Παραλήρημα

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2005

Βοήθεια!

Είναι καλό να ασχολείται κάποιος με διαφορετικά μουσικά είδη. Κι εγώ ανέκαθεν αυτό έκανα, και μάλιστα με είδη που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση μεταξύ τους. Π.χ. θέλω να αγοράσω εισιτήρια για κάποια από τις μεγάλες συναυλίες που θα γίνουν του χρόνου (ναι, του χρόνου γιατί αυτά μέχρι τον Δεκέμβριο θα εξαερωθούν) στο Σάλτζμπουργκ για την ιστορική επέτειο 250 χρόνων από την γέννηση του Μότσαρτ, αλλά αν εκείνες τις ημέρες παίζει κάπου εκεί κοντά κανένα φεστιβάλ μέταλ (πχ. Dynamo) ή γενικά εναλλακτικό (πχ. Rock Am Ring, Roskilde, Pinkpop) θα αντιμετωπίσω το δίλημμα του αιώνα.



Ήθελα να σας εξομολογηθώ όμως το μεγάλο πρόβλημά μου. Και θέλω να μου δώσετε μια χείρα βοηθείας, κατά προτίμηση όχι τεντωμένη ψηλά με δάχτυλα ανοιχτά. Τον τελευταίο καιρό οποιαδήποτε μουσική πέφτει έξω από αυτά που ακούω την καταδικάζω στο πυρ το εξώτερον. Με απασχολεί τόσο όσο με ενδιαφέρει π.χ. το πόσους μήνες κάνει το γκαζόν να φυτρώσει.



Και όχι μόνο αυτό αλλά ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω τι βρίσκουν στο τάδε ή στο δείνα συγκρότημα, π.χ. στους Stereo MCs, στον Bowie ή στους καινούργιους Rolling Stones. Παλιότερα αυτό δεν συνέβαινε γιατί μιας και είμαι γενικά ανεκτικός & έχω μια μουσική παιδεία εκτιμούσα την όρεξη και την κολοκυθόπιτα του καθενός. Ακόμη και τον Sotis Βολάνης καταλάβαινα γιατί τον γουστάρουν ορισμένοι. Τώρα πια όχι. Τι να κάνω γιατρέ μου;

5 Comments:

Blogger Μαρκησία του Ο.

Φαντάζομαι ότι όσο μεγαλώνουμε γινόμαστε λιγότερο επιεικείς...;-)

26/9/05 11:45 μ.μ.  
Blogger isobel

Δυστυχώς μιλάς σε λάθος άνθρωπο διότι κ γω δεν είμαι διόλου ανεκτική σε αυτά.
Ενδεικτικά αναφέρω πως ουδέποτε έχω βρεθεί σε μπουζούκια κ μία φορά μόνο πριν από 8 χρόνια πήγα στην Πρωτοψάλτη που μου αρέσει.

Άστα κ τώρα κανονίζουνε μπουζουκοέξοδο όλοι μαζί από τη φάμπρικα κ προφανώς θα απέχω κ δεν ξέρω πως να τους το φέρω. Πάντως δεν παίζει να πάω κ καλά για το χάβαλο ή από περιεργεια γιατί τίποτα από τα 2 για μένα δεν έχει βάση

μάλιστα κατά καιρούς με φίλους έχει συζητηθεί το ενδεχόμενο να πάμε μια φορά σε τελειωμένο μπουζούκι στην εθνική να δούμε πώς είναι, αλλά εγώ κ πάλι απέχω...

ΔΙΑΓΝΩΣΗ: Δεν είστε άρρωστος εσείς είστε ο φυσιολογικός

27/9/05 1:37 μ.μ.  
Blogger greekgaylolita

Βοήθεια too..

27/9/05 3:38 μ.μ.  
Blogger bloody sunday

Μαρκησία δεν ξέρω πράγματι αν ισχύει αλλά αυτό που είπες είναι εντυπωσιακή άποψη που την επεξεργάζομαι! :-)

Isobel κάποιο φως βλέπω στο βάθος του τούνελ. Σήμερα το πρωί στο αμάξι δεν είχα βάλει mp3 player επειδή τα'χει φτύσει κι έτσι αναγκάστηκα να βάλω ραδιόφωνο. Μετά από ορισμένα καντήλια έπεσα πάνω σε Les Negresses Vertes και μου άρεσε! ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΑΙ!

Πάντως εμένα με έχουν τραβήξει αρκετές φορές σε μπουζούκια με διάφορους φρικιαστικούς "καλλιτέχνες", και μπορώ να σου πω ότι δεν χρειάστηκε να επιστρατεύσω διόλου την ιώβειο υπομονή μου. Ήταν η ζωντανή απόδειξη (και προς μεγάλη μου έκπληξη) ότι αν έχεις καλή παρέα με γέλιο περνάς καταπληκτικά με Κ κεφαλαίο.

28/9/05 3:08 π.μ.  
Blogger loretta

Καλά βρε isobel, Πρωτοψάλτη? Ε ήμαρτον! Θα μου κοπούν τα ράμματα από μόνα τους.

1/10/05 1:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home