Παραλήρημα

Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2005

The importance of being@home

Τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι πως ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είμαι @home.

Όταν είμαι Ματσατσούτσετς το σπίτι είναι κάπως πιο άδειο κ πιο κρύο απ’ ότι θα θελα κ με την καλή κ με την κακή έννοια. Λείπουν όλες οι ενοχλητικές παρεμβάσεις από μέλη της οικογένειας, λείπουν όμως κ τα άλλα πρόσωπα. Είναι σκληρή η μοναξιά!!! Πότσο μάλλον για έναν άνθρωπο που μέχρι πρότινως ήταν διαρκώς με τη φωτιά στον κώλο να γυρνάει όλη μέρα κ να χει το σπίτι του μόνο για ύπνο.

Ώρες-ώρες πιάνω τον εαυτό μου να ονειρεύεται εναλλακτικές διακόσμησης σε αυτό το σπιτάκι. Ακροβατώ χωρίς να καταλήγω ανάμεσα στο απόλυτo ποπ-χρωματιστό σπίτι κ την ψωνιά για το απόλυτο manga-japanese chic ψυχρό σπίτι. Τελικά μου φαίνεται πως το ΙΚΕΑ –casa bonita- κ το πορτοφόλι μου θα δώσουν μια random λύση.

Όταν γυρίζω στο πατρικό μου στην Αθήνα το δωμάτιό μου δεν είναι πια δωμάτιό μου. Τα περισσότερα έπιπλα κ πράγματα λείπουν κ το αισθάνομαι ξένο. Άσε που λόγω στενότητας χώρου κοιμόμαστε παρέα με την αδερφή μου στο διπλό των γονέων κ η μαμά -λόγω ανυπόφορου ροχαλητού σε καραντίνα- στο προηγουμένως δικό μου. Πέρα όμως από τις λεπτομέρειες η κυριότερη διαφορά είναι πως νοιώθω πλέον φιλοξενούμενο μέλος. Είμαι guest, όχι resident

Τέλος συχνά κατά το extended Σ-Κ φιλοξενούμαι σε εκείνον. Δεν μπορώ να πω, δεν έχω παράπονο. Αν κ μένει με οικογένεια υπάρχει ένα σχετικό privacy. Κανείς δε θα ενοχλήσει ακόμα κ χωρίς προειδοποίηση πως βρίσκομαι κ γω εκεί. Ωστότσο κ εκεί φιλοξενούμαι.

Που είναι το σπίτι μου;
Δεν ξέρω πώς να νοιώσω. Υπάρχει μια αβεβαιότητα, ώρες-ώρες κ αμηχανία. Νοιώθω κουρασμένη ή ελαφρώς εκνευρισμένη συχνά χωρίς να έχει γίνει κάτι συγκεκριμένο. Με τρώει ο κώλος μου. Κάτι μου φταίει.

Πώς θα καταπραύνω αυτά τα συμπτώματα; Μήπως είναι καθαρά ζήτημα χρόνου;

8 Comments:

Blogger loretta

Αυτό σου συμβαίνει γιατί φεύγεις πρώτη φορά από το σπίτι σου. Εγω στα 5 χρόνια που σπόυδαζα όταν ήμουν εδώ ένοιωθα φιλοξενούμενη και έλεγα "αχ να πάω σπίτι μου" εννοώντας την Ξάνθη. Πέρσι επέστρεψα με μαύρο δάκρυ που άφηνα το σπίτι μου, αλλά πλέον επέστρεψα στη φωλιά της παιδικής μου ηλικίας, το σπίτι μου. Σχιζοφρένεια σου λέω.

24/11/05 12:36 μ.μ.  
Blogger Ο Φοβερός

Kai esy Matsatsoutsets?
Ela na dis tis magises sto Salem

24/11/05 6:05 μ.μ.  
Blogger Ο Φοβερός

Part Deux
To idio aisthanomai kai ego - kai eimai stin Bostoni (kai tora Salem) apo to 94. Teliosa to likio edo, kai pira to Bachelor (tora douleia kai master's). Kathe fora pou pao ellada niotho pos girizi spiti - otan girizo piso esthanome san kati na einai lathos - an kai edo einai oi goneis mou, an kai edo exoume spiti, i ellada einai kati to diafoeretiko (Stin ellada megalosa).

Se teliki analisi - to spiti einai ekei pou esthanese aneta - auto mporei na einai ellada, matsatsoutsets, i kai kapou allou.

24/11/05 6:08 μ.μ.  
Blogger isobel

τα έχεις ελαφρώς μπερδέψει...φοβερέ γιατί εγώ
είμαι στο Μα-τσα-τσου-τσετς όχι στη Μασαχουσέτη!!!
if you know what I mean...
ψάξε λίγο στα archives κ θα μπεις στο νόημα

25/11/05 8:43 π.μ.  
Blogger loretta

Για να καταλάβεις πότσο κλαίγεσαι, ο κόσμος νομίζει οτι έχεις ξενητευτεί! Πρέπει να παραδεχτώ πάντως οτι έχεις κάνει πρόοδο.

25/11/05 10:14 π.μ.  
Blogger noooneeee

Για να μην μπερδεύεται ο κόσμος όπως παραπάνω, προτείνω να αλλάξουμε την ονομασία:

Από Μα-τσα-τσου-τσετς

σε Τσα-τσα-τσου-τσετς

25/11/05 1:10 μ.μ.  
Blogger isobel

loretta
ό,τι κ να πω μου την έχεις στημένη με το τσεκούρι
το χεις παρατηρήσει;
τι κακό έκανα;
έλα να το λύσουμε από κοντά ρε,
αν είσαι αντρα...

26/11/05 12:49 π.μ.  
Blogger Ο Φοβερός

LOL -
mperdema ontos :O
Oi palii mou simathites me koroidevan kai legan pos meno sto matsatsoutsets anti gia masaxouseti --- trexa bres akri

28/11/05 5:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home