τ' αβγά)

Έχετε επισημάνει ποιες είναι οι πιο κακές σας συνήθειες στο σύνολό τους; Καλά τώρα θα μου πείτε "δύσκολα μας βάζεις", OK λοιπόν κ εγώ κάνω λίγο πίσω κ λέω έχετε επισημάνει μήπως το 70% των κακών σας συνηθειών;

Προσωπικά αξιολογώ πως είμαι πολύ πίσω σε αυτή τη διαδικασία. Όχι μόνο δεν τις έχω επισημάνει αλλά έχω βαθειά ριζωμένη κ την πεποίθηση πως αν κάποιος με έπαιρνε από το χεράκι κ μου έδειχνε τα χάλια μου μπροστά από έναν μαγικό καθέφτη, θα με κυρίευε ο εγωισμός μου και θα απαρνιόμουν το είδωλό πεισματικά εφ'όρου ζωής αν ήθελα (φυσικά θα είχα χειροδικήσει πρώτα physically ή ακόμα χειρότερα verbally πάνω στον άνθρωπο που θα μου έκανε αυτήν την αποκάλυψη).

Προφανώς δε μιλώ για τις κακές συνήθειες που εύκολα αποδεχόμαστε για την πάρτη μας, αν κ δεν τις κόβουμε ούτε κ αυτές, όπως το φαι, ο καφές, το ποτό, το τσιγάρο, το τσιγάρο κλπ. Αυτές τις καταπολεμούμε μέσα μας κάθε Κυριακή βράδυ μέχρι Δευτέρα πρωί στον ύπνο μας, μιλάμε για πάλη μεταξύ γιγάντων τώρα!!! Προσέξτε όμως, υπάρχει μια λεπτομέρεια πολύ σημαντική για τη διεξαγωγή του δίκαιου αγώνα μας:
η Δευτέρα πρέπει να παραμένει αδιευκρίνιστη!!!
Μπορεί να είναι Καθαρή, Μεγάλη, του Αγίου Πνεύματος, του Τζατζίκη (είπα να του αφιερώσω μια Δευτέρα κ εγώ)...

Αφήνω κατά μέρος αυτές τις ποταπές μα μικρές κακές συνήθειες κ περνώ στις πραγματικά σημαντικές. Πόσο δίκαιοι και γενναιόδωροι είμαστε με τον δίπλα μας; Πόσο εύκολα τα παίρνουμε κ πότε ξυπνά ο κακός totally kewl εαυτός μας; Όταν αυτός ξυπνήσει ξαναπέφτει ποτέ για ύπνο και πόσο δύσκολα; Μήπως αυτός μας ο εαυτός είναι μονίμως ξύπνιος τελευταία και μάλιστα έχει κ αυπνίες; [Ψελλύζω γω τώρα κάτι δικά μου μη μ'ακούτε...]

Άσε που ο άνθρωπος έχει κ τεράστιες δυνάμεις άμυνας. Δεν έχει να κάνει καθόλου με το IQ του. Το χω δει κ σε ανθρώπους που θεωρώ χαζούς και σε έξυπνους. Άλλωστε ο χαζός ή ο έξυπνος είναι όψεις του ίδιου νομίσματος κατά τη γνώμη μου. Μιλάει η εκπαιδευτική μου εμπειρία τώρα. Έχω δει ακόμα κ τους πιο απάλευτους των μαθητών μου (κ πιστέψτε με έχω σοβαρότατη συλλογή από δαύτους στο ενεργητικό μου) να σε αφήνουν μα@#$% με κάτι άσχετο που γνωρίζουν ή που μπορούν να κάνουν!


Να σας πω ένα παράδειγμα καθαρά προσωπικό. όταν ακούω μια δοκιμαστική ηχογράφησή μου με τη μπάντα (η οποία συνήθως για το δικό μου αφτί τουλάχιστον έχει σοβαρότατες αδυναμίες) η αυτόκριτική μου περνά όλα τα στάδια. Καταρχήν τα 2 ακραία.

Την καταρράκωση που όλα τα βρίσκω χάλια κ θέλω ν' αλλάξω χόμπι και να το ρίξω σε κανά birdwatching εκεί πάνω στο Λα Κορούνια το Άνω που ζω, μιας που είναι γνωστός κυνηγότοπος. Που προτιμώ να ξεκουφαθώ από το να συνεχίσω να τ' ακούω έτσι. Που με τα βιας δε σπάω το cd-όφωνο σε πολλές χιλιάδες διακριτά κομμάτια ή τουλάστιχον το επίμαχο cd (που είναι η πηγή του κακού).

Επόμενο ακραίο στάδιο η εξιδανίκευση του ακούσματος. Όλα καλά βρε αδελφέ, όχου πια!!! Ε καλά τωρα δεν είμαι κ καμιά επαγγελματίας, καμιά βιρτουόζος του είδους με χρυσό λαρύγγι. Άαααααασε πια οι δικαιολογίες που μπορεί να εφεύρει το μυαλό για να ξεγλιστρίσει από τις ενοχές και τις ευθύνες. Έφταιξε ο ήχος, τα μηχανήματα, κάποιος από τους έγχορδους σαν να ταν κ λίγο ξεκούρδιστος, σαν να μανε κ λίγο κρυωμένη με συνάχι κ να με πονούσε κ η αριστερή μου αμυγδαλή. Το παζλ αυτής της μα@#κιας δεν έχει τελειωμό αν ξεκινήσει.

Βέβαια τα χω ξανα-ματαπει αυτά στο καρότο-μαστίγιο. Οι άνθρωποι έχουν την τεράστια δύναμη να αυτο-μαστιγώνονται ή να βαυκαλίζονται όποτε αυτοί θέλουν κ όπου αυτοί επιλέξουν. End of story.

Κλείνω αυτό το session ψυχανάλυσης με άλλη μια προσφορά παραληρηματικής ουσίας του ημερολογίου μας στους αναγνώστες του (έτσι για να ξαναπάρω λίγο πάνω μου).
Έχετε ποτέ αναλογιστεί πότσο κακή συνήθεια είναι το click;
Τι να κλά@#$ ο καφές κ το ποτό μπροστά του!!! Άλλο πράμα σου λέω, φτου κακα!!!
Πλάκα κάνω φυσικά, ωστότσο κάποιος άλλος καλός κύριος έκατσε κ προβληματίστηκε πιο σοβαρά επί του θέματος κ ιδού τα αποτελέσματα!!!

Επισκεφθείτε το site αυτό που συνδέεται με τα αποτελέσματα της διπλωματικής του εργασίας. Επέλεξε το ιταλικό Domain (.it) για αμιγώς σατανικούς λόγους. Περιηγηθείτε στο υπέροχο αυτό πείραμα χωρίς να κλικάρετε. Ου κλικ-άρεις. Δοκιμάστε σε full extra απόλαυση -με πλήρη συναίσθηση οπόταν δε θα πιάνει η αμαρτία σας- τον απαγορευμένο καρπό του αριστερού ή του δεξιού κλικ μονού ή κ διπλού -ο καθένας όπως τη βρίσκει- κ υποστείτε τις συνέπειες των πράξεών τας.

Μην κιοτεύσετε, δε θα σας καεί κ το μηχάνημα (Donna Martin graduate), ούτε θα κολλήσετε τον έμπολα των γκουμπιούτερ. Στο όνομα του Τζατζίκη κ του Παπούτσου μην το παίξετε politically correct!!!

Ετικέτες

7 Comments:

Blogger averel

Με τιποτα. Καλυτερα να κοψω το καπνισμα (believe me ειναι θυσια) παρα να μην κλικαρω. Μιλαμε σε καθε νανοσεκοντ εχω 33 κλικς, λογω νευρικοτητας.
Οσο για το Donna Martin graduate, με εχει σημαδεψει ως επεισοδιο. Στο λυκειο ενας φιλος ειχε φαει τρελη αποβολη και του φωναζαμε "..... graduate" εν χορω. Και οχι, δεν πηγαινα στο Beverly High.

14/6/06 4:32 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

μετά από κάποιο σημείο σε έχασα!
πληροφοριακά, έκοψα το τσιγάρο πριν 6 μήνες. κάπνισα 2 winston κόκκινα 25αρια τη μέρα. μέχρι που λαχάνιαζα ανεβαίνοντας μια σκάλα και αποφάσισα ότι τέρμα. όποτε μου λείπει το τσιγάρο -και είναι αρκετές οι φορές- θυμάμαι τα χάλια μου και μου φεύγει :)

14/6/06 7:58 μ.μ.  
Blogger bruce is nosebleeding

εχω κολλήσει με αυτό το βρωμοsite και έχω πάθει στέρηση, θέλω να κάνω click όπου βρω, παντού, αν είχα nudge τωρα θα το πατούσα μέχρι να σπάσω το κουμπί.

15/6/06 1:59 π.μ.  
Blogger isobel

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

15/6/06 8:53 π.μ.  
Blogger isobel

Μα βεβαίως είναι δύσκολη απόφαση να σταματήσει κανείς το κάπνισμα
Προσωπικά το είχα καταφέρει μαχαίρι+θριαμβευτικά στο παρελθόν για 3 συναπτά έτη, όμως πλέον δεν το χω καθόλου αυτό κ μάλιστα νομίζω πως αν το κόψω (δεν καπνίζω πολύ) θα λαλήσω εντελώς!!!

Οσο για τη Donna Martin είναι μια βλακο-προσωπικότητα που έχει σημαδέψει τα εφηβικά μου χρόνια. Εκτός από το εν λόγω επεισόδιο μου έχει μείνει κ άλλο ένα που έριξε καφέ στο ανοιχτό κουτί του υπολογιστή κ αφού τον έκαψε πήρε το σεσουάρ κ το στέγνωνε για να…γιάνει!!!

Όσο για το γνωστό site νομίζω κρούει τον Κώδωνα στην ολοκαίνουρια νέυρωση της εποχής: τον «κλικάκια», οι μακροχρόνιες συνέπειες της οποίας στην υγεία μας προς το παρόν παραμένουν άγνωστες.

15/6/06 9:11 π.μ.  
Blogger loretta

ahem.. Ποιά τρια έτη ήταν αυτά; Κόβω το κάπνισμα δε σημαίνει "δεν αγοράζω πακέτο και παίρνω από τους άλλους".
Το site με το click πολύ καλό, αν και μετά από λίγο έπαθα μια στέρηση και τον τσάκισα στα κλικλικλικλικ.
Όσο για τη Ντόνα.. oh dear που θα βρω ΟΛΑ τα επεισόδια του Beverly να τα δω σε μια εβδομάδα και να πάρω παράκρουση;

15/6/06 12:12 μ.μ.  
Blogger isobel

δυστυχώς για την κοινωνία όλη κ άρα κ εσένα τα 3 συναπτά έτη παρήλθαν ανεπιστρεπτί πριν γνωριστούμε!!!
(από τότε είμαι μέγας τρακαδόρος)
έτσι κ αλλιώς όμως το post μιλάει για την ανθρώπινη...αδυναμία
;-)

17/6/06 4:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home