Παραλήρημα

Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2005

Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο

Προσφάτως στο e-bay έγινε η εξής δημοπρασία:


Φρικαρισμένη παντρεμένη γυναίκα που μόλις είχε κάνει τσακωτό τον άνδρα της να την απατά προσφέρει στη συγκλονιστική τιμή τoυ 1$ τη Lotus του συζύγου της –η οποία ήταν γραμμένη στο δικό της όνομα- βάζοντας ως μόνη πλην όμως απαραίτητη προυπόθεση για την αγοραπωλησία να εμφανισθεί ο ενδιαφερόμενος αγοραστής να την παραλάβει στο σπίτι της απατημένης συζύγου εντός 2ώρου από την ανακοίνωση, έτσι ώστε ο σύζυγος να μη βρει ποτέ ξανά το αυτοκίνητο στο σπίτι γυρίζοντας από τη δουλειά του!!!
Περιττό να πούμε πως το αυτοκίνητο βρήκε αγοραστή εντός 3λέπτου κ πολύ βάζω.

Κ εγώ έτσι πολύ θα θελα δε σας κρύβω στην περίπτωση που βρισκόμουν σε ανάλογη δυσάρεστη θέση να κάνω κ εγώ μία τέτοιου τύπου αγοραπωλησία να πνίξω τον πόνο μου.
Ωστότσο εκείνος δεν διαθέτει Lotus αλλά κάτι πολύ πιο απλό κ καθημερινό που φυσικά ΔΕΝ είναι γραμμένο στο δικό μου όνομα. Οπότε αυτή η λύση εξανεμίζεται...

Ας σκεφτούμε λιγάκι τα δώρα που μου έχει κάνει.
Προσφάτωs μου πήρε μία μπλούζα. Αυτή τη διάλεξα όμως εγώ κ ακόμα δεν την έχω φορέσει κ δεν τη δίνω με τίποτα. Καταγγέλω όμως πως μου έχει κάνει δώρο ούτε 1 ούτε 2 αλλά 3 modem -αν έχεις το θεό σου- + το παλιό του PDA, ένα Sony Clie.

Δηλώνω λοιπόν υπεύθυνα ενώπιον των μαρτύρων που διαβάζουν το blog πως...
ΑΜΠΟΤΕ τολμήσεις να με απατήσεις εμένα την isobel
θα βγάλω σε πλειστηριασμό
τα 2 από τα 3 modem -το τρίτο που είναι κ το καλύτερο θα το κρατήσω για να μπορώ να συνεχίσω να μπλογκάρω-
κ το clie
με την απαραίτητη προυπόθεση να φωτογραφηθώ κατά την αγοραπωλησία κ να λάβεις τα ντοκουμέντα με email...

νομίζω πως η μικρή μου εκδίκηση δεν είναι αναλόγου βεληνεκούς κ για το λόγο αυτό θα συνεχίσω να την ψάχνω τη φάση για ένα πιάτο πιο κρύο...
περιμένω ωστότσο εναγωνίως κ τις δικές σας σατανικές ιδέες

7 Comments:

Blogger noooneeee

Δώρο modem; Σοβαρά μιλάς; Καλά, με τι άτομο έμπλεξες βρε isobel.

Ενα πράγμα μόνο μπορώ να πω: Περαστικά σου.

19/8/05 4:54 μ.μ.  
Blogger Marina

Πάντως όταν χώρισα τον πρώτο μου άνδρα, του έκανα και εγώ αυτό που τον πείραζε περισσότερο, εντός 10λέπτου..
Του πέταξα ΟΛΑ του τα ρούχα (εσώρουχα, παλτά, παπούτσια, χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά) στο δρόμο, αφού προηγουμένως είχα ειδοποιήσει τους τσιγγάνους τις περιοχής.
Η εκδίκηση αυτή ήταν ένα ευχάριστο πιάτο που το έφαγα ζεστό και ακόμη ζεστό μου φαίνεται..
Τι είχε κάνει?
Εβαλε τη κόρη μας στη μηχανή, έτρεχε σαν τον άνεμο και έπεσε. Μόνο που εκείνος φορούσε κράνος ενώ η Σοφούλα όχι.
Εμεινε η μικρή στον τόπο.

19/8/05 5:03 μ.μ.  
Blogger Head Honcho

Παρακμή να σου δίνει modem για δώρο.

Εγώ στην πρώην μου είχα πάρει μια γκραβούρα και ενα αγαλματάκι (είχε μανία με αυτά)...

Βασικά εμένα με ενοχλούν τα δώρα "ζευγαριών". Δεν έχω πρόβλημα να παίρνω κάποιο δώρο, αλλα δεν θέλω να μου κάνουν, ειδικά οταν βλέπω οτι η σχέση δεν τραβάει και πολύ...

19/8/05 5:07 μ.μ.  
Blogger J95

Εβαλε τη κόρη μας στη μηχανή, έτρεχε σαν τον άνεμο και έπεσε. Μόνο που εκείνος φορούσε κράνος ενώ η Σοφούλα όχι.
Εμεινε η μικρή στον τόπο.


Δηλαδή πέθανε;

19/8/05 6:30 μ.μ.  
Blogger isobel

ρε συ j95 τι ρωτάς βρε πουλάκι μου κ συ;

marina δεν έχω λόγια
φαντάζομαι πως ότι κ να του κανες φανταζει λίγο...
τουλάστιχον επίσκεψη τύπου yakouza του αξίζει κ λίγα λέω
αν κ υπάρχει κ το σχέδιο "isobel-bomb" που εφάρμοζα για να διασκεδάζω ως καφρίλα στην παιδική μου ηλικία (κάποια στιγμή θα σας τα πω αυτά κ αναλυτικά)

εμένα πάντως εκείνος δεν τρέφει εκτίμηση ιδιαίτερη προς τα έργα τέχνης -όχι πως αυτό με εμπόδισε από το να του δωρίσω ένα αφισάκι Βαν Γκογκ κ μάλιστα από την περίοδο που την είχε καταβρεί με τα γιαπωνέζικα-

πάντως εν γένει του ψωνίζω ρούχα+παπούτσια
(οπότε το κόλπο της marinas μπορεί να παίξει) γιατί αν τον αφήσω να αυτενεργήσει δεν πρόκειται να αγοράσει τίποτα σε διάστημα 1,5 χρόνου

μάλιστα έχω βρει κ κόλπο
όταν τον πάω να σηκώσουμε τον ξεγελώ σπάζοντας λίγο τα ψώνια με την είσοδο σε δισκοπωλεία, βιβλιοπωλεία ή για espressάκι
σας λέω εγγύηση!
πιάνει!

19/8/05 7:15 μ.μ.  
Blogger J95

ρε συ j95 τι ρωτάς βρε πουλάκι μου κ συ;

Ε, προτιμώ να είμαι σίγουρος γιατί το να πετάξεις τα ρούχα του έξω μου φαίνεται δυσανάλογα μικρή εκδίκηση.

19/8/05 8:09 μ.μ.  
Blogger Lili

Marina φρικαρα.
Αδυνατω να πιστεψω οτι γραφεις κατι τετοιο τοσο...casual....
μηπως δεν καταλαβαμε καλα???

22/8/05 6:43 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home