Παραλήρημα

Τετάρτη, Φεβρουαρίου 28, 2007

5 και στα μούτρα μου

1. Σιγά μη σας πώ πότε ξεπαρθενιάστηκα (προσωπικά ζητήματα συζήτηση κομμένη), μπορώ όμως αν σας ενδιαφέρει να δηλώσω απερίφραστα πως το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα ζυμαρικά όλων των ειδών κ με όλες τις σάλτσες. Με αρέσανε από πιτσιρίκι κ μπορώ άααααανετα να περάσω το υπόλοιπο της ζωούλας μου τρώγοντας ΜΟΝΟ απ' αυτά ως κύριο να μη σας πω κ ως δευτερεύον κ τριτεύον γεύμα.

2. Τα τελευταία χρόνια έχω ξεκινήσει να αναπτύσσω σοβαρές φοβίες που παλιότερα δεν είχα σε βαθμό που να εμποδίζω τη ζωή μου. Για να γίνω πιο συγκεκριμένη φοβάμαι τα αερόπλανα (θα παίρνω ναρκωτικά όταν θα μπαίνω εφεξής) και φοβάμαι τις αρρώστιες (τύπου καρκίνος κλπ) και τους γιατρούς κ ειδικά τους γαστρεντερολόγους για ευνόητους λόγους. Δε με νοιάζει αν είναι καλοί αθρώποι κ επιστήμονες ούτε εν γένει, ούτε κατ' εξαίρεσιν, εγώ τους φοβάμαι και ΔΕΜΠΑΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ, παρά μόνο σούρνωντας. Το ξέρω ότι αυτή δεν είναι ιδιαίτερα έξυπνη προσέγγιση για τη μακροβιότητα και για την υγεία μου, αλλά πώς αλλιώς να σας το πω, ΔΕΝΤΗΜΠΑΛΕΥΩ.

3. Έχω εδώ κ κάποια χρόνια αναπτύξει διάφορες κακές συνήθειες από τις οποίες συχνά σε περιόδους ψυχικής δύναμης δηλώνω ότι θα απαγκιστρωθώ, only to discover μετά από λίγο ότι μόλις έχω ξανα-υποκύψει. Μεταξύ αυτών έχω να δηλώσω ότι είμαι φανατική τρακαδόρος-καπνίστρια κ επίσης μου αρέσει να οικειοποιούμαι αντικείμενα της αδερφής μου (μιλώ μόνο για ρούχα κ παπούτσια, μην πάει ο νους σας στο πονηρό). Εδώ σταματώ γιατί η loretta θα με δείρει.

4. Κάπου στον εγκέφαλό μου υπάρχει ένα folder με τις προσωπικές μου εκκρεμότητες, τύπου να πάω το αμάξι για σέρβις, μέχρι τάδε του μήνα έχω να παραδώσω μια εργασία, ξέρετε τώρα. Η φάση είναι πως το εν λόγω folder έχει threshold για το ανώτατο δυνατό του μέγεθος. Αν αυτό ξεπεραστεί για οποιονδήποτε λόγο το σύστημά μου κρασάρει κ απλά αδιαφορώ φαινομενικά για οποιαδήποτε εκκρεμότητα, στην ουσία κάποια άλλα κύτταρα του εγκεφάλου μου βασανίζονται από όλα αυτά. Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρω πως ενώ είμαι διορισμένη στο δημόσιο εδώ κ 2 συναπτά έτη, ουδέποτε διέκοψα την ασφαλιστική μου σχέση με το ΙΚΑ κ γράφτηκα στο ταμείο των δημοσίων υπαλλήλωνε.

5.Όσο περισσότερο ασχολούμαι με τα μουσικά μου projects τόσο περισσότερο αισθάνομαι πως αυτός ο δρόμος είναι πολύ μα πολύ μοναχικός, αλλά μπορεί να μου αποφέρει στιγμές ανείπωτης ευτυχίας. Το ξέρω πως αυτός ο Δον-κιχωτισμός συχνά αποβαίνει στενάχωρος κ ψυχοφθόρος, όμως θα ευχόμουν σε όλους τους ανθρώπους να μπορούσαν να βιώσουν στιγμές χαράς από μουσική δημιουργία όπως οι σπάνιες που έχω βιώσει εγώ.

Αν πρέπει κ γω κάπου να σουτάρω το τόπι, ε να λοιπόν κ γω το σουτάρω στη feezix_prof, στον averel που ακόμα κ αν το χει κόψει το σπορ πρέπει να απαντήσει γιατί αλλιώς θα του καεί όχι μόνο το τροφοδοτικό αλλά κ η motherboard και στον kouk(-of-love) .

Ετικέτες

4 Comments:

Blogger Nobody

Isobel thanks for sharing. Και ευχαριστώ για την πρόσκληση. Σε πρόλαβε η Λορέτα και έχω ήδη γράψει 5 σημαντικά στοιχεία που συνθέτουν την υπέροχη και μοναδική προσωπικότητά μου. Καλό μήνα :)

1/3/07 10:18 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

δε με λέτε τώρα, εσύ και η λορέτα είστε αδερφές; μα καλά, τόσο καιρό δεν το είχα καταλάβει;!

3/3/07 9:44 π.μ.  
Blogger loretta

Όχι αγαπητέ, δεν είμαστε αδερφές.
Δεν οικειοποιείται τα πράγματα μου η isobel. Απλά οικειοποιείται τα τσιγάρα μου, και όποιου άλλου βρίσκεται τριγύρω (πάντα χωρίς να ρωτήσει) γι' αυτό λέει οτι θα τη δείρω.

5/3/07 8:58 π.μ.  
Blogger averel

Γεια. βαριεμαι να γραψω το εχω κανει παλιοτερα. ποτε θα τα πουμε απο κοντα;(from the blogograve γραφω)

14/3/07 5:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home