Με σκότωσες
Τις προάλλες δίδασκα Πολυμέσα στη Γ. Το μάθημα της ημέρας ήταν ο ψηφιοποιημένος ήχος κ τα πρότυπα mp3 κ MIDI. Για εισαγωγή κ κυρίως για να προσελκύσω το ενδιαφέρον τους -κάτι τέτοιο εν γένει επιτυγχάνεται μόνο με στριπτίζ του καθηγητή- τους έχω παέι CD από το σπίτι με μουσική ηλεκτρονική κε φτιαγμένη 100% στον υπολογιστή τύπου πριονοκορδέλα (kid606), με μουσικότητα αλλά ηλεκτρονική τύπου orbital κ φιάφορα είδη με φυσικά όργανα ηχογραφημένα (post, ethnik, κλπ).
Η μέθοδος προφανώς έπιασε κ τους εντυπωσίασα όντως. Γενικά σκάγανε μεταξύ τους περίεργα χαμογελάκια σε φάση "άτσα η κυρίιια" κ από ότι κατάλβα οι orbital ψιλο-άρεσαν...ήμουν τότσο χαρούμενη με όλο αυτό το σκηνικό μέχρι που κλασικά σηκώνεται διστακτικό χεράκι-απορία κ ρωτάει η μαθήτρια:
"κυρία, ξέρετε σαν τι είναι αυτό που ακούμε;"
λέω γω "ΟΧΙ"
"Εχετε πάει στη Βανδή;"
"ΟΧΙ!" με προσπάθεια να μη φανώ ενοχλημένη ή ξενερωμένη
"Ε να είναι σαν τα τραγούδια που βάζουν στα μπουζούκια πριν να βγει η φίρμα να τραγουδίσει"
"Με σκότωσες, lets drop the subject!!!"
Αυτά με την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των μαθητών μου.
γενικά είναι απολύτως αλλεργικοί στην ηλεκτρική κιθάρα -εδώ που τα λέμε ώρες-ώρες μπορεί να μην έχουν κ τόσο άδικο, αυτό ήταν καφρίλα, sorry δεν το εννοώ-
καμμία επαφή με ηλεκτρονική μουσική ή έστω χαζο-dance
γνωρίζουν ωστότσο τα άπαντα του φοίβου, της έφης θώδη κ εν γένει όλα τα λαικά τρασο-χιτ. ενδεικτικά αναφέρω πως υπάρχει μαθητής που σταθερά σκάει στο γραφείο χωρία καν πρόφαση, μπαστακώνεται, με καρφώνει κ μουρμουράει:"εισ'αμάρτωλη, δε σε θέλλλλω πια".
Τις προάλλες τέλος πέρασα από την ιχθυόσκαλα να αγοράσω τίποτα γιατί λιμπίστηκα ψαράκι. Ε λοιπόν σας πληροφορώ πως οι ψαράδες είχαν βγάλει κασετοφωνάκι, ουζάκια κ ακούγανε SAKIS, σ'εχω ερωτευτεί!!!
Έπαθα πλάκα, πίστευα πως ένας ψαράς λόγω κουλτούρας κ επαγγέλματος το χρώσταγε στον εαυτό του κ στον κλάδο του τουλάχιστον να ακούει έναν Άκη Πάνου!!!
Τι να πεις, αλλάξανε οι καιροί
Ετικέτες για αγρίους, εκπαιδευτικά θέματα στο κυπελλάκι
1 Comments:
Τι να λέμε τώρα... πονεμένο θέμα αυτό το μουσικό..
Δημοσίευση σχολίου
<< Home