Παραλήρημα

Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2005

The cleitoris has spoken!!!

Φίλες κ φίλοι του μπλογκ,
αν κ απογοητευμένη στο παρελθόν μου από τον προστάτη άγιό μου Τζατζίκη οφείλω να ομολογήσω πως με προστάτευσε υπέρ του δέοντος μέσα στα 2 τελευταία 24ωρα. Αν κ κλασικός god-damn κατά βάση στη ζωή μου έχω κωλοφαρδέψει τώρα τελευταίως μέχρι εκεί που δεν πάει.

Διορίζομαι στην πρώτη μου επιλογή -ΑΝΕΛΠΙΣΤΟ- που είναι η περιφέρεια Γ Ευβοίας κ περιλαμβάνει νότια της Χαλκίδας το μαγευτικό Αλιβέρι με 4 μόρια, την Κύμη με 7 μόρια, τα χωριά Αυλωνάρι κ Κριεζά με 6 μόρια, το χωριό Κονίστρες με 7 μόρια κ τέλος τη Σκύρο με 11 μόρια.
Μήπως ξέρετε εσείς τίποτα για αυτά τα χωριά να με συμβουλέψετε;

Από ότι έχω καταλάβει είμαι από τους τελευταίους σε σειρά ΑΣΕΠ που θα πάρουν στην περιοχή οπόταν παίζει να είμαι υπεράριθμη κ να με στείλουν ΟΠΟΥ κ ίσως κ σε γραφείο στη Χαλκίδα να βγάζω φωτοτυπίες με κυρίες 50αρες αποσπασμένες, αλλά ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ!!!
Εντάξει loretta; Γιατί ήδη σε νοιώθω να με βρίζεις!!!

Αύριο το πρωί θα σκάσω το μούτρο μου στη Χαλκίδα στα γραφεία να με ορκίσουν πως δε θα χακέψω τα pc του σκολείου κ δε θα αφαλοκόψω τα πιτσιρίκια. Εκεί θα δηλώσω τις προτιμήσεις μου σε χωριά κ μετά αυτοί αφού τα μαγειρέψουν για κανά 3ημεράκι ακόμα θα με ειδοποιήσουν να σκάσω τελικά το μούτρο μου στο σκολείο ή στο γραφείο.

Μάλιστα αν σήμερα καταφέρω να ξεμπερδέψω νωρίς από τη φάμπρικα -οπού θα σας πω αμέσως τι παίζει- παίζει κ να φύγω μεσημεριάτικο να πα να κάνω οδοιπορικό στα χωριά της Εύβοιας για να μη δηλώσω αύριο σε φάση γουρούνι στο σακί αν κ με τόσα βύσματα που παίζουν στις τελικές τοποθετήσεις -που εγώ δε διαθέτω άσε που είμαι κ κατά- ελάχιστη σημασία θα έχει αυτή η κίνηση.

Πότσο χαίρομαι για την Εύβοια!!!
Πότσο χαίρομαι που γλίτωσα τον Αη Παπού$%^ κ την Πινέζα!!! Που γλίτωσα την Ιο κ την Αντίπαρο!!!
Θα ρχομαι που-κ-που Αθήνα για κανά Σ-Κ. Να βλέπω τους φίλους μου, να προβάρω, να κάνω κ κανά μάθημα με τη δασκάλα μου.

Χθες το μεσημέρι έμαθα τα νέα. Με πήραν τηλέφωνο φίλοι μου κ μου το είπαν!!! Έλα που δεν ήξερα πως να το ξεράσω!!!
Αρχικά το είπα στους νεοπροσληφθέντες συναδέλφους μου που ήμαστε ομάδα. Αυτοί χάρηκαν για μένα κ το ρίξαν στο πανηγυριώτικο!!! Ελεγαν ότι αν φύγω εγώ -το μόνο χαρούμενο κ χρωματιστό πλάσμα στην εταιρεία- θα προσλάβουν πάλι κάποιον τριχωτό, κοιλαρά κ μυρωδάτο -με την κακή έννοια- προγραμματιστή κ θα τον βάλουν να κάτσει δίπλα τους!

Μετά το ξέρασα στον μικρό διευθυντή. Το πήρε πολύ καλά κ πολιτισμένα. Με ρώτησε πού θα πάω κ μου ευχήθηκε τα καλύτερα. Επίσης μου είπε πως αυτός θα το ανακοίνωνε πρώτος στο μεγάλο διευθυντή κ πως η πιθανότητα να το δεκτεί εξίσου χαλαρά ήταν 0! Αγχώθηκα παλι!!!

Χθες ο μεγάλος διευθυντής δεν ξαναεμφανίστηκε μετά τις 2. Τον είδα όμως σήμερα κ με προειδοποίησε ο άλλος από το πρωί πως έχει κρανιώσει με την πάρτη μου. Οι υπόλοιποι συνάδελφοι μου δίναν κουράγιο για τα δύσκολα. Να είμαι ψύχραιμη αλλά στιβαρή. Εφόσον το γεγονός ήταν τετελεσμένο να είμαι ακάθεκτη, ευγενική όταν θα με κράζει αλλά σταθερή στις θέσεις μου. Με φώναξε...

Μπήκα μέσα κ έκλεισα τη πορτα. Με ρώτησε τι συμβαίνει κ του είπα πως το έμαθα χθες κ πως δεν ήξερα να θα φέρει αποτέλεσμα ο ΑΣΕΠ γιατί δεν είχα καλή σειρά.

(Παρένθεση: Από την πρώτη μου συνέντευξη Φεβρουάριο στη φάμπρικα μέχρι κ την τελική μου πρόσληψη τον Σεπτέμβριο μεσολάβησαν 6 μήνες αβεβαιότητας. Δεν με έπαιρναν αυτοί τηλέφωνο, αλλά όταν έπαιρνα εγώ έλεγαν ότι με θέλουν αλλά οι προσλήψεις τους αναβάλλονταν επ αόριστον)

Εγώ μέσα σε αυτό το διάστημα κίνησα τις διαδικασίες γιατί για μένα απλά η ανεργία δεν αποτελούσε option. Αυτό του είπα.
Οι τόνοι δεν ανέβηκαν αν κ ήταν πολύ στραβωμένος. Φυσικά δε μου ευχήθηκε κάτι για το μέλλον μου.
Αυτά. Εκ τοτε τον βλέπω να μπαινοβγαίνει εμφανώς αναστατωμένος κ αγχωμένος. Με παίρνουν οι συναδελφοι στο εσωτερικό κ με ρωτούν τι του είπα κ είναι έτσι. Μου λένε ότι μάλλον από αύριο τον πίνουν ακόμα χειρότερα!

Σιγά πια πως κάνουν έτσι οι διευθυντές;
ήμουν ναι η ου ο τελευταίος τροχός της αμάξης εκεί μέσα;
Πάνω από τις καθαρίστιες κ τους μάγειρες, ΕΓΩ!!!

Από εκείνη την ώρα σερφάρω κ περιμένω να με φωνάξουν από γραφείο προσωπικού για τα διαδικαστικά. Αναμονή λοιπόν.
Νοιώθω άβολα...

9 Comments:

Blogger Marina

Με τέτοιο διευθυντή που είχες, καλύτερα που φεύγεις.. Στο καλό να πάς στην Εύβοια. Και κάτι άλλο.
Εχω μιά φίλη μπλόγκερ εδώ που ζεί μόνιμα στη Χαλκίδα. Η σελίδα της είναι http://mistounou.blogspot.com, είναι και φιλόλογος..ισως εκείνη να ξέρει καλύτερα να σε κατατόπιζε για τα περι χωρίων της περιοχής..
Οτι και να αποφασίσεις, να σου βγεί σαν το πιό καλό.

5/10/05 3:30 μ.μ.  
Blogger l'esprit de l'escalier

Γιούπι, isobel! ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ χωριό είναι καλύτερο από τη γνωστή φάμπρικα. Αποχαιρετιστήριο πάρτι;

5/10/05 5:24 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο.

Η Κύμη είναι ωραία. Έχει θάλασσα, έχει και βουνό κι έχει και ωραία γλυκά!
Ως επιλογή βου, ψηφίζω Σκύρο μόνο και μόνο γιατί μου αρέσουν τα νησιά και κυρίως, για τα διονυσιακά που λαμβάνουν χώρα στη Σκύρο τις Απόκριες!

5/10/05 8:59 μ.μ.  
Blogger bloody sunday

Μπράβο isobel!! Το μπλογκ απλώνει τα πλοκάμια του στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα!!

(Ασ όψονται οι μ#@%*κες οι Βέλγοι που δεν μου έχουν στείλει τα απαραίτητα χαρτιά ακόμη για να την κάνω κι εγώ...)

6/10/05 6:52 μ.μ.  
Blogger isobel

ευχαριστώ πάρα πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες
δήλωσα ήδη πάντως πρώτο το μαγευτικό χωριό Κονίστρες (Σκύρο κ Κύμη δυστυχώς δεν παίζουν κενά)
κ μάλιστα έκανα κ σύντομο οδοιπορικό
για το οποίο θα σας τα γράψω όλα εκτενώς από βδομάδα...

βλέπετε δυστυχώς η πορεία μου ως Βέγγος συνεχίζεται ακάθεκτη

κ έτσι για να ζηλέψετε λιγάκι
ξημερώματα φεύγω 3ημεράκι Βέγγου Βουδαπέστη με 70 έουρος πηγαινέλα (μαζί κ οι φόροι)

για τα οποία θα σας πω επίσης απο βδομάδα

ετοιμάζονται πάντως...φωτο-ρεπορτάζ
μην ανησυχείτε

κ ένα τελευταίο
ρε σεις τι παίζει σε αυτά τα χωριά με τα γλυκά κ τα ζαχαροπλαστεία;
ούτε Ζάρας στην Ισπανία πια αυτή η συχνότητα!!!
ποια είναι ακριβώς τα παραδοσιακά γλυκά της Κύμης;
Παίζει τρελό ταψί ή μήπως είναι ιδέα μου;

επίσης FYI παίζει κ τρελό κοψίδι (εμένα δε με αφορά)

6/10/05 10:30 μ.μ.  
Blogger Μαρκησία του Ο.

@isobel: είχες δεν είχες, με σύγχυσες με τη Βουδαπέστη! ;-)

να περάσεις όμορφα! :)

7/10/05 3:55 μ.μ.  
Blogger loretta

Ορίστε τι κατάλαβες που μας έφαγες τα συκώτια όλο το καλοκαίρι? Όσο για τη Βουδαπέστη δεν το σχολιάζω, θα πέσει φωτιά να σε κάψει...

7/10/05 6:01 μ.μ.  
Blogger Cris Sawfish

Χοχοχοχοχοχο!!!
Είμαι ακόμα ζωντανός...

Δεν διάβασα τίποτα από ολόκληρο το blog, απλά ως ένα μικρό φανταράκι που βρήκε ιντερνετ, είπα να στείλω πολλά φιλιά στον έξω κόσμο και στην φίλη μου την Αλεξ....

Χρίστος

8/10/05 10:15 μ.μ.  
Blogger alex

Συγχαρητήρια!!!

(το Αλιβέρι είναι όμορφο)

10/10/05 11:43 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home