Παραλήρημα

Παρασκευή, Μαΐου 13, 2005

Μου δειχνες το φεγγάρι και κοίταγα το … δάχτυλο

Μα που στα σκατά το βρήκες ρε συ kouk αυτό το γνωμικό; Δε σε πιστευώ… μου φτιαξες τη μέρα. Δεν το χα ξανακούσει και δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω. Θες να σου πω και το χειρότερο; Όχι θες;

Έχω περάσει όλο μου το πρωί χαχανίζοντας με το ρητό και πάνω που το έχω συνηθίσει και έχω σοβαρευτεί (άσε που έχει έρθει και η ώρα να πάω στη δουλειά μου), πάω και με πιάνει νευρικό γέλιο στην τάξη.

Πότσο αστείο και συνάμα πότσο ρεζίλι; Θα μου πεις συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια...

Η δασκάλα λάλησε και γελάει μόνη της.

Ανεξέλεγκτα κιόλας.

Μάλλον πρέπει να χαλαρώσω λίγο το διάβασμα γιατί σα να με χαλάει λίγο.

3 Comments:

Blogger kouk

Loipon paidia, simera tha kanoume liga arxaia:
Epanalavete mazi mou:
" Isokoudouni didaskala gnwmiko gar gelouse "
" Isokoudouni didaskala anef elegxou meidiouse "
" Isokoudouni didaskala ofeile de na xalarwsei "

:-)

13/5/05 4:51 μ.μ.  
Blogger noooneeee

"Αρχαία" σε greeklish. How σουρεάλ.

13/5/05 10:55 μ.μ.  
Blogger kouk

Χμμμ τι να πει κανείς για το "How σουρεάλ" όπου για κάποιον λόγο αποφάσισες ότι το surreal ως λατινική λέξη είναι καλύτερο να γραφεί με ελληνικούς χαρακτήρες ενώ η χρήση του "How" δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις πρόβλημα με τους αγγλικούς :-)

16/5/05 11:20 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home