Παραλήρημα

Δευτέρα, Αυγούστου 08, 2005

100 Πράγματα που θα ‘θελα να κάνω πριν πεθάνω

Είναι δύσκολο τελικά να φτιάξει κανείς αυτή τη λίστα. Εγώ σήμερα την παλεύω ώρες κ έχω ξαναεπιχειρήσει να το παλέψω αυτό αλλά πάλι τα αποτελέσματα ήταν ανάλογα.

Καταρχήν είναι ευθύνη το να μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις αυτά που θεωρείς πιο σημαντικά κ αυτονόητα κ στη θέση τους να βάλεις άλλα επουσιώδη. Νομίζω ότι για να το πετύχει κάποιος αυτό θα πρεπε να νοιώθει πως η λίστα του κινδυνεύει να εξαντληθεί ώστε να αναγκαστεί να πάρει αυτές τις αποφάσεις με μεγαλύτερη σοβαρότητα κ να αφήσει έξω πράγματα αποφασίζοντας συνειδητά το τι προτιμά να συμπεριλάβει στη θέση τους.

Εγώ θα παραθέσω αυτά που τώρα κρίνω ως σημαντικά με τη μέχρι στιγμής σπαζοκεφαλιά μου. Αν θελήσω κάτι να συμπληρώσω ή να αντικαταστήσω θα το κάνω μέσω comment. Επίσης θα σβήσω από την αρχική λίστα με τον ίδιο τρόπο όποια μου επιθυμία πραγματοποιήσω –σιγά μην καταφέρω ever πάνω από 2-3 το πολύ.

Μπορείτε να κοροιδέψετε όσο γουστάρετε την ανασφάλεια, την ανωριμότητα, τον εγωισμό κ τη φιλαρέσκειά μου. Να είστε βέβαιοι άλλωστε πως το ίδιο θα κάνω κ εγώ για σας αν μου στείλετε τη δική σας λίστα. Κ ειλικρινά θα γούσταρα πολύ να δω κ τις δικές σας.

Θεωρώ τέλος πως αυτή η λίστα με αφορά προσωπικά κ πως δε μπορώ να χαρίσω ευχές σε άλλους να τις αξιοποιήσουν αυτοί κατά το δοκούν. Αυτό νομίζω πως είναι ξενέρωτο. Τι πα να πει, πχ. χαρίζω μία ευχή στη μαμά μου; Αν θες να σου συμβεί κάτι πριν τα κακαρώσεις που θα την επηρεάσει απλά γράφτο. Επίσης όχι ευχές του τύπου ειρήνη για όλον τον κόσμο κ λοιπά ουτοπικά. Συγκεκριμένα πράγματα.

Να λοιπόν η λίστα μου με κάποια bullets ομαδοποιημένα αλλά με τυχαία σειρά.

Τα πρακτικά

1- Να εξακριβώσω με τα ίδια μου τα μάτια ότι κάποιοι γνωστοί μου χοντρομαλ#$%^& get what they truly deserve!

2- Να αποκτήσω ένα εξοχικό-καβάτζα στο Άνω Κουφονήσι που το αγαπώ!

3- Να κληρονομήσω ή να μου χαριστεί με κάποιο τρόπο ένα τόσο μεγάλο ποσόν που να μην με ενδιαφέρει το πόσο πολύ θα κουράζομαι κατά την εργασία μου κ φυσικά η οικογένειά μου κ εγώ να μην ξεμείνουμε ποτέ.

Τα περιπετειώδη

4- Να κάνω παραβολική πτήση, ώστε να βρεθώ για κάμποση ώρα σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας ή εναλλακτικά να κάνω ένα διαστημικό ταξίδι.

5- Να δοκιμάσω με παρέα 1 φορά διάφορα ήδη ναρκωτικών που θα ήθελα χωρίς να κρύβομαι επειδή είναι παράνομα.

6- Να ταξιδέψω σε όποιο μέρος του κόσμου γουστάρω τουλάχιστον από 1 φορά.

Τα μουσικά κ λοιπά καλλιτεχνικά

7- Η μπάντα μου να παίξει support σε συναυλία της Bjork είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό.

8-Να κάνει η μπάντα μου αξιοπρεπή δισκογραφική δουλειά χωρίς να μας πιάσουν τον κώ^& οι managers κ να γίνουμε indy famous sort of.

9- Να γράψω ένα σενάριο για κινηματογραφική ταινία (είτε με βάση κάποιο όνειρο που έχω δει είτε καθαρά fictional) κ η ταινία αυτή να γυριστεί κ να εκδοθεί.

Τα ναρκισσιστικά

10- Να γίνω 45 κιλά εύκολα κ γρήγορα κ να μην ξαναπάρω ΔΡΑΜΙ από τότε.

11- Να κάνω πλαστική στήθους, λιποαναρρόφηση κ να εξαλείψω ΔΙΑ ΒΙΟΥ κυτταρίτιδα κ χαλάρωση από το σώμα μου.

12- Να κάνω τουλάχιστον 1 φορά sex με τον 100% τέλειο εραστή για το γούστο μου.

13- Όταν γίνω διάσημη τραγουδιάρα να γίνω παράλληλα κ γνωστό alternative fashion idol!

Τα ανιδιοτελή


14- Να δω το ΒΥΣΜΑ να καταργείται με οποιαδήποτε μορφή κ όσοι επιμένουν να στηρίζονται σε αυτό να χλευάζονται συστηματικά μέχρι ν’αλλάξουν γνώμη.

15- Να εξακριβώσω με σιγουριά κατά πόσο υπάρχουν ή οχι εξωγήινοι. Να τους δω με τα μάτια μου κ να τους ακούσω με τα αφτάκια μου. Μετά δε με πειράζει, μπορώ να πάρω αυτό το μυστικό κ στον τάφο μου!

16- Τα ίδιο με προηγουμένως σχετικά με το Θεό, με τη διαφορά ότι αν δεν υπάρχει τίποτα θα πάρω τις αδιάσειστες αποδείξεις κ να τις τρίψω στα μούτρα του Πάπα, του Χριστόδουλου κ μετά θα τις δώσω στο CNN.

17- Να δημιουργηθεί παγκόσμιο νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο όποιος βλάψει ή βασανίσει ζώο με οποιοδήποτε τρόπο θα μπαίνει φυλακή χωρίς αναστολή ή εγγύηση σαν να έχει σκοτώσει ΠΑΙΔΑΚΙ. Τα ζωάκια είναι στην πλειοψηφία τους αθώες ψυχούλες!

18- Να χρηματοδοτήσω ένα μεγάλο δημόσιο νοσοκομείο/καταφύγιο για σκυλιά, γατιά κ λοιπά ζωντανά, αδέσποτα κ μη.

19- Να βρεθεί μία νέα, ακίνδυνη κ δωρεάν ανεξάντλητη ενεργειακή πηγή κ οι πετρελαιάδες να φάνε τα σκατά τους!

2 Comments:

Blogger isobel

σκέφτηκα κάποια ακόμα bullets για τη λίστα μου κ τα προσθέτω

στην κατηγορία Τα πρακτικά

20- Να βρεθώ τουλάχιστον μία φορά σε μεγάλο κινηματογραφικό φεστιβάλ του εξωτερικού ως θεατής, πχ. στις Κάννες

και προσθέτω κ μία νέα κατηγορία από bullets Τα Καφριλίκια

21- Μία μέρα που θα χω νεύρα να σπάσω με μπαλντά ένα κομπιούτερ (tower+οθονη+peripherals) σε 1000+βάλε κομμάτια μπροστά στον ιδιοκτήτη του που το χρειάζεται διακαώς!

22- Να γίνω κ γω guru σε κάποια πολεμική τέχνη κ να γα$%^* στο ξύλο κάποιον ταλαίπωρο που θα αποπειραθεί να με ληστέψει στο δρόμο.

23- Να παρακολουθήσω μία μονομαχία με όπλα με συμμετέχοντες 2 ή περισσότερα άγνωστα άτομα κ μάλιστα να στοιχηματίσω στο ποιος από όλους θα είναι ο τελικός επιζών.

24- Να γίνω ένορκος σε κάποια σοβαρή δίκη

25- Να παρακολουθήσω ως μάρτυρας την εκτέλεση της θανατικής ποινής κάποιου καταδικασμένου εγκληματία.

9/8/05 12:20 μ.μ.  
Blogger isobel

θέλω ακόμα να προσθέσω στην κατηγορία Τα Περιπετειώδη

26- Όταν βρεθώ στο Τόκυο να κάνω βόλτα με το τρένο μαγνητικής αιώρησης Maglev, που είναι το πιο γρήγορο so far, κ το βράδυ να διανυκτερεύσω σε ξενοδοχείο-κάψουλα δίπλα στο σταθμό του τρένου

επίσης στην κατηγορία Τα Πρακτικά θέλω ακόμα να προσθέσω

27- να αγοράσω ή να μου χαρίσουν το συντομότερο ένα ρούχο-δημιουργία του Marc Jacobs κ ένα του Issey Miyake

14/8/05 12:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home