Παραλήρημα

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 29, 2005

Αφίσσα Τσιγάρων: "NOT @ the Mall"

Μα τι κατάσταση είναι πια αυτή φίλες κ φίλοι;
Μαζοχισμός + μαλ@#$% στον υπέρτατο βαθμό
Ο διευθυντής μας ξαμόλησε για διακοπές χριστουγέννων εμάς τους αθηναίους από πέμπτη έτσι για να κάνει μια καλή χριστουγεννιάτικη πράξη -yes santa, i've been a good boy this year-
ενώ ο ίδιος κ ο εναπομείνας ντόπιος συνάδελφος θα παρέμεναν εκεί κ την παρασκευή να λένε τα κάλαντα με τα λουλούδια μας...

Mάλιστα με ξενέρωσαν πάλι είχαν δεν είχαν γιατί ο ντόπιος συνάδελφος στράβωσε που μας άφηνε εμάς να φύγουμε ο διευθυντής ενώ αυτόν όχι -να σημειωθεί ότι μένει σχετικά κοντά στο σκολείο-
ρε δε με χε@#$% λέω γω;
ζήτησα εγώ χάρη από κανένανε; θα στράβωνα εγώ αν μου έλεγαν να κάτσω κ παρασκευή;
δε μπορώ όμως να μη στραβώνω με όλες αυτές τις μαλ@#$%^ του δημοσίου όπου μπλέκεις σε περίεργες φάσεις θες δε θες
δλδ επεισόδιο πρώτο: ελληνικό δημόσιο
ο διεθυντής κάθεται κ το σκέφτεται για τον εαυτό του πως θα βαριόταν να ναι παρασκευή σκολείο κ σου λέει δεν τους διώχνω τώρα γω αυτούς να κάνω κ τον καλό στο santa?
επί της ουσίας η πραξη αυτή δεν είναι κ τότσο πολύ νόμιμη αλλά δε γα#$%^& ;

το ζήτημα είναι πως εγώ από μόνη μου δεν είχα καμιά κωλοσφιξούρα να παρανομήσω -γιατί είμαι κ ολίγον σπαζοχλαμπάνιας τώρα τελευταία- αλλά ούτε κ να δίνω την ευχαρίστηση σε κανέναν από δαύτους ότι μου κάνει χάρες -θα καταλάβετε το γιατί σε επόμενα posts-
πόσο μάλλον να δίνω κ το διακίωμα σε άλλους κ μη χειρότερα να νοιώθουν πως τους αδίκησα κ πως τους χρωστάω κ από πάνω!!!

στην αρχή μάλιστα έγινε η σκέψη να παν όλοι αυτοί μαζί εκκλησία αλλά τα παιδιά το ξέκοψαν
"no way" σου λεει κ σιγά μη κάτσω να σκάσω, θα κάνω κοπάνα και στο τέλος θα μου σβήσουν κ τις απουσίες όπως τότσες κ τότσες φορές σου λεει ο αλητάμπουρας κ κοροίδο είναι;
μάλιστα τα πιο μικρά ήρθαν κ με ρώτησαν και μένα αν θα τους συνοδέψω στην εκκλησία
μου φάνηκε τότσο μα τότσο αστείο ένα τέτοιο ενδεχόμενο

Για την ακρίβεια, φαντάστηκα τον ευατό μου σε εκείνη την αφίσσα διαφήμισης τσιγάρων στο δρόμο όπου σκέφτεται κ καλά η πανεμορφίδου πλην όμως καπνίστρια γκόμινα:
"φαίνομαι για τύπος που αγχώνεται;" ή "φαίνομαι να μην το απολαμβάνω;"

κ έτσι τους απαντώ: "φαίνομαι για τύπος που πάει συχνά εκκλησία;"
εκείνη τη μέρα μάλιστα είχα ντυθεί κ ψιλό-έντονα σε χρώματα , καμιά σχέση με την παραδοσιακή καθηγήτρια, κ αυτά μπήγουν τα γέλια κ να μου λένε "ε όχι, με τίποτα, μπουχαχα..."

επεισόδιο δεύτερο: τα πιτσιρίκια στην Αθήνα
ρώταγα λοιπόν τα πιτσιρίκια τι θα κάνουν στις διακοπές κ μου έλεγαν όλα
"θα πάμε αθήνα με γονείς"
σε συγγενείς ρώταγα εγώ φαί ποτό κ έτσι;
όχι να μου λένε θα πάμε MALL, καπάκι σινεμά Village World κ μετά Αllou Fun Park έτσι για να τους πάει λίγο το σκατό στην κάλτσα συμπλήρωσα νοερά

μα καλά που στα σκα@# εξαφανίστηκε το χριστουγεννιάτικο αίστημα;
πότσο αμερικανιά κ πότσο ακούλτουρη έχει καταντήσει η νεολαία μας;

πρόσφατα συνάδελφος συνόδεψε εκδρομή με πούλμαν γειτονικού σκολείου στην Αθήνα
αυτοί το μπαστάεδεψαν βέβαια το πρόγραμμά τους γιατί εκτός από Allou Fun Park κ Mall -the place to be πλέον αν είσαι πιτσιρίκι- τους πήγαν κ ένα Μουσείο Μπενάκη στο καινούριο κ ένα Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού για το ξεκάρφωμα -so yesterday & totally gay αν είσαι πιτσιρίκι-
με πήρε έντρομος ο χριστιανός από το πούλμαν να μου δηλώσει υπεύθυνα πως δεν την πάλευε άλλο από τα σκυλάδικα. Ήδη είχε ακούσει τα άπαντα του φοίβου -όπως έχει λεχθεί χαρακτηριστικά στο στρατό τι είναι αυτό το "απάντα καβάφη";- κ γενικά τα απάντα της μοντέρνας ελληνικής λαικοποπ δισκογραφίας κ δήλωνε έτοιμος να πατήσει για τον εαυτό του το κουμπί eject μέσα από το πούλμαν αρκεί μόνον να το έβρισκε

φανταστείτε κ πάλι πάντως πως ο βλαξ δεν εκτίμησα σοβαρά αυτά που άκουσα κ φαντάστηκα πως σε ένα βαθμό οι μαθητές υπερέβαλαν!!!
μα που να ξέρα, του κάκου

επεισόδιο τρίτο: έξω από το ναό

ξεκινώ με τα πολλά για αθήνα
με το που φτάνω άγιο στέφανο -μεγάααλη η χάρη του- τρελλό μποτιλιάρισμα
κάνω άμεσα την εκλογίκευση πως θα χει γίνει τροχαίο
πρώτη-δευτέρα, πρώτη-δευτέρα κανά μισάωρο αργότερα φτάνω λυκόβρυση, μα πουθενά πια το τροχαίο!!!!
άνοιξε η γης κ τους κατάπιε;
με τα πολλά μετά μισή ώρα διασταύρωση αττικής οδού: της που#$%^& το καγκελάκι, εκεί άρχισα να την ψυλιάζομαι τη φάση
μετά 10 λεπτά έξω από το Mall το παιδομάζομα, παναγί-τσα-τσα κ προστάτη αγιε μου τζατζίκη τι θάμα ήτανε τούτο;
χαμός στο δρόμο, χαμός στα πάρκινγκ, χαμός μέχρι κ στον προαστειακό -φαντάζομαι μετά τους ολυμπιακούς δεν θα το περιμένανε, στάνταρ θα τους ήρθε ξαφνικό-
αλλά ΕΚΕΙ, ακάθεκτος κ α-με-τα-νο-η-τος ο ελληνάρας στο να σηκώσει
ΝΑ... ΣΗ-ΚΩ-ΣΕΙ
ούτε εγώ στην πιο pathetic υπερκαταναλωτική ποταπή γυναικούλα version μου -πλησιάζει γιατί έρχονται οι εκπτώσεις- δεν κάνω πια έτσι
θα λεγε κλείνοντάς μας πονηρά το μάτι εδώ η αφίσσα των τσιγάρων:
"τη βρίσκω με το να ταλαιπωρούμαι", "τη βρίσκω όταν κάποιοι με κοροιδεύουν στα μούτρα μου κ θησαυρίζουν"

επεισόδιο τέταρτο: τότε που άνοιξε ο προηγούμενος ΝΑΟΣ

αυτή τη σουρεαλιστική κατάσταση είχα να την αντικρύσω από τη μέρα που άνοιξε το ΙΚΕΑ
δικαιολογώ όμως λίγο τον εαυτό μου γιατί 1) μένω αμαρτωλά κοντά κ 2) είναι τότσο φτηνά κάποια πράγματα εκεί μέσα που μου είναι υπεράνθρωπα δύσκολο το να μη σηκώσω!!!
έκανα λοιπόν το λάθος να πάω πρώτη μέρα εκεί
σκοτωμός στην είσοδο, σκοτωμός στην έξοδο, στη ζώνη φόρτωσης κ στο πάρκινγκ,
μια 12μελής ορχήστρα -ούτε ταινία του κουστουρίτσα να βλεπα- να παίζει ταγκό σε εορταστική ατμόσφαιρα στην είσοδο
γούρλωσα τα μάτια μου κ πονέσανε οι κοιλιακοί μου από τα γέλια

still α-με-τα-νό-η-τη τρομάρα μου στο να μπω κ μέσα
ομηρικοί οι καβγάδες για το ποια είδε πρώτη το ροζ τραπεζάκι
κρανίου τόπος με το out of stock σε αρκετά σημεία

τι να πεις; τα θυμάμαι κ συγχύζομαι!

επεισόδιο πέμπτο κ φαρμακερό: όχι κ εσύ B βρούτε!!!
έμαθα τις προάλλες πως μια φίλη αρχιτεκτόνισσα παρακαλώ στο επάγγελμα -θα τους κράξω ως συνομοταξία άλλη φορά όμως, τώρα βαριέμαι-
έβαλε άκουσον-άκουσον ξυπνητήρι 7 η ώρα για να είναι 8 η ώρα στο Mall
Η-ΜΑ-ΡΤΟΝ!!!
"μωρέ δεν πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται τώρα τελευταία" θα πρεπε να λέει η γνωστή αφίσσα των τσιγάρων

Ετικέτες ,

3 Comments:

Blogger kouk

Εν το μεταξύ, αυτές οι αφίσες με το "μοιάζω να είμαι Χ" είχαν το εξής πολύ ενδιαφέρον χαρακτηριστικό: οι εμφανιζόμενοι μοιάζαν όλοι να είναι αυτό που με ρητορικό τρόπο αρνούνταν. Π.χ. η τύπισα που έλεγε "μοιάζω να αγχώνομαι" μου φαινόταν εντελώς αγχωτική!

30/12/05 2:17 μ.μ.  
Blogger loretta

"φαίνομαι για τύπος που αγχώνεται;" ή "φαίνομαι να μην το απολαμβάνω;"

κ έτσι τους απαντώ: "φαίνομαι για τύπος που πάει συχνά εκκλησία;"

Εμένα πάλι μoυ έρχεται στο μυαλό η αλυσμόνητη ατάκα της Βογιατζάκη από το "Είσαι το ταίρι μου":
"Σου φαίνομαι για άνθρωπος που τρώει τα βράδυα?"
Υποκλίνομαι.

30/12/05 7:19 μ.μ.  
Blogger Ο Φοβερός

Istoselida auto to Mall exei? (i disneyland tou shopping :p) - exo aporia na to do :p

6/1/06 5:51 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home