Παραλήρημα

Παρασκευή, Μαΐου 20, 2005

Ονειροκρίτης 18/5: Το ψάρι

Αγαπητό κοινό (my precious),

θα ξεκινήσω παράλληλα με το γενικότερο μου παραλήρημα και τη στήλη του ονειροκρίτη αφενός γιατί νομίζω ότι η ψυχασθένεια μου στον ύπνο συνδέεται με τον αυτήν στον ξύπνιο και αφετέρου γιατί βλέπω πολύ συχνά (καθημερινά κατά βάση) πολλά και ενδιαφέροντα όνειρα πάντα βέβαια στο κουκουρούκου του.

Είδα λοιπόν χθες ότι με αδιευκρίνιστη παρέα είχα πάει θάλασσα για μπάνιο. Μπήκαμε λοιπόν να κολυμπήσουμε και έκανα κι εγώ τα μακροβούτια και τις απλωτές μου στην αρχή, μετά όμως άρχισα πολύ να το απολαμβάνω το σκηνικό και ξαφνικά διαπίστωσα και προς έκπληξην και της υπόλοιπης παρέας ότι έγινα... ψάρι.

Για την ακρίβεια δεν απέκτησα ποτέ την εξωτερική εμφάνιση ενός ψαριού (παρέμεινα ως έχω), όμως άρχισα να κολυμπώ όπως τα ψάρια δλδ στο πλάι, λυγίζοντας κυρίως το σώμα μου και όχι κουνώντας χέρια-πόδια και με αψυχολόγητες εναλλαγές ταχύτητας όπως κάνουν αυτά. Επίσης εξαφανίστηκαν ο αέρας και η επιφάνεια του νερού και έγινε όλο το περιβάλλον θάλασσα και γενικά ανέπνεα σε αυτό με άνεση.

Επίσης έκανα και το κομμάτι μου για να εντυπωσιάσω την παρέα μου. Για την ακρίβεια αυτό που έκανα μάλλον δεν γίνεται. Τα ψάρια σίγουρα δεν το κάνουν.

Έδωσα φόρα και άρχισα να περιστρέφομαι με ιλιγγιώδη ταχύτητα γύρω από τον εαυτό μου. Κάτι σαν φιγούρα του καλλιτεχνικού πατινάζ χωρίς όμως να ακουμπάω κάπου, απλά ήμουν ολόκληρη στο νερό. Η φιγούρα ήταν από την αρχή μέχρι και το τέλος της ελεγχόμενη και 100% πετυχημένη.

Εντυπωσιάστηκα τόσο που ξύπνησα, με καλή πάντως διάθεση.

Ποια είναι η γνώμη του ειδικού;

2 Comments:

Blogger kouk

Εγκεφαλικό κολάζ με την γνωστή διαφήμηση Johny Walker με ανθρώπους-ψάρια καθώς και λίγο από τον σχολιασμό του Αλέξη Κωστάλα στο καλλιτεχνικό πατινάζ.

Δεν πιστεύω να είναι κανείς εδώ μέσα που να καμώνεται ότι είναι πιο ειδικός από εμένα.. αν βρεθεί κανείς να έρθει να με βρει στο σκοτεινό δρομάκι από πίσω.

20/5/05 2:12 μ.μ.  
Blogger noooneeee

"Εντυπωσιάστηκα τόσο που ξύπνησα, με καλή πάντως διάθεση."

Αααα κρίμα.

Για τέτοιες περιπτώσεις επιβάλλεται να μάθεις την τέχνη και τεχνική του Lucid Dreaming, aka διαυγή όνειρα.

Αν το είχες καταφέρει, θα μπορούσες όχι μόνο να μείνεις στο όνειρο, αλλά και να έκανες ό,τι ήθελες σε αυτό, και όχι ό,τι ήθελε το υποσυνείδητό σου.


Μάλιστα, όλως τυχαίως, η τεχνική για να μην ξυπνήσεις αφότου συνειδητοποιήσεις το ότι το όνειρο είναι ... όνειρο, είναι αυτό ακριβώς που έκανες κι εσύ: να περιστρέφεσαι γύρω από τον εαυτό σου! Με αυτόν τον τρόπο, ζαλίζεσαι επαρκώς και δεν ξυπνάς τόσο εύκολα!

Για παράδειγμα, εγώ θα προσπαθούσα να βγω από το νερό και να πετάξω ψηλά, κάνοντας ίσως βόλτα μέχρι κανένα νησί εκεί τριγύρω! Εκεί, θα έκανα μερικές βόλτες και μετά, νομίζω, θα εκτοξευόμουν προς το διάστημα από όπου θα θαύμαζα τη Γη.

Αν δεν είχα τι να κάνω, ίσως να έκανα και brainstorming για τα projects της δουλειάς. Κατεβαίνουν μερικές πολύ καλές ιδέες στα όνειρα καμμιά φορά.

Εχοντας επιτύχει lucid dreaming, μέσα στο οποίο αποφάσισα ότι γουστάρω να... πετάω, μπορώ να πω ότι απλά ξυπνάς άλλος άνθρωπος.

Τώρα τελευταία δυσκολεύομαι να το πετύχω. Ίσως φταίνε οι πολλές μπύρες...

28/5/05 2:45 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home