Παραλήρημα

Παρασκευή, Μαΐου 20, 2005

AAA - Θα πουλήσω το κορμί μου να πάω σε συναυλίες

Φίλες και φίλοι αυτού του blog, αυτός είναι ένας τίτλος που δεν πίστευα για πολλά χρόνια ακόμα ότι θα μπορούσα να δώσω σε post χωρίς να κοροιδεύω. Ε ναι λοιπόν, δηλώνω ενθουσιασμένη γιατί από εκεί που ξενέρωνα κάθε καλοκαίρι τα τελευταία χρόνια με τα ανύπαρκτα ή τα-ας ξύσω το λιλάκι μου-βαρετά συναυλιακά events φέτο δεν έχω λεφτά να παώ σε όλα. Κατάντια! Αλλά πάλι μπράβο... που γίνονται κ ας μην πάω στην τελική.

Οι χρονιές της καλοκαιρινής συναυλιακής ξενέρας ελπίζω να έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί. Βασικά μέχρι πέρσι όλοι οι γνωστοί μου κ εγώ μαζί τους είχαμε να λέμε για εκείνο το γνωστό Rockwave όπου είχαν σκάσει από τη μια Sonic Youth (που σκάνε και φέτος αλλά με πιο ξενέρωτο line up) και από την άλλη οι Portishead. Α ρε Beth, θα βάλω βύσμα να με έχουν στο διπλανό κρεβατάκι στο τρελάδικο να τα λέμε...

Επίσης πότσες κ πότσες φορές λέγαμε πέρσι ότι αν κ μετά τους ολυμπιακούς δεν αρχίσουν να έρχονται σοβαρά ονόματα στη χώρα και δε γίνει έστω και μία ΜΗ εξευτελιστική διοργάνωση θα αποδημήσουμε συναλιακά σε άλλη χώρα. Εγώ το σκέφτηκα και ακόμα το σκέφτομαι προσωπικά φέτος για Benicassim στη Βαλένθια αλλά τώρα με τα νέα δεδομένα παίζει και να μην ξενιτευτώ καλοκαιριάτικο.

Και τι δε θα σκάσει φέτο που να μου αρέσει από μέτρια ως αρκετά.

Καταρχήν δηλώνω ενθουσιασμένη με την είδηση που μόλις άκουσα: Λέει ότι στα πλαίσια του G-Fest θα σκάσουν μέσα σε 1 μέρα Aphex Twin, Le Tigre, Four Tet και Kid 606. Γιούπι!!!

Επίσης άκουσα ότι θα σκάσουν στο Synch Peaches, Africa Bambada και De La Soul ονόματα από τα οποία έχω επιβεβαιώσει μόνο το τελευταίο. Μήπως το έχετε επιβεβαιώσει εσείς; Πάντως αν γίνει όντως τέτοιο event παιδιά μην τα λυπηθείτε γιατί πραγματικά θα χάσετε, θα ναι τόσο διασκεδαστικός ο συνδυασμός αυτών των... μορφών επι σκηνής που πρέπει να μαστε όλοι εκεί!

Άλλο επιβεβαιωμένο είναι οι Kraftwerk. Τρομερά ενδιαφέρον μου ακούγεται αυτό με τους πρωτομάστορες και πατέρες της ηλεκτρονικής που (του πού$%^ ) πόσα χρόνια ακόμα θα παίζουν live (ήδη πρέπει να είναι αρκετά παππούδια) και λέει έχουν και show με ρομπότ. Ωστό-τσο φοβάμαι μήπως διαπιστώσω ότι έχω δίπλα μου ο Γιωργάκη Παπανδρέου
με τη γυναικούλα του και τα παιδάκια του κ ξενερώσω.

Ξέρετε σαν τότε που έσκασαν μύτη οι Rolling Stones κ όλα τα rockabilia της... Βουλής έσπευσαν... να τα σπάσουν! Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα με κόσμο κυρίως από την τοπική αυτοδιοίκηση είναι live Calexico. Χριστουλάκο μου τι ήταν αυτό το κακό που μας βρήκε τότε; Μόνο τη Φώφη δεν είδαμε... και προφανώς από τότε δεν ξαναπατήσαμε σε Calexico. Φανταστείτε τώρα πότσο αστείος κόσμος θα σκάει σε συναυλίες του τύπου: Τonino Carotone

Πάντως και σε πιο κιθαριστικά πάλι όλο και έχει ο μπαξές. Προσωπικά χαίρομαι πάρα πολύ που θα σκάσουν φέτος οι White Stripes και όχι σε 20 χρόνια που θα έχουν γίνει κ αυτοί... Kraftwerk λέμε τώρα.

Ακόμα και για τους Franz Ferdinard χαίρομαι που θα ξανάρθουν, αν και σε κάτι forum διάβασα γι’ αυτόν τον Kapranos ότι οι ελληνικές του ρίζες είναι ουσιαστικά λέει ο παππούς του που ήταν λέει γνωστός χουντικός στην περιοχή του Πειραιά και μόλις είδε τα σκούρα, έτρεξε έξω στη Γηραιά Αλβιόνα να σώσει το τομάρι του. Ωστότσο, δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο θα πρεπε έτσι κ αλλιώς να το πιστέψω κ ακόμα κ αν είναι τελικά αλήθεια δεν ξέρω κατά πόσο θα έπρεπε εμένα σε κάτι να με επηρεάσει. Εσάς ποια είναι η γνώμη σας;

Τέλος και για να μην ξεχάσουμε τα καλύτερα συναυλιακά events που είναι τα τσάμπα συναυλιακά events. Μην χάσετε το Jazz Festival στο Γκάζι και τη Γιορτή της Μουσικής που απ’ όσο ξέρω φέτος θα φιλοξενήσει τους Nouvelle Vague. Αν βρεθείτε καθόλου προς τα εκεί μην το χάσετε.

Φιλιά σε όλους

1 Comments:

Blogger ilias n.

όντως πολύ πράγμα φέτος, από white stripes μέχρι aphex twin... αλλά ρε γαμώτο θα πάει ένας ολόκληρος μισθός σε εισητήρια/μπίρες/ποτά κλπ. δεν τσοντάρεις κάτι παραπάνω να πας στο benicassim να τους δεις όλους μαζεμένους; ιδού η απορία...

21/5/05 11:33 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home