Παραλήρημα

Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006

Παράπονα


Εμένα κανείς δε με διαβάζει;

Ετικέτες

12 Comments:

Blogger Μαρκησία του Ο.

Παραπονιάρα...;-)

καλό μήνα! ΧΧ

1/6/06 11:21 π.μ.  
Blogger bruce is nosebleeding

βάλε ένα counter να μάθεις :p

1/6/06 11:38 π.μ.  
Blogger ThinkaGeek

proxora loretta mas se stirizoume. alla na mas kaleseis kai emas stis sinavlies pou tha pas nte ....

1/6/06 11:47 π.μ.  
Blogger xryc agripnia

Πφφφ....παλαβομαρες!

1/6/06 1:14 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

ti ennoeis kaneis den me diavazei?!!!!!
ela, o, o, ela min staxoriesai!
ego panta se diavazo!

1/6/06 3:53 μ.μ.  
Blogger javapapo

και εγώ είμαι subscribed στο feed! ο bruce σωστά εμίλησε..βάλε ενα counter θα τονώσει την blog- ψυχολογία σου!

πχ statcounter ή google analytics!

1/6/06 8:37 μ.μ.  
Blogger loretta

Δεν θέλω να βάλω μετρητή (δεν ξέρω κιόλας :Ρ)
Θέλω κόμεντς!
(gelial στείλε κανένα πελάτη!)

1/6/06 9:15 μ.μ.  
Blogger averel

Εγω φανατικα και για να στο αποδειξω, εχεις πει πως βαριεσαι τα κομεντς. Οποτε τι γκρινιαζεις τωρα?

1/6/06 10:30 μ.μ.  
Blogger l'esprit de l'escalier

Κόμεντ!

2/6/06 12:25 π.μ.  
Blogger loretta

Δεν έχω πει τέτοιο πράγμα...

2/6/06 9:32 π.μ.  
Blogger Pythagoras

+1...

3/6/06 1:38 μ.μ.  
Blogger isobel

τι έγινε loretta σε πιάσαν οι ανασφάλειες κ οι ευαισθησίες σου;

στάκα μια να μετατεθώ κάπου πολιτισμένα κ με το ιντερνέτε να ρέει άφθονο κ θα σου δείξω εγώ
αλλιώς μέχρι τότε ζητούνται βοηθοί σκαφτιά
το έργο είναι: σκαφτικές εργασίες μήκους 10km (μέχρι την Κύμη δεν είναι τίποτα σπουδαίο,ούτε που θα το καταλάβετε) για τοποθέτηση καλωδίου του δικτύου μέσα σε ποτιστικό λάστιχο (έτσι για να είμαστε κ undercover) κ κλοπή ADSL από ηλικιωμένο κάτοχο...
σα να λέμε "ε πις οβ κεικ" ΄:-)

5/6/06 12:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home