Παραλήρημα

Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005

Θα γκρινιάξω!!!!!!!!!!!

Λοιπόν επιστρέφω μετά απο καιρό απουσίας για να σας πώ οτι η ζωή ακομη και για έναν Γέρο Μαχητή είναι δύσκολη. Είμαι 20 ώρες μπροστά στον υπολογιστή είναι 5 και 15 το πρωί και δεν προβλέπω να φεύγω απο το γραφείο ούτε αύριο (ισοκούδουνη θες σίγουρα να βρείς δουλειά). ^(*^*%&$&*(*^*()&)(*)*)(&^%*&$^$&%*^(&)(_)
Αυτά ήταν κινέζικα μπινελίκια. Θα γίνω ο Hulk και θα τα γαμ... όλα.
Όχι ρωτάω... είναι αυτή πρώτη μέρα στη δουλειά μετά απο διακοπές?
Και επειδή δεν προλαβαίνω να κάνω και comments έχω να πώ:
ΡΕ avel είσαι ήρωας και το ξέρω αλλά Dido? ήμαρτον....
και κλείνοντας ένα έχω να πώ ΚΑΤΩ Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΗΣ julia roberts.
πρέπει να συνεχίσω τη δουλειά τώρα αλλιώς θα σου έλεγα εγώ ΤΣΟΥΛΙΑ

3 Comments:

Blogger noooneeee

Εεεετσι Φου-Μαντσού! Ωραίος! Αυτό ακριβώς θέλουμε εδώ στις παλαβομάρες.

Το πλέον παραληρηματικό post! Μπράβο!

Δε βγαίνει σχεδόν κανένα νόημα, απλά δικαιολογεί αυτό που γράφει πάνω στο url, "palavomares"!!!

Εύγε!!!

Και take it easy, σαν γνήσιος κινέζος master το ξέρω ότι θα πάρεις την εκδίκησή σου σύντομα.

Νιάου!!!

30/8/05 12:53 μ.μ.  
Blogger isobel

ε όχι κ τσουλιά τα κορίτσια όλα βρε δάσκαλε...
πάντως ένα έχω να σου πω
οι μέρες της ανεργίας μου είναι πλέον μετρημένες

30/8/05 5:31 μ.μ.  
Blogger Ektwras

hose maestro!

31/8/05 1:46 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home