Παραλήρημα

Κυριακή, Αυγούστου 21, 2005

Μήπως έχω αρχίσει να γίνομαι...ανδρας;

Ξαφνικά κ ενώ τίποτα δε με απασχολούσε ιδιαίτερα, μου σκασε αυτός ο φόβος!!!
Δεν είναι όμως αδικαιολόγητος. Ακούστε τα επιχειρήματά μου.

Καταρχήν κ για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, ουδέποτε μέχρι στιγμής δεν το έχω ξανανιώσει αυτο!
Πάντα μέχρι σχετικώς πρόσφατα με ενδιέφερε η εξωτερική μου εμφάνιση. Γενικά πάντοτε με βρίσκω χοντρή κ τριχωτή. Τον τελευταίο καιρό (δλδ από το τελευταίο μου εκπτωτικό shopping therapy κ μετά) δηλώνω πλήρη παραίτηση σε αυτόν τον τομέα.

  • Δε με ενδιαφέρει τι θα φορέσω. Σε λογικά πλαίσια βέβαια. Προσπαθώ δλδ να κοιτάω αν ταιριάζουν τα ρούχα με τα παπούτσια αλλά σε καμιά περίπτωση δεν επιδιώκω να εντυπωσιάσω. Ποτέ δλδ τώρα τελευταία δεν είμαι dressed to kill.

  • Δεν έχω κάνει αποτρίχωση σε επαγγελματία αισθητικό από μήνα Ιούνιο. έκτοτε κάνω μόνη μου.

  • Δεν έχω επιχειρήσει να ξεκινήσω δίαιτα από μήνα Ιούλιο. Έκτοτε έχω παρει την κάτω βόλτα.

  • Δεν έχω πάει κομμωτήριο από αρχές Ιουνίου. Εκτοτε προσπαθώ να μαζέψω τα μαλλιά μου με κοκαλάκια, κορδέλες, τσιμπιδάκια κ συνδυασμούς τους για να κρύψω αυτό το μεγαλείο από την κοινή θέα...


Ακούστε ένα παράδειγμα κ θα με καταλάβετε. Χθες πήγαμε εκδρομούλα με παρέα σε κοντινή πόλη. Έχουμε βγει στο κλασικό νυφοπάζαρο-κεντρικό σημείο της πόλης σε ευθεία μορφή όπου εμείς οι άνδρες αράζουμε στις βλαχο-τρέντυ καφετέριες κ κοζάρουμε τα γκομενάκια που περνούν πέρα-δώθε. Εγώ σε καμιά περίπτωση δε συγκαταλέγω τον ευατό μου στις γκόμενες. Οι γκόμενες περνούν από μπροστά από τις καφετέριες στολισμένες, μακιγιαρισμένες, παρφουμαρισμένες. Δεν τις ενδιαφέρει να πάνε κάπου άμεσα να κάτσουν, ούτε έχουν σκεφτεί εξαρχής τι θα παραγγείλουν. Δεν αισθάνονται τόσο άβολα όταν τις χαζεύουν γιατί τόση προσπάθεια έχουν ήδη καταβάλει για το σκοπό αυτό άλλωστε!

Δεύτερο χτύπημα της μοίρας.
Τις προάλλες ήρθαν σπίτι μας μία φίλη της αδερφής μου μαζί με τη δική της αδερφή. Πιάσαμε κουβέντα κ έλεγαν κάτι πράγματα που με έκαναν να νιώσω τότσο μα τόσο άβολα. Η μια αδερφή προσφάτως είχε αλλάξει γκόμενο. Τον παλιό της τον είχαμε δει κανά 2 φορές κ τώρα τις έφερε σπίτι μαας ο καινούριος της.

Με ρωτάει λοιπόν μπαίνοντας. Πώς σου φαίνεται ο Χ; Δεν είναι καλύτερος από τον Υ;
[Εμένα κ οι 2 μου φαίνονταν αδιάφοροι. Κανένας δεν έκανε για το δικό μου στυλ κ γούστο απλά ο πρώτος ήταν πιο μπάζο γενικά.]
Της τα μασάω. Εεεε, χμμ τι εννοείς;
Η αδερφή μου που την ξέρει καλύτερα απαντά με θάρρος. Ε, ναι ο Υ είναι καλύτερη κλάση, έτσι; κ γυρνά προς το μέρος μου περιμένοντας απάντηση σύντομα
γνέφω καταφατικά
Μετά πήρα το θάρρος κ της είπα πως για τους ανθρώπους αριστερής νοοτροπίας ποτέ δε θεωρείται σούπερ επιλογή ο γκόμενος που θα εργαζόταν στα σώματα ασφαλείας (όπως ο πρώην της), οπότε καλύτερος ο νυν που είναι μηχανικός.
Το ξέρω πως αυτό είναι ρατσισμός, αλλά τι να κάνω αφού το πιστεύω...

Μετά η αδερφή άρχισε να συμβουλεύει μπροστά στα έκπληκτα μάτια μας την αδερφή της -δλδ τη φίλη της δικής μου αδερφής που προσφάτως έχει κ αυτή χωρίσει- πως απο δω κ στο εξής κ επειδή από τα 25 κ μετά παύει πια να πιάνει η μπογιά της γυναίκας -η παρέα όλη ήταν από 25 έως 27- κ επειδή οι καλοί οι γκόμενοι θα είναι ήδη καπαρωμένοι, θα πρέπει να επιλέγει άνδρες έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού της ως κριτήριο τα προσωπο-οικονομικά οφέλη, κοινώς να είναι ο άνδρας -κ άκουσον άκουσον την έκφραση που χρησιμοποίησε- ΦΟΡΤΩΓΚΑΣ!!!

εκεί πραγματικά έμεινα εντελώς μα εντελώς μα%^&*@. Ένιωσα σαν εκείνη την αθλήτρια από την πρώην Ανατολική Γερμανία που οι πρoπονητές της τη μπούκωναν από τα 16 με αναβολικά χωρίς αυτή φυσικά να το γνωρίζει κ στο τέλος έγινε...ΑΝΔΡΑΣ!!!

Μήπως κ εγώ αργά μεν πλην όμως σταθερά εξελίσσομαι σε μια τέτοια περίπτωση;
Κ καταθέτω στο pontium κ τα υπόλοιπά μου επιχειρήματα.

  • Η μακρόχρονη ενασχόλησή μου με την πληροφορική κ γενικά με το θέμα κουμπιούτερ, με έχει φέρει στο σημείο να καταλαβαίνω μεμιάς πως σκέφτεται ο άνδρας πληροφορικός -που θέλω να πιστεύω πως από μόνος του θεωρείται ιδιαιτέρως δύσκολο είδος- κ μάλιστα να έχω πολλούς καλούς φίλους από το συγκεκριμένο είδος

  • Τον τελευταίο καιρό απολαμβάνω ιδιαίτερα το να βλέπω ποδόσφαιρο -που μέχρι 2 χρόνια νωρίτερα δεν το ανεχόμουν αυτό ούτε για 10 λεπτά- αλλά ακόμα περισσότερο γουστάρω να παρακολουθώ τις Κυριακές formula & 1 moto gp.


Πείτε μου τώρα εσείς, είναι ή όχι όλα αυτά ανησυχητικά;

8 Comments:

Blogger J95

Όχι, δεν είναι, έτσι κι αλλιώς εμείς οι άντρες (εγώ, εσύ...) είμαστε σαφώς πιο σοβαροί άνθρωποι από τα παρφουμαρισμένα υποψήφια παράσιτα.

21/8/05 6:29 μ.μ.  
Blogger J95

Σοβαρά τώρα, το αντίθετο του "χαζογκόμενα" δεν είναι "άντρας" κι ας λέει ό,τι θέλει το Cosmo.

Το αντίθετο του "χαζογκόμενα" είναι "έξυπνη γκόμενα".

21/8/05 6:30 μ.μ.  
Blogger i-fallos (Καπεταν Ηρεμος)

Αν δεν αρχίσεις να σκέφτεσαι:
"Μήπως να πάρω boxer για να μη με σφίγγουν από κάτω..." μήν ανησυχείς!

Σε παραπέμπω για λεπτομέρειες σε δυό παλιά μου posts εδώ και εδώ

21/8/05 9:47 μ.μ.  
Blogger noooneeee

Σχετικά με τις δύο τελευταίες σφαίρες (bullets):

Υπάρχουν πολλές geeky-γυναίκες, που παραμένουν κατά γενική ομολογία πολύ θυληκές και... σέξυ. Ακόμα και να μην είναι geeky, μπορεί να ασχολούνται με την... επιστήμη και να είναι... άνω του μετρίου...

Επίσης, αν πας μια βόλτα από τους ελληνικούς αγώνες σούπερ μοτό στα Κιούρκα κ.λπ., θα δεις ότι το 40% των θεατών είναι γυναίκες. Επίσης, από τους περίπου 50 αγωνιζόμενους υπάρχει και μία γυναίκα!

Οσο για τη Forumla 1, ίσως δεν αρέσει στις γυναίκες επειδή είναι σχετικά βαρετή... :-)

Οπότε IMHO άκυρα τα τελευταία δύο επιχειρήματα. Δεν είναι ενδεικτικά της μη θυληκότητας.

Ορίστε και ένα "Masculine/Feminine τεστ" με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά-κλισέ που κάνουν κάποιον ... άντρα ή γυναίκα. Για την ιστορία εγώ βγήκα:

"73.85%
You are more Masculine than Feminine in your tastes,
habits, and style. You aren't that sentimental, and you appreciate a certain amount of order in those areas that require it in your life. You don't like wasting much time on petty things, and you are generally comfortable with your surroundings."

22/8/05 12:49 π.μ.  
Blogger isobel

μόλις έκανα το τεστ
δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να καταλήξει κάπου με αυτό αλλά έβγαλα τα εξής:
63.08%

You are a paradigm of balance between your Masculine and Feminine sides, which is what most people strive to be. Most of your aspects - tastes, habits, and style - reflect a certain equilibrium that makes you who you are. You can get along with a variety of personalities without totally clashing, because you understand and appreciate a little of both sides. It is what makes you who you are.

πάντως just for the record ανησυχώ λιγάκι με το ποσοστό μου...

επίσης, τίποτα δε με σφίγγει για την ώρα (από κάτω εννοώ)

j95, ur very sweet, thanx ;-)
κ σου παραθέτω 2 ρίμες cosmogirl just for fun

--> καλοκαίρι κ είσαι μόνη, μην πηδάς απ' το μπαλκόνι

--> βάλε string κ μπες στο ρινγκ

ΗΜΑΡΤΟΝ βραδιάτικο!!!

22/8/05 2:13 π.μ.  
Blogger xryc agripnia

67.69%


You are a paradigm of balance between your Masculine and Feminine sides, which is what most people strive to be. Most of your aspects - tastes, habits, and style - reflect a certain equilibrium that makes you who you are. You can get along with a variety of personalities without totally clashing, because you understand and appreciate a little of both sides. It is what makes you who you are.



(παω στοιχημα οτι καμια γυναικα απο εδω μεσα δεν θα βγει 100% γυναικα.)


(γελασα πολυ παντως)

(ενταξει...οχι πολυ αντρικα!)

:-))

22/8/05 3:38 π.μ.  
Blogger ilias n.

Cosmo Girls Rule!
(παρ'όλ'αυτά,αυτά που γράφουν είναι για πολλά κιλά ξερατό)

22/8/05 3:02 μ.μ.  
Blogger loretta

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

26/8/05 12:52 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home