Παραλήρημα

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

5



1.Δεν έχω δει ποτέ, καμία ταινία James Bond. Καμία όμως.


2. Όταν αγχώνομαι, τρίβω τα αυτιά μου μέχρι να κοκκινίσουν (φαντάζομαι, γιατί δεν τα βλέπω). Επίσης μερικές φορές τρώω τα νύχια των ποδιών μου (πλυμένα εννοείται! Και όχι όταν αγχώνομαι. Σε άσχετες φάσεις.). Τέλος, το πιο ηδονικό πράγμα για μένα είναι να ξύνω τη μέση μου χαμηλά, εκεί που είναι τα λακκάκια. Αυτά με το σώμα.


3. Σχεδόν πάντα αλλάζω δρόμο/πεζοδρόμιο όταν δε θέλω να χαιρετήσω κάποιον. Επίσης κάνω οτι δε βλέπω κόσμο, ή ότι δε τους θυμάμαι. Πολύ συχνά βέβαια πραγματικά δε βλέπω κόσμο που μπορεί να περάσει από δίπλα μου, και δύσκολα θυμάμαι φάτσες και ονόματα αδιάφορων για μένα ανθρώπων. Εκνευρίζομαι δε απίστευτα με όσους το κάνουν σε μένα.


4. Φέτος πήγα θέατρο Μιμή Ντενίση με πρόσκληση που κέρδισα στο ραδιόφωνο. Έχω πάει λιγότερες από 10 φορές στη ζωή μου θέατρο και δε θα έλεγα ότι τρελαίνομαι κιόλας. Επίσης έχω πάει 1 φορά στη ζωή μου μόνη μου σινεμά και δε θέλω να το ξανακάνω ποτέ. Θεωρω οτι είναι το δεύτερο πιο θλιβερό πράγμα μετά το να τρως μόνος σου σε εστιατόριο.



5. Νομίζω ότι αν ήμουν κάποιος άλλος, δε θα με πήγαινα καθόλου.




Πετάω μπαλάκι στην isobel φυσικά, στον bruce, τη nobody και το τούβλο.



Ελπίζω να το έκανα καλά γιατί δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα το concept. Μου θυμίζει πάντως τα γράμματα και τα chain-mail που σου λένε "στείλτο σε άλλους 200 γιατί θα σου καέι το τροφοδοτικό".

Ετικέτες

8 Comments:

Blogger Nobody

Κι εμένα με ερεθίζει το να ξίνω τη μέση μου στο σημείο που κάνει την καμπύλη.

25/2/07 12:58 μ.μ.  
Blogger Trilian

αυτό με τα νύχια το ποδιών πολύ εντυπωσιακό από άποψη ευλυγισίας!!! Στην άλλη ζωή ήσουν φακίρης;

26/2/07 1:23 μ.μ.  
Blogger loretta

Ευχαριστώ τριλιαν. Πρέπει μια μέρα να σας γράψω πως χάθηκε μια καριέρα μπαλαρίνας.

26/2/07 1:31 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

τρως τα νύχια των ποδιών σου;;;;;;;;;;;;;
(how charming)
άνθρωπο βλέπεις και άνθρωπο δεν ξέρεις

26/2/07 1:52 μ.μ.  
Blogger isobel

iliαυτό με τη μπαλαρίναι η ανθρωπότητα αγωνιά να το μάθει!!!
so you think you can dance...Bolsoi?

26/2/07 8:04 μ.μ.  
Blogger xalara

2) εγώ όταν αγχώνομαι 'σκάβω' τα παρανυχίδια μου
3) κι εγώ κάνω πολύ συχνά ότι δεν βλέπω κάποιον, ιδιαίτερα τους παλιούσ συμμαθητές και συμφοιτητές μου, αν και (ή ίσως ακριβώ γιατί) δεν τους έχω δεί μερικά χρόνια

26/2/07 11:43 μ.μ.  
Blogger loretta

Βλέπω έχετε φρικάρει όλοι με τη νυχοφαγία. Ένα είδωλο γκρεμίζεται.

27/2/07 10:36 π.μ.  
Blogger MeetTheClown

Μια χαρά τα έγραψες.

Για το cinema και το εστιατόριο, με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη.

υ.γ. ώστε πήγες Ντενίση... Είσαι ριψοκίνδυνη, τελικά.

28/2/07 10:00 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home