Παραλήρημα

Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

Anything CAN be done...for a price

ή εναλλακτικά από κλητήρας...βλαχο-δήμαρχος και ουχί το αντίθετο!!!
Θυμόσαστε (σιγά μη θυμόσαστε κ με το δίκιο σας) αυτό το ποστ; Ριχτε του μια πρόχειρη...
Ε λοιπόν ΠΩΣ αλλάζουν οι καιροί κ οι εποχές...
Σας πληροφορώ λοιπόν πως το σκολείο όπου εργάζομαι (Εσπερινό UCLA για όσους δεν κατέχουν), θα αποτελεί εξεταστικό κέντρο ΑΣΕΠ το επόμενο Σ-Κ. Ανοίξαμε και σας περιμένουμε!!! Κ για να μην μας την πέσετε με προσφορές όλοι οι άσχετοι, μόνο δασκάλους δεχόμαστε.

Ο δικός μου ρόλος στη φάση είναι...κομβικός! Είμαι ο άνθρωπος που όλοι θα θελαν να λαδώσουν. Ο άνθρωπος που λαμβάνει τα θέματα ντουγρού απ' το ΥΠΕΠΘ.
It's a shitty job, but someone's got-ta-do-it...
Βέβαια δε μπορώ να πω, κάτι εξτρα θα πάρω σε λεφτάκια, αλλά πείτε μου εσείς ΠΩΣ να αντισταθμιστεί για τον καθηγητή-μπουζουξή το με-τις-κότες πρωινό ξύπνημα (πιάνουμε δουλειά στις 6: 30) τις μέρες των εξετάσεων; Btw, το σχόλασμα θα είναι κατά τις 6 το απόγευμα.
ΠΑ-ΚΕ-ΤΟ

Για το λόγο αυτό, πηγαίνουμε σκολείο εκτός από το βράδυ νυκτοκάματο πλέον κ το πρωί για προετοιμασία του εξεταστικού κέντρου. Την απαλεψιά μου το πρωί που ξυπνάω ο κομμάτιας δεν τη διανοείστε. Σούρνωντας φτάνω στο γραφείο σαν τη σαύρα κ παραγγέλνω τηλεφωνικά παρακαλώ νες σούπερ ενισχυμένο στο κυλικείο -όχι, δεν πάω 2 πόρτες δίπλα με τα πόδια γιατί 1) δεν είμαι σε θέση + 2) το θέαμα που παρουσιάζω είναι αξιοθρήνητο για τους υπόλοιπους παρευρισκόμενους στο χώρο και λυπάμαι την αισθητική τους.
Λευτεριά....στα λευκά κελιά (σημείωση που δεν αφορά το μέσο αναγνώστη: λορέττα δε ξέρω αν το χεις πάρει πρέφα αλλά με αυτό το ποστ προσπαθώ απεγνωσμένα να σε εξοργίσω, γιατί όταν θυμώνεις είσαι τρελλό μωρό)

Πιστεύω πως εκεί κατά τις 12-13 το μεσημέρι που θα καίγεται το πελεκούδι κ γω μόνο συνδετήρα δε θα βάλω στο μάτι μου για να μην κλείσει, θα εκλιπαρώ να μου φέρουν τα ναρκωτικά...Κ ξέρω τι ναρκωτικά ΘΕΛΩ...
ΘΕΛΩ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ στο Sound Mix Show κ είναι όλοι χαμογελαστοί έως χάχες κ μες στην τσίτα. AΠ' ΑΥΤΟ το καλό το πράμα θέλω να μου φέρουν.

Την έχω ξαναπάθει έτσι μια φορά στο παρελθόν. Πριν από 2 δημοτικές εκλογές. Καθόμανε σπίτι μου κιουρία κ τέντωνα το πετσάκι κ κτυπάει το τηλέφωνο. Μια άλλη κιουρία από το Δήμο μου ανακοινώνει -θα λεγα πως σχεδόν μου έδωσε κ συγχαρητήρια- πως είμαι ο πρώτος άνθρωπος στα χρονικά που ΔΙΧΩΣ ΒΥΣΜΑ καλείται να προσέλθει στις εκλογές ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ 120έουρος!!! Καλιέ άστραψε το μάτι μου.

Τεσπά, την προηγούμενη των εκλογόνε είμαι εγώ σε κάτι γενέθλια κ έχω πιεί τον κώλο μου -το γνωστό Σούμο- κ μάλιστα έχω ανακατέψει ό,τι βρήκα εύκαιρο, τεκίλες, βότκες, καταλαβαίνετε. Πιάνουμε δουλειά τύπου 5 η ώρα κ έχω κοιμηθεί ούτε λίγο ούτε πολύ καμιά ωρίτσα, δλδ σιέστα. Το ξυπνητήρι χτυπάει 5 παρά-τότσο κ σηκώνομαι γκολ -ρίχνω κ μια γυροβολιά- κ όπως πάω στο μπάνιο κ μια μικρή ρουκέτα-ξερατό έτσι για να πάει ωραία η μέρα από το ξεκίνημα.

Το απολειφάδι μου στον καθρέφτη απερίγραπτο. Δέν ήμανε εγώ αυτό το είδωλο... Την κυρία δεν την ήξερα, ήτανε μια άλλη. Ο χρόνος με πιέζει ασφυκτικά κ πρέπει να φύγω άμεσα. Το look δεν προλαβαίνω να το στρώσω ούτε κατά διάνοια. ΤΙΝΑΚΑΝΩΤΙΝΑΚΑΝΩ... φεύγω κ ζμπουτσαμ' κ η χλώμια κ η απαλεψιά κ όλα με το εξής επιχείρημα: Ε ΣΙΓΑ ΤΩΡΑ ΜΩΡΕ, ΠΟΙΟΣ θα με δει σε αυτά τα χάλια;

Στο μυαλό μου τα είχα σκεφτεί όλα. Θα σκαγα τη μύτη μου στο εκλογικό κέντρο να δώσω παρουσία κ κατά τις 7παρά θα πήγαινα μια τουαλέτα να σοβατιστώ κ να σουλοπωθώ γενικότερα. Ε μετά ενά πρόχειρο ρεκτιφιέ, θα το χα άνετα. Κανείς δε θα παιρνε πρέφα τπτ...νομιζα

Το όραμα κατέρρευσε σύντομα. Βγαίνω να οδηγήσω κ περνώ μπροστά από τα γραφεία του ΛΑΟΣ που είναι τα μεγαλύτερα στο Δήμο μας. Χωρίς πλάκα. Μέσα κοσμοσυρροή. Γέροι, γριές κατενθουσιασμένοι να τρων κ να πίνουν κ να κακαρίζουν.
Σκιάχτηκα.
Το πλήθος το περίμενα, γιατί οι περιοχές μας φημίζονται για τα ασυνήθιστα μεγαλύτερα του μέσου όρου ποσοστά ακροδεξιών, φιλοβασιλικών, χουντικών κ δε συμμαζεύεται. Μιλάμε για περήφανους δημότες. Τζατζίκη ώρες-ώρες απορώ γιατί δεν κάνεις κάτι. Ένα σημάδι δωκε' μ.

Για να πάρετε μια ιδέα τι παίζει, στο Δήμο συχνά δεν υφίσταται ΜΗ-ΔΕΞΙΟΣ υποψήφιος. Α, κατεβάζει το ΚΚΕ κ παίρνει...καταλαβαίνετε. Πάντως εγώ το ψηφίζω ανελλιπώς στις δημοτικές, όχι γιατί συμπαθώ τα κουμμούνια, αλλά γιατί μου βγαίνει το αντιδραστικό μου κ ξέρω πως στο δεδομένο περιβάλλον αυτές οι ψήφοι ΠΟΝΑΝΕ. Γι' αυτό κ τη ρίχνω δαγκωτή.

Όπως καταλαβαίνετε, πέρασα όλη τη μέρα με την ΠΡΩΙΝΗ μου εμφάνιση, καθώς δεν πρόλαβα ποτέ να κάνω το ρεκτιφιέ. Με το που άνοιξαν οι κάλπες, όλοι αυτοί οι γέροι σκοτώθηκαν -τύπου ΙΚΑ τελευταία μέρα- να ψηφίσουν πρώτοι, λες κ έχει σημασία αυτό. Άσε η άλλη γκαντεμιά. Το εκλογικό μου τμήμα είχε εκλογική αποχή-ρεκόρ 0,000001% -έλειψαν μόνο όσοι βλέπαν τα ραδίκια ανάποδα-, καθώς περιείχε το επώνυμο ενός από τους υποψηφίους Δημάρχους, με αποτέλεσμα να σκάσει σύσσωμο το σοι. Για να τον ΜΑΥΡΙΣΕΙ. Καφρίλα;

Έτσι μ'αυτά+μ'αυτά τη βγάλαμε εκεί στο εκλογικό μέχρι τη μια το βράδυ. Εμείς το κλείσαμε το μαγαζί, οι τελευταίοι των τελευταίων. Αστροναύτης έγινα παλι με τον ύπνο. Γι'αυτό φίλες κ φίλοι του παραληρήματος, το σ-κ 27, 28 συμπονέστε με γιατί πάλι θα μαι για τη ΝΑΣΑ.

Κ κυρίως, μην ξεχνάτε: ΟΛΑ* ΤΑ ΚΑΝΩ για τα ρημάδια τα λιεφτά. Δεν είμαι δα καμιά ηθικιά.

*περίπου, ο αστερίσκος θα αποτελέσει αντικείμενο του επόμενού μου ποστ

Ετικέτες ,

6 Comments:

Blogger Nobody

Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να σκάσει μύτη η Μαρίεττα με τα κανάλια? Πώς θα το αντιμετωπίσεις αυτό?

PS. Είναι απαραίτητο κάθε φορά που γράφουμε στο βλόγ σας να κάνουμε γουόρντ βεριφικέιτιον?Do we really have to?

18/1/07 1:26 μ.μ.  
Blogger isobel

καλά τα λες αγαπητή συνάδελφε, θα το βγαλω για να πείσω τη Μαριέττα ότι μας χακέψανε κ το γραψε σκριπτάκι το ποστ, όχι εγώ...

18/1/07 6:46 μ.μ.  
Blogger loretta

Ουστ κοπρόσκυλα δημόσιοι υπάλληλοι που δουλεύετε τρεις ώρες και το κάνετε θέμα!
Θα έριχνα και αφορισμό τύπου Λουκά, σιξσιξσιξ και τέτοια, αλλά έχε χάρη που γέλασα με το υπόλοιπο ποστ.

Α! και κάτι άλλο. Λέγανε χτες στο ραδιόφωνο κάτι βλάκες, για ένα νέο επάγγελμα που ανθίσει στην αθηναΙκή νύχτα, τον ΑΥΤΟΦΩΡΑΚΙΑ!
Όταν τα λεγες εσύ αγάπη μου πριν 2 χρόνια...

18/1/07 7:32 μ.μ.  
Blogger isobel

φίλιε το παραλήρημα είναι πολύ μπροστά

19/1/07 8:56 π.μ.  
Blogger Idάκι

Έλιωσα, είσαι θεά όταν τα λες χύμα!!!

Καλά κουράγια!

22/1/07 6:06 μ.μ.  
Blogger Spyros

Ti travate ki eseis oi kathigites..!

23/1/07 12:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home