Παραλήρημα

Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

Ο Morrissey δεν έχει γίνει ίδιος ο Johnny Cash;

Σας έχει τύχει ποτέ να πάτε σε καμία δημόσια υπηρεσία – κατά προτίμηση – ή μαγαζί και να είναι μια μαλακισμένη γκόμενα στο κομπιούτερ και να βαράει τα πλήκτρα σα δαιμονισμένη κατά την «πιο γρήγορα – παρακαλώ – πιο γρήγορα» τεχνική; Υπερβολικά γρήγορα και υπερβολικά δυνατά, να σου σφυροκοπάνε τον εγκέφαλο. Και συνήθως να έχει και ένα νύχι τεράστιο, ροζ με στρασάκια; Ε, όταν το βλέπετε αυτό, δε θέλετε να της δώσετε μια μπούφλα να της φύγουν όλα τα δόντια και τα νύχια μαζί;
Τι θα γίνει με αυτή την άνοιξη, πάντα θα αργεί αλλά όταν έρχεται θα είναι ξαφνικό και δε θα έχουμε ΠΟΤΕ προλάβει να αδυνατίσουμε;
Ο Morrissey δεν έχει γίνει ίδιος ο Johnny Cash;



Ο Νικ Χόρνμπυ τι έχει πάθει και γράφει βλακείες τώρα τελευταία; Ο Χωμενίδης πάλι δε μπορεί να γράψει κάτι μέτριο; Πρέπει να πάω και για ύπνο και το βιβλίο δε μ’ αφήνει να τα αφήσω.
Ανακάλυψα και άλλη κορυφάια ταινία στη nova – αν μη τι άλλο τα αξίζει τα 56 ευρώ το μήνα . Voa VS Python – ω – ναι. Σπίτσλες για μια ακόμη φορά, γι αυτό όσοι θέλετε να μάθετε περισσότερα πηγαίνετε εδώ. Κατά τα άλλα προσπαθώ εδώ και 2 μήνες να πετύχω το oldboy και για τον Απρίλιο το έχει μόνο μια φορά, σήμερα το βράδυ, 2:40, μια πολύ βολική ώρα, αν μη τι άλλο.
Πάρτε και ένα όνειρο που είχα ξεχάσει να το ποστάρω και είναι καλό.


Ονειροκρίτης 15/12

[…] Είμαι στο χωριό που είναι κοντά στο σπίτι μου και επικρατεί μια αναμόχλευση, λαμπιόνια και άσπρες πλαστικές καρέκλες αλλά όχι στην πλατειά, σε μια διασταύρωση στην έξοδο του χωριού. Δίπλα και μπροστά μου είναι στημένη η σκηνή, σαν να τη βλέπω από πλαγιοπίσω. Είμαι σε μεγάλα κέφια γιατί θα παίξουν οι Sigur Ros. Βγαίνουν οι Sigur οι οποίοι είναι δυο ξανθοί με γαλάζια μάτια και δε θυμάμαι καθόλου τι έπαιξαν. Νόμιζα πάντως ότι ήμουν μόνο εγώ εκεί με τους φίλους μου (δε θυμάμαι ποιους) αλλά προς το τέλος φάνηκε ένα πλήθος μέσα από κάτι πορτοκαλιές που αποθέωνε το συγκρότημα […] Είχα στα χέρια μου το εισιτήριο που ήταν σκισμένο σε κομματάκια και μου ζήτησε ο δεσμός μου να το σκανάρω και να του το στείλω για να μπορεί να φτιάχνει πλαστά εισιτήρια. Επειδή όμως ήτανε κομματάκια και είχα και κάποια κωλύματα με το σκάνερ […] μάλλον δεν το έκανα.
[…]

Ετικέτες ,

4 Comments:

Blogger Xilaren

Απαντήσεις:
1. και μία και δύο μπούφλες
2. δυστυχώς, δυστυχώς
3. ε, όχι και σαν τον Cash! τι είναι αυτά που λέτε, αμαρτία!
4. έλα μωρέεεεεεεεε. Είναι καλούλης. Σε αντίθεση με τον επόμενο...
5. ...ο οποίος μόνο μέτρια και ναρκισσιστικά μπορεί να γράψει (επιφυλασσόμεθα για το τελευταίο του)
6. ΔΓ/ΔΑ 2.40 πάντως ακούγεται μία εξαιρετική ώρα για το Old BOy :-PP

καλημέρα!

31/3/06 12:03 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's

τα πορτοκάλια πάντως είναι υγεία. έτσι λέει η γιαγιά μου, που ξέρει να διαβάζει τα όνειρα.

31/3/06 12:26 μ.μ.  
Blogger sevium79

geia sas paidakia kai apo mena...
egw eida prin kana 2 bradia oti petousa....to exw dei alli mia fora...kai gamw ta synaisthimata...kai h erwtisi mou pros giagia gelial einai----> giagiaka mipws to oneiro exei sxesi me th misthodosia mas pou exoume na doume digrago edw kai 2 mines?....mipws ta gafra bgalane ftera?

3/4/06 1:56 μ.μ.  
Blogger loretta

sevium, αυτό το όνειρο το έχω δει πολλές φορές και πιστεύω οτι δεν υπάρχει ομορφότερο συναίσθημα. Μάλιστα το έχω συζητήσει και με άλλους που έχουν δει οτι πετάνε και συμφωνούν απόλυτα για το μεγαλείο του πράγματος. Δε θυμάμαι ποιά φίλη μου μου έλεγε οτι δεν το έχει δει ποτέ, πόσο κρίμα.

4/4/06 10:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home