Παραλήρημα

Παρασκευή, Ιουνίου 17, 2005

Γιάννης κερνάει... Γιάννης πίνει

Με αφορμή τις κατάρες που πρσφάτως εξαπόλυσες φίλη Loretta, σκέφτηκα ότι ήρθε πλέον η ώρα όλοι μαζί να σχολιάσουμε το γνωστό πλέον φαινόμενο των πολύπλευρων ταλιέντων που μαστίζει την ελληνική τηλεόραση.

Ναι λοιπόν, μιλώ για όλα αυτά τα τηλεοπτικά προσώ-πατα, που σε αντίθεση με εμάς τους υπόλοιπους που φυσικά είμαστε εντελώς μα εντελώς ατάλαντοι μπορούν να είναι 100% επιτυχημένοι κ μάλιστα σε όλους τους αξιοζήλευτους τομείς της show biz καθώς

  • Είναι πανέμορφοι, πανέξυπνοι, ντύνονται όπως πάντα θα ήθελαν κ κυκλοφορούν εκεί όπου όλοι θα ήθελαν ανάλογα πάντα με τα trends της εποχής κ την ηλικία τους
  • Γράφουν σενάρια βγαλμένα ΠΑΝΤΟΤΕ μέσα από τη ζωή (βλέπε Beverly Hills), τύπου είμαστε όλοι άνεργοι κ καταχρεωμένοι στην οικογένεια αλλά δεν τρέχει τίποτα, αγοράζουμε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο απτόητοι κ το σπίτι μας είναι τύπου Β.Π. (δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι)
  • το φαινόμενο "Me, Myself and I" δλδ επιλέγω τους τίτλους των θεατρικών παραστάσεων στις οποίες πρωτσγωνιστώ έτσι ώστε να περιέχουν είτε τη λέξη ΕΓΩ (που φέρνω τον κόσμο στο θέατρο ώς θεά του σανιδιού) ή τουλάχιστον το ονοματεπώνυμο του ρόλου μου βλέπε ο Βασιλιάς κ Εγώ, Εγώ η Μπουμπουλίνα, Άννα Καρένινα, Θεοδώρα κλπ.
  • ερμηνεύουν ρόλους και όλως τυχαίως παίρνουν ως δεινοί ηθοποιοί τον πρωταγωνιστικό ρόλο (που συνήθως είναι κ ο μόνος αβανταδόρικος που έγραψε ο σκηνοθέτης). Σε κάθε περίπτωση παίζει τρελός έρωτας με πολύ hot κ απαραιτήτως μοδάτο συμπρωτσαγωνιστή (βλέπε τακτική τύπου Πέμη Ζούνη)
  • γράφουν μουσική κ στίχους τους οποίους κ τραγουδούν για τη σειρά ή αν δεν τα καταφέρνουν τόσο καλά σε αυτό αναλαμβάνουν τη μουσική επιμέλεια της εκπομπής πάντοτε επιλέγοντας ψαγμένα (ας καγχάσουμε όλοι μαζί με το έεεενα, με το δύυυυυο...)

Στο θέμα αυτό του σατανικού συνδυασμού πρωταγωνιστικού ρόλου + της σκηνοθεσίας αξίζει να σταθούμε λίγο παραπάνω καθώς βγάζουν πολλά από τα απωθημένα τους.

Πχ. Είμαι πανέμορφη κ πανέξυπνη σαραντάρα βασανισμένη από τη ζωή κ κατατρεγμένη από τις προσωπικές μου ατυχίες κ δράματα. Ωστότσο δεν το βάζω κάτω, τα βάσανά μου δεν με εμποδίζουν πάνω από 2 βαριά 3 επεισόδια να βρίσκω τρελά (πάντοτε τηρουμένων των αναλογιών) κ κατά βάση νεότερα από εμένα γκομενάκια. Να σημειωθεί επίσης ότι αν τυχόν πέσει στα χέρια μου κανά βιβλίο, ποιητική συλλογή ή ακούσω κανά cd, να με φτύσετε αν δεν το βάλω κ αυτό στην εκπομπή μου κ μάλιστα στα πλαίσια του ρόλου μου.

Μήπως ξέχασα να σας πω ότι ο αντρούλης μου στην πραγματική ζωή είναι κ σκηνοθέτης;

Μήπως να πα να γαμ$%^& μπας κ ισιώσω που λένε;

Τέλος θα ήθελα να στεκόμασταν κ στο γενικότερο γαμάτο attitude αυτών των περιπτώσεων αλλά κ στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν κ χειρίζονται τη διασημότητα για ποικίλλους προσωπικούς σκοπούς πχ. Στρατιωτική θητεία. Αλήθεια μήπως το ψάξατε πόσα από αυτά τα κρούσματα συμμετείχαν στην ολυμπιακή λαμπαδηδρομία κ μάλιστα σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας (όχι τώρα άντε-άντε σε κανά κουτσοχώρι, για ποιον τους πέρασαν;) για περισσότερη αυτοδιαφήμιση; Μήπως ξέρετε πόσες φορές συμμετέχουν σε τηλεμαραθώνιους για φιλανθρωπικούς σκοπούς για αυτο-διαφήμιση πάντα κ αν πραγματικά ανοίγουν καθόλου την τσέπη τους;

Όπως πολύ σωστά λένε στο South Park: That does it!!!

Τράβα σπίτι σου κυρά μου! Σήκω κ ΦΕΥΓΑ από την τηλεόρασή μου! Να πας αλλού μωρή φλό&*% να επιβεβαιωθείς!!!

Χαρακτηριστικά κρούσματα προς αποφυγήν: Ελένη Ζιώγα (the antichrist), Χριστόφορος Παπακαλιάτης (το χάσαμε δυστυχώς το παλικάρι, μας το πήρε η πατρίς), Άννα Ανδριανού (κ το μικρό σπίτι στο λιβάδι)

4 Comments:

Blogger loretta

Φίλη isobel τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σε αυτή την κατηγορία. Εμένα ο ψυχίατρος με συμβούλεψε να την κόψω τη showbiz. Πάντως σοφά μιλάς. Sonic Youth θα πάμε?

23/6/05 10:20 π.μ.  
Blogger isobel

oxi de 8a pame giati gia olous toys ypoloipous de dia8eto oute miso euro k ta lefta einai polla. Epishs mpandes typou Sonic Youth ego de fxaristiemai se festival (poso mallon otan olo to ypoloipo line up me xeneronei) alla se kleisto xoro, as er8oun monoi tous k 8a pao trexonda...s

23/6/05 1:13 μ.μ.  
Blogger noooneeee

Μία διόρθωση μόνο. Δεν είναι η Ελένη Ζιώγα ο αντίχριστος.

Αντίχριστος είναι ο, αμφιβόλλου σεξουαλικότητας, Spongebob Squarepants (Μπομπ Σφουγγαράκης).

Ετσι για να μην ξεχνιόμαστε δηλαδή.

27/6/05 4:59 μ.μ.  
Blogger averel

Αντίχριστος είναι ο Μικρούτσικος. Στανταρ.

28/8/05 6:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home