Παραλήρημα

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 20, 2005

Ζητούνται καβούρια για τσέπες

Το πρωί βγήκα από το γραφείο για να κάνω μερικές δουλειές. Στόχος: ΔΕΗ και ΟΤΕ για πληρωμή λογαριασμών, DVDάδικο για να επιστρέψω friends και να πάρω CSI (αρρώστια είσαι), να βγάλω και μια (1) φωτοτυπία γιατί το hp πολυμηχάνημα μου τα έφτυσε, να περάσω από το Γερμανό για να ελέγξουν εάν λειτουργεί ο αντάπτορας το εν λόγω πολυμηχάνηματος. Λίγο πριν ξεκινήσω θυμήθηκα ότι χρειάζομαι αφρό για τα μαλλιά και ενυδατικό γαλάκτωμα σώματος. Άρα πέρα από τους λογαριασμούς για τους οποίους είχα τα χρήματα χωριστά, τα προβλεπόμενα έξοδα μου ήταν 1,00€ για το DVD + 0,10€ για τη φωτοτυπία + 8,00€ περίπου για αφρό και γαλάκτωμα = 10,00€ περίπου. Όπως υποψιάζεστε έπεσα έξω στον προϋπολογισμό μου.
Πρώτα πήγα στο Γερμανό, ο αντάπτορας δουλεύει οπότε το πρόβλημα το έχει το hp, πρέπει να τους το στείλω με κούριερ για να το φτιάξουν και να μου το ξαναστείλουν. Φακ.
Συνεχίζοντας για ΔΕΗ σταμάτησα στη βιτρίνα ενός βιβλιοπωλείου που είδα κάτι ωραία σχολικόgadgets με κάτι κοτούλες κλπ κλπ. Μπήκα μέσα και βγήκα με ένα τετράδιο το οποίο δε χρειάζομαι και ένα μανταλάκι – πιαστράκι για χαρτιά = 3,00€.
Μετά ακολούθησαν οι προγραμματισμένες δουλειές σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και μετά σταμάτησα σε άλλο βιβλιοπωλείο για τη φωτοτυπία, σκόπιμα για να δω αν είχε ενδιαφέροντα gadgets. Δεν είχε τίποτα της προκοπής αλλά βρήκα και πήρα ένα χάρτη της Κορινθίας για να τον έχω στο αυτοκίνητο και να μην ξαναχαθώ στη Γκούρα = 1,50€ (τουλάχιστον δε μου κράτησε τίποτα για τη φωτοτυπία). Μετά ακολούθησε ο Hondos.
Εκεί το ήξερα ότι πήγαινα για μαλλί και θα έβγαινα κουρεμένη. Βρήκα τον αφρό και την κρέμα και μετά λέω δεν παίρνω και ένα αποσμητικό να βρίσκεται (ήθελα να δοκιμάσω ένα καινούριο) και τότε είδα ότι αν πάρεις 2 προϊόντα Palmolive σου δίνουν και μια πασμίνα δώρο (ψιλομπούρδα, δε νομίζω να τη φορέσω ποτέ) οπότε πήρα και ένα αφρόλουτρο και μετά λέω δεν παίρνω και ένα κραγιόν για κάθε μέρα, ξέρετε, κάτι ελαφρύ και διακριτικό, και πήρα και ένα κραγιόν. Κάπου εκεί άρχισα να θολώνω και είπα να την κάνω για το ταμείο για να μην αγοράσω τίποτα άλλο. Εκεί ήρθε η κοπέλα από την οποία είχα πάρει το κραγιόν και μου έδωσε ένα νεσεσέρ της εταιρίας ψιλοαπαράδεκτο, που μέσα όμως είχε δειγματάκια (I love δειγματάκια) και μετά η κυρία στο ταμείο μου έδωσε την πασμίνα και μου έβαλε και μαντηλάκια Hondos και αναπτήρα και ένα δείγμα για μια κρέμα firming – lifting (μα τι να την κάνω κυρία μου, εγώ με την πορσελάνινη επιδερμίδα?). Τελικό ποσό: 27,20€.
Μετά έφυγα από το Hondos και πήγα στο DVDάδικο (επιτέλους τα επέστρεψε τα CSI που ήθελα αυτός ο $%^στης που τα είχε νοικιασμένα εδώ και μια εβδομάδα) = 1,00€ για αυτό που επέστρεψα. Επιτέλους τέλος, γυρνάω στο γραφείο, άρχισαν να πιάνονται και τα χέρια μου με τόσα που κουβαλούσα.
Στην επιστροφή πέρασα από ένα μαγαζί με είδη κομμωτηρίου και σκέφτηκα, καιρό έχω να τα βάψω τα μαλλιά μου μήπως πρέπει? Οπότε παίρνω από εκεί βαφή και μετά θυμάμαι ότι πρέπει να πάρω και καμιά μάσκα της προκοπής για τα μαλλιά μου γιατί κάθε φορά που πάω για κούρεμα οι κομμωτές με κάνουν σκουπίδι («Μάσκες κάνεις? Όχι αυτές του συρμού από το σούπερ – μάρκετ, πρέπει να παίρνεις επαγγελματικές, έχω εγώ να σου προτείνω μια μπλα μπλα μπλα»), οπότε παίρνω και μια μάσκα σύνολο 17,30€ και αυτό ήτανε.
Ξόδεψα 49,00€, δηλαδή σχεδόν τα 5πλάσια από αυτά που είχα σκοπό. Σας παρακαλώ βοηθήστε με.

4 Comments:

Blogger vasvoe

Όταν βρεις μια καβουρομάνα κράτησέ μου κι εμένα μπόλικα καβουράκια να βάλω σε όλες τις τσέπες(παντελόνια, μπουφάν, τσάντες)

20/9/05 2:56 μ.μ.  
Blogger bloody sunday

Είναι πάρα πολύ απλό. Το εξής το εφάρμοζα όταν πήγαινα παλιά στο σουπερμάρκετ κάπου στο εξωτερικό. Πληροφοριακά, εκεί είχε πολλές λιχουδιές και διάφορα άλλα ελκυστικά, και κατέληγα εκεί που είχα πάει να πάρω λάδι, λαχανικά, μακαρόνια και χαρτί υγείας να φεύγω από το σούπερ μάρκετ με τρόφιμα που θα ικανοποιούσαν και κάποιον που προετοιμάζεται για πυρηνική καταστροφή (άσε που δεν μου έμενε σχεδόν τίποτα για εξόδους κι εκδρομούλες).

Να παίρνεις λίγα λεφτά μαζί σου. Και να αποφεύγεις όπως ο οξαποδώ το λιβάνι τις πιστωτικές κάρτες.

Παρεπιπτόντως isobel, κάνε μια καλή και σκότωνε το spam όπου το βλέπεις... (όπως εδώ πιο πάνω).

20/9/05 3:39 μ.μ.  
Blogger Marina

1) Πάλι καλά που το μαλλί πήγε στα 49 ευρώ.
2) Να πάς σε εκκλησία να ανάψεις κερί που δεν πήγε παραπάνω
3) Δεν έχω βρεί καβουρομάνα να σου συστήσω, την τελευταία την έφαγα στα κάρβουνα.
4) Αν έχεις λεφτά, φάτα
5) Αν δεν έχεις, φάε μάτια ψάρια

Συγκριτικά με μένα και στο τι βλακείες παίρνω, είσαι Θεά εγκράτειας..

20/9/05 4:09 μ.μ.  
Blogger THE NIVA

Μπες σε μοναστήρι ή γίνε διάσημη να στα κερνάνε όλα...
Δεν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς...

21/9/05 10:30 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home