Παραλήρημα

Σάββατο, Ιουνίου 25, 2005

Σε είδα

Φίλες κ φίλοι αυτού του blog μην ισχυριστείτε ότι δεν πέφτει το ματάκι σας σε αυτή τη στήλη γιατί απλούστατα δεν θα σας πιστέψω.

Αλήθεια, τι σκέψεις περνούν από το βρώμικο μυαλό σας όταν τη διαβάζετε; Επειδή εσείς μπορεί να ντρέπεστε ακούστε τι σκέφτομαι εγώ. Ε ναι λοιπόν διαβάζω μήπως κ με είδε κανείς για να επιβεβαιωθώ, άλλωστε μια ανασφαλής γυναίκα είμαι στο φινάλε-φινάλε.

Εκτός όμως από αυτό κάνω κ κάποιες άλλες σκεψεις. Πότσες κ πότσες φορές στο δρόμο κ ενώ οδηγώ υφίσταμαι το χυδαίο sexual harassment (δυστυχώς όχι panda) από μαλ#$#% σερνικούς οδηγούς.

Τα αφτάκια μου υποφέρουν κ μαζί τους όλο μου το είναι όταν ακούω "σσσσστ, ψιτ, που πάει το μωρό;" Εκεί είναι λοιπόν που τσιτώνω κ στριτζώνω κ εγώ κ παθαίνω αγκύλωση κ ούτε καν γυρνώ να τους κοιτάξω μέχρι φυσικά να ακουστεί η επόμενη ατάκα που συνήθως κινείται σε "γύρνα καλέ λίγο τι θα πάθεις;", όπου κ περιστρέφω ως Κλεοπάτρα πια το λαιμό μου κ κοιτώ όσο εχθρικά μπορώ -κ πιστέψτε με με παίρνει- το ποταπό υποκείμενο που με παρενοχλεί.

Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί τα κάνετε αυτά στο δρόμο;
Επειδή βαριέστε κ να εκεί δας δίπλα που περναέι ένα μο$%^ λέτε να κάνετε τη ζωή σας λίγο πιο ενδιαφέρουσα;


Να σας εξηγήσω τη δική μου οπτική γωνία.
Πότσες κ πότσες έχω στολιστεί κ βγαίνω μόνη κ φυσικά dressed to kill να πιω το ποτάκι μου με τις φίλες μου. Δε σας κρυβω ότι πολλές φορές στο παρελθόν κ μένα ίσως θα μπορούσε κάποιος ανοιχτά κ φανερά να μου την είχε πέσει με λιγότερο ή περισσότερο ωραίο τρόπο κ να το διασκεδάσουμε κ οι 2.

Ε ναι λοιπόν, έτσι θα μου άρεσε.

Αλλά σας πληροφορώ ότι οι φορές που αυτό συνέβη τότσο σε εμένα προσωπικά -που πες είμαι ίσως για το γούστο κάποιων πατσόλα- αλλά κ στις φίλες μου που ήταν μαζί (γιατί δεν το δέχομαι ότι είμαστε όλες πατσόλες) ήταν ΜΗΔΑΜΙΝΕς;
Τι; Κα-νέ-νας;

Ακούστε όμως τι συμβαίνει κατά κόρον. Σε μικρότερες ηλικίες όλοι ανεξαιρέτως με το μυαλό στην πο^&** πηγαίνατε κ την πέφτατε στην ίδια γκόμενα (που συνήθως δεν έκρυβε τα κάλη της) αρπάζοντας τις χυλόπιτες ο ένας μετά τον άλλο- καθώς αυτή κατά κανόνα γούσταρε έναν καρά-μα%^*&* που είχε κ γκόμενα. Σε μεγαλύτερες ηλικίες απλά είστε υπερ-άνω κ δεν ασχολείστε εσείς με τέτοια πράγματα, απλώς μας κοιτάτε πίνετε τα ποτάκια σας, κάνετε τα τσιγαράκια σας, κάνετε τις συνηθισμένες ΠΑαααΡΑ μα ΠΑαααΡΑ πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις σχετικά με ποδόσφαιρα, μηχανές κ αυτοκίνητα κ φυσικά μας κουτσομπολεύετε.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (εξαρτάται από την κατανάλωση αλκοόλ που έχει μεσολαβήσει) πάτε κ την πέφτετε στο χειρότερο τσόλι του μαγαζιού ελαχιστοποιώντας το ενδεχόμενο ρίσκο του να σας κάτσει.
ΝΑ τι κανετε...

όλα αυτά όμως αλλάζουν μόλις βγείτε να οδηγήσετε. Εκεί όλες οι θηλυκές οδηγοί είναι θεές κ την πεφτετε ασύστολα.
Γιατί; θέλετε να μάθετε;
Επειδή ξέρετε προκαταβολκά ότι δε θα γίνει τίποτα έτσι κ αλλιώς οπόταν κ σε περίπτωση αποτυχίας ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Ε λοιπόν να φάτε τα σκ#$% μου!!!

Παρακινώ όλες τις γυναίκες οδηγούς να ακολουθήσουν το παράδειγμα μου κ να γίνουν ΤΙΜΩΡΟΙ σε όλα αυτά τα γελοία υποκείμενα της ασφάλτου!!!

Από την άλλη μεριά βέβαια -κ επειδή εμείς οι γκόμενες είμαστε ντίπου παρανοικές- όταν διαβάζουμε το ΣΕ ΕΙΔΑ ποια η διαφορά; Ανώνυμη κ στα τυφλά δεν είναι πάλι η φάση; Πάλι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρξει εξέλιξη έτσι δεν είναι;
Παρακαλώ διαφωτίστε με αν σφάλλω...

Εκεί γιατί δε στραβώνουμε αλλά αντίθετα κολακευόμαστε;
Γιατί συνεχίζουμε όλες μας να διαβάζουμε τη συγκεκριμένη στήλη.

Τέλος ήθελα να ομολογήσω κ ένα αμάρτημα που πέρασε από το μυαλό μου πριν απο κάνα χρόνο να διαπράξω αλλά συγκρατήθηκα. Σκέφτηκα να βγούμε μεγάλη παρέα με κάποιον ανασφαλή φίλο μου που πάντα αρέσκομαι να πειράζω σε κάποιο in μέρος ή event που μαζεύει πολύ κόσμο κ μετά να παίξει αγγελία που να μιλάει αδιαμφισβήτητα για αυτόν κάνοντας παράλληλα ένα συγρατημένα πικάντικο αλλά σατανικό κομπλιμέντο σχετικά με τα ρούχα του, το στυλ του ή καποιο μέρος του προσώπου ή του σώματός του που τυχαίνει να του αρέσει.

Φυσικά δε θα περίμενα ποτέ να ζητήσει τη δική μου συμβουλή για το αν θα πήγαινε στο ραντεβού αφού διάβαζε την αγγελία, πράγμα που σημαίνει απλά ότι όλοι οι κοινοί γνωστοί θα έμπαιναν στο κόλπο. Στάνταρ θα τη διάβαζε την αγγελία οπόταν του πού#$% σε κάποιον δε θα μίλαγε;

Το τι θα διαδραματιζόταν στο τελικό ραντεβού δεν μπορώ να σας το πω γιατί απλούστατα ποτέ στην δική μας περίπτωση δεν έλαβε χώρα. Αν όμως επιχειρήσατε ποτέ εσείς κάτι αντίστοιχο πείτε σε όλους μας την κατάληξη.


Σας αφήνω όλους με 2 γλυκά φιλιά...

Υ..Γ. Αυτό το 0 comments κυριολεκτικά με σκοτώνει. Με ακούτε;

2 Comments:

Blogger isobel

Μιας που αυτό το 0 comments εξακολουθεί να με σκοτώνει -αυτή τη στιγμή χαροπαλέυω- είπα απλά να συμπληρώσω ότι ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ το post σχετίζεται με το φίλο alasondro που έχει την τάση να παίρνει αρκετά posts προσωπικά, εντάξει;

27/6/05 5:08 μ.μ.  
Blogger loretta

Μπράβο βρε isobel, έχεις ένα touch με τα θέματα απου απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα! αντέ και cosmogirl σου εύχομαι. ληγούρια τον π@#$%!

28/6/05 10:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home