Παραλήρημα

Τρίτη, Μαΐου 03, 2005

Γιατί είμαι ο Χουλκ

Από αυτό το... pontium θα ήθελα να καταγγείλω τη διαφήμιση που παραλίγο να μου σπάσει τα μάτια προ ολίγου (βλέπετε διαβάζω με τηλεόραση).

Σκηνή 1Η γνωριμία

Πανέμορφο μοντέλο με σπασμένο-λαβωμένο ποδαράκι έχει πάει στο υπερμωρό ορθοπαιδικό μετά ένα μήνα από το ατυχές συμβάν για αφαίρεση του γύψου. Η ασθενής φοράει τύπου σορτσάκι που από τη μία μεριά αποκαλύπτει το γύψο και από την άλλη ένα αδύνατο και φυσικά χωρίς ίχνος τριχοφυίας ποδαράκι.

Σκηνή 2Τα αποκαλυπτήρια

Ο γιατρός κόβει το γύψο και εμφανίζεται πλέον και το δεύτερο ποδαράκι, υγιέστατο και πανομοιότυπο με το πρώτο, δλδ αποτριχωμένο.
Την πιάσατε τη φάση;

Αν όχι (και επειδή οι διαφημίσεις δεν είναι για τέτοια ρίσκα) ακούμε τη σκέψη της κοπέλας που λέει:

«ευτυχώς που είχα κάνει Veet πριν από ένα μήνα»

οπόταν συμπεραίνει ο αδαής τηλεθεατής ότι είναι απολύτως φυσικό μετά 4 εβδομάδες να αντικρύζει κανείς αυτό το αποτέλεσμα.

Το ξεμπρόστιασμα

Ε λοιπόν ΟΧΙ άλλος εμπαιγμός!

Γιατί το δικό μου το ποδαράκι μετά από 4 (μπορώ να πω και λιγότερες) εβδομάδες να μην έχει παρόμοια εικόνα;

Γιατί μας δουλεύουν ψιλό γαζί όλους ή μήπως (βλέπε τίτλο)...

Ενημερώνω λοιπόν (γιατί έχω αυτό το κοινωνικό χρέος) το ανδρικό αναγνωστικό κοινό ότι αυτά συμβαίνουν μόνο στις διαφημίσεις.

Προκαλώ όποια κοπέλα από το γυναικείο κοινό διαφωνεί να στείλει αποδεικτικά στοιχεία που να με διαψεύδουν... γιατί κάτι μου λέει ότι το είδος μου κυριαρχεί στον πλανήτη και κλείνω λέγοντας
ΟΞΩ ΟΙ ΑΤΡΙΧΕΣ γιατι χαλάν την πιάτσα

Ετικέτες , ,

5 Comments:

Blogger kouk

Μα αγαπημένη μου ισοκούδουνη ο εμπαιγμός δεν βρίσκεται στο αν θα πάρει 3 ή 4 βδομάδες να ξαναβγεί η τρίχα, αλλά στο ότι οι αμερικάνοι μαρκετάδες έχουν επιτυχώς πλύνει τον γυναικείο και ανδρικό εγκέφαλο με λοσιόν απέχθειας προς το σύμβολο της θηλυκότητας.

Το θέμα που βλέπω εγώ είναι ότι, σε μια εποχή που υποτίθεται είμαστε όλοι πιο ελεύθεροι (αλλά και πιο μοναχικοί), διαλέγουμε, άντρες και γυναίκες, τον δρόμο της αυτοϋπόταξης στους ολοένα και πιο αυθαίρετους και παράλογους κοινωνικούς μας ρόλους, αντί να δίνουμε στον εαυτό μας την απαραίτητη και αργοπορημένη προσοχή που του αρμόζει.

Και επειδή τα παραπάνω δεν νομίζω ότι ικανοποιούν τα απαραίτητα ντελιριακά στάνταρντ του blog αυτού...
ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΤΡΙΧΩΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!

4/5/05 1:35 μ.μ.  
Blogger noooneeee

kouk: "ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΤΡΙΧΩΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ!!!¨

Αυτό δεν είναι ντελιριακό, ούτε παραληρηματικό, ούτε καν παλαβό.

Κάτι άλλο είναι.

Αλλά δε θα το πω!

Όχι, δε θα το αναφέρω καν!

Θα το αφήσω να το βρεις μόνος σου.

Μη με ρωτήσεις τι είναι.

Μη.

Μη διανοηθείς καν να μού στείλεις mail σχετικά με αυτό.

Μη με πάρεις στο Skype.

Μη μου στείλεις μήνυμα στο Jabber.

(Εκτός αν πρόκειται για πρόσκληση σε παιχνίδι Tetrinet).

5/5/05 5:27 μ.μ.  
Blogger kouk

BRING ME A HAIRY WOMAN #FAST!!!!

5/5/05 5:30 μ.μ.  
Blogger isobel

Μα&*%# να πάτε και οι 2 να κοιταχτείτε. Ειλικρινά δεν ξέρω ποιος από τους 2 σας είναι πιο τζαζ (και αν θέλετε να με πιστέψετε, αυτή τη στιγμή ΜΟΥΤΖΩΝΟΜΑΙ)....

13/5/05 1:42 π.μ.  
Blogger noooneeee

Μουτζώνεσαι επειδή μετάνοιωσες την ώρα και τη στιγμή που μάς προσκάλεσες στο blog σου;

ή μουτζώνεσαι επειδή απλά αναγκάστηκες να διαβάσεις τα παραπάνω σχόλια;

ή επειδή ένοιωθες υποχρεωμένη να απαντήσεις, αλλά δε μπορούσες;

ή επειδή τελικά απάντησες;

ή επειδή αυτό που απάντησες δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες όλων μας για παραληρηματικές απαντήσεις;

ή επειδή περίμενες ότι η απάντησή σου θα έφερνε και άλλες απαντήσεις σαν τη δικιά μου;

ή επειδή αυτή η απάντησή μου δεν υπήρχε περίπτωση να είναι on-topic;

17/5/05 1:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home