Παραλήρημα

Δευτέρα, Μαΐου 01, 2006

Ποτέ μην πεις "Χορεύω"

Σε ένα κλαμπ ένας γουστάρει μια γκόμενα που κάθεται απέναντί του και μιλά με τη φίλη της. Αυτός το σκέφτεται λιγάκι ωστότσο αποφασίζει να κάνει κίνηση υπεροχής.
Πάει λοιπόν στη φίλη της και της λέει: «Χορεύεις
Αυτή χαμογελάει και λέει: «Ξέρω γω; Ναι!»
Και καταλήγει αυτός: «Ε, τράβα χόρεψε τότε γιατί θέλω να μιλήσω με τη φίλη σου!!!»

Από τη μία εντυπωσιακό για τη δεύτερη κοπέλα, από την άλλη αν εσείς τοποθετούσατε τον εαυτό σας σε έναν από τους παραπάνω 3 χαρακτήρες νομίζω πως δε θα ήταν αυτή. Προσωπικά θα ήμουν η loser γκόμενα που χορεύει. Εσείς;

Ετικέτες

4 Comments:

Blogger loretta

Εγω σίγουρα δε θα ήμουν η πρώτη γκόμενα γιατί ποτέ δε θα απαντούσα "Χορεύω" σε σχετική ερώτηση, πόσο μάλλον όταν μου την απευθύνει ένας άγνωστος. :)
Επίσης δε θα ήθελα να είμαι η δεύτερη γκόμενα και να μου την πέφτουν τέτοιοι άθλιοι τύποι που μιλάνε έτσι στη φίλη μου.
Τώρα αυτό είναι αληθινή ιστορία ή κάποιου είδους ψυχολογικό τεστ;

1/5/06 1:16 μ.μ.  
Blogger isobel

όχι ρε, τι τεστ;
αλήθεια είναι!

1/5/06 9:41 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

axaxaxaxaxa

2/5/06 12:20 μ.μ.  
Blogger l'esprit de l'escalier

Αίσχος. Τι σούπερ αγενέστατη προσέγγιση είναι αυτή; Εγώ, αν ήμουν η δεύτερη κοπέλα, θα του έλεγα: "Μ' εμένα θες να μιλήσεις;" (Αυτός υποτόθεται απαντάει κάτι σε "ναι".) "Ναι, αλλά εγώ προτιμώ να μιλήσω με το φίλο σου" και θα πήγαινα να πάρω τον κολλητό του για ένα χορό στην πίστα.

3/5/06 3:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home