Παραλήρημα

Πέμπτη, Ιανουαρίου 25, 2007

Δύσκολοι αποχαιρετισμοί: ο gelial μου

(Το κείμενο το έγραψα χτες αλλά δε μπορούσα να το ανεβάσω)
Έπαθα πάλι το γνωστό μου: ξεκίνησα πολύ φιλόδοξα ένα ποστ με σκοπό να εξελιχθεί σε ενότητα (βλέπε Νέα Κατοικία και παρατράγουδα), και μετά βαρέθηκα να το συνεχίσω. Οπότε μετά ήθελα να γράψω για κάτι άλλο αλλά δε μπορούσα γιατί ένιωθα ότι έπρεπε να ολοκληρώσω το προηγούμενο κόντσεπτ, το οποίο εβαριόμουν να συνεχίσω κλπ κλπ έπεσα πάλι μέσα στο λάκκο μου.
Οπότε περίμενα κάτι συνταρακτικό για να επανέλθω στο γράψιμο. Τέτοια κατραπακιά δεν την περίμενα βέβαια. Έκανα το πρωινό μου σερφάρισμα – τελευταία μου αδυναμία ο Σάκος – έπεσα πάνω σε ένα λινκ της sikias – οπού ομολογουμένως είχα μήνες να μπω – και εκεί με βρήκε το κακό μαντάτο…
Ε τέτοια στεναχώρια online δεν έχω ξανατραβήξει.

Δεν έχω να σχολιάσω κάτι, απλά ήθελα να πω και μέσω του Παραληρήματος πόσο πολύ θα μου λείψει ο gelial.

Και τώρα που το έγραψα δε μπορώ να το ποστάρω γιατί η isobel έκανε ένα switch-to-new-blogger και δεν μπορώ να βρω το edit post. Τι άλλο θα με βρει σήμερα.

1 Comments:

Blogger YO!Reeka's

σε φιλώ πολύ
μακάρι αυτά να ήταν τα προβλήματα της ζωής μας ;)

30/1/07 10:56 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home