Παραλήρημα

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 19, 2005

False Alarm

Αν υποθέσουμε πως ως γυναίκα είμαι 7ψυχη προχτές μου φύγανε μάνι-μάνι κανά 2-3 ψυχές μέσα σε λίγες ώρες. Δούλευα που λέτε στη γνωστή φάμπρικα σαν το σκύλο κ μου χανε σπάσει τα μάτια, σα να λέμε no news good news. Μέχρι που χτυπά το κινητό κ είναι η μάνα μου σε κατάσταση αλλοφροσύνης!

Μ: Τι δουλειά έχεις μου λέει εσύ παιδάκι μου στη Δ δωδεκανήσου; Δήλωσες ποτέ τέτοιο πράγμα;

ΥΠΟΠΤΗ ΣΙΩΠΗ ΕΓΩ.

(ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ
Δ Δωδεκανήσου είναι περιοχή στα Δωδεκάνησα με κέντρο την Πάτμο, η οποία περιλαμβάνει ΟΛΑ τα Δωδεκάνησα εκτός Ρόδου, Κω (πώς κλίνεται αυτό; sorry πάιδες) κ Καλύμνου. Αν τυχόν βρεθεί κάποιος σε νησί εκεί υποχρεούται να παραμείνει για 2 σχολικές χρονιές καθώς όλα αυτά τα νησιά θεωρούνται ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ κ μάλιστα τα σχολεία δηλώνονται ένα-ένα χωριστά πχ. ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟΥ...)


I: Τι λε ρε μάνα;

M: Πήρε λέει η θεία σου η Ρ. Κ λέει διάβασε στην εφημερίδα το όνομά σου κ λέει πως διορίζεσαι εκεί.

I: Τι πα να πει πήρε; Αφού εγώ τώρα δεν περιμένω κάτι άμεσα; Μάλλον δεν ξέρει τι λεει.

M: Η ίδια πάντως ισχυρίζεται πως είδε το όνομά σου. Ήταν σίγουρη σου λέω.

I: Καλά, κλείσε τώρα κ τα λέμε μετά που θα γυρίσω σπίτι.

Με εμφανή τη σύγχυση στο βλέμμα μου συνέχισα να εργάζομαι σχετικά σιωπηλά για την υπόλοιπη ώρα κ δε συζήτησα φυσικά το θέμα με κανέναν εκεί ουτε βεβαίως κ σέρφαρα σε κανένα σχετικά με το ζήτημα site καθώς ο big brother όλα τα παρακολουθεί εκεί μέσα.

Με τα πολλά σχολάω κατά τις 6++ κ γυρίζω από το σπίτι, περνώντας πρώτα μια βόλτα από το περίπτερο όπου κανένας τίτλος εφημερίδας δεν αναφερόταν σε διορισμούς. Σερφάρω μία γρήγορη, τίποτα. Εκεί πια άρχισα λίγο να ανακουφίζομαι κ να πιστεύω πως πρόκειται για κάποιου είδους λάθος.

Αγγαρεύω τη μισότρελλη πλέον μάνα μου να πάρει άλλη μια φορά τη θεία να μάθουμε επιτέλους σε ποια εφημερίδα κ σε ποια σελίδα το είδε αυτό που είδε κ η θεία αποκρίθηκε ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ σελ.60. Ξαναμπαίνω λοιπόν δίκτυο στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ κ βλέπω όντως διορισμούς Φυσικών, Χημικών κ Βιολόγων κ κλπ σε αυτόν κλάδο ΠΕ (εγώ ανήκω όμως σε άλλο ΠΕ) κ μία πλήρη συνωνυμία κ στο όνομα πατρός.

Κατεβάζω τον κατάλογο των αναπληρωτών Φυσικών, Χημικων κ Βιολόγων κ όντως βρίσκω μέσα σε καλή θέση την εν λόγω συνώνυμη. Ε, πια εκεί ησύχασα.

Γιατί Θορυβήθηκα Εξαρχής

Η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι όταν ήμουν άνεργη είχα κάνει δήλωση διορισμού με μόρια από την σύντομη εκπαιδευτική μου προυπηρεσία όπου είχα ρίξει πάρα πολύ τα στάνταρντς μου φοφβούμενη την ενδεχόμενη ανεργία κ είχα δηλώσει κανονικά Δωδεκάνησα κ μάλιστα κ Δυσπρόσιτα μέρη τύπου Κάρπαθος, Δονούσα, Ηρακλειά –όπου τελικώς τα αποτελέσματα βγήκαν κ πήρα τον πούλο κ αυτό το ήξερα από την 1η Σεπτεμβρίου- κ ακόμα κ αν με διορίζαν με βάση τις τότε προτιμήσεις μου θα πρεπε να έχω διοριστεί κάπου αλλού –δλδ σε πιο πάνω προτίμησή μου...

Χρήσιμα Συμπεράσματα

Το bottom line όμως της υπόθεσης αυτής είναι πως μου δόθηκε μια ευκαιρία να συνειδητοποιήσω τελικά μεχρί πού κ εγώ μπορώ να δείξω τα δόντια μου... η κοκότα

Κοινώς, τώρα που πλέον δεν είμαι άνεργη μου φαίνεται ΤΡΟΜΕΡΑ ΞΕΝΕΡΩΤΙΚΟ να βρεθώ σε κάποιο νησί από αυτά που το χειμώνα όταν έχει αέρα κάνει κ 3 βδομάδες να πάει καράβι από τα συνεχή απαγορευτικά. Ακόμα χειρότερα όμως μου φαίνεται φοβηχτερό το να βρεθώ σε κάποιο μέρος όπου μιλάν μεταξύ τους μόνο ο γιατρός, ο παπάς κ ο δάσκαλος του ενός κ μοναδικού σχολείου που υπάρχει κ που ρε παιδί μου δεν έχεις την πολυτέλεια να κάνεις πέρα κανέναν σε περίπτωση που πραγματικά σου την έχει σπάσει με τη συμπεριφορά του φοβούμενος την κοινωνική απομόνωση.

Επομένως δε με βλέπω τουλάχιστον για φέτος να παίζω σε μικρές Κυκλάδες κ Δωδεκάνησα αλλά ακόμα κ σε Έβρο, Ήπειρο κ Αιτωλοακαρνανία. Η φάση νησί αν κ με τρομάζει λίγο –το ταξίδι στη θάλασσα δεν το φοβάμαι γιατί υπάρχουν κ δραμαμίνες- λόγω μοναξιάς, το προτιμώ από κάποια πικραμένη στεριά γιατί πιστεύω πως εκεί ο σύλλογος των καθηγητών θα έχει χαμηλό μέσο όρο ηλικίας –γύρω στα 30- ενώ σε ηπειρωτικές περιοχές παίζει οι συνάδελφοι να ναι πιο μπαμπαλέ...


Το άλλο άσκημο στη υπόθεση είναι πως κλείνει πλέον κ η Ολυμπιακή -τώρα βρήκε κ αυτή- με αποτέλεσμα πως εκεί κατά το Φεβρουάριο όπου θα τεθεί σε εφαρμογή το νέο ιδιωτικό καθεστώς φαντάζομαι πως σε πολλά ακριτικά μέρη τα αεροππρικά δρομολόγια θα αραιώσουν αισθητά κ οι ταρίφες τους θα ανέβουν!
ΣΚΑΤΑ κ ΑΠΟΣΚΑΤΑ

Αυτό που βέβαια δεν ξέρω είναι πού στα σκατά τελικά θα υπάρχουν πλέον κενά φέτος εκτός του Αγ. Ευστράτιου, του Παξού κ Ξερού κ της Σχοινούσας. Θα δείξει.... Θα ενημερωθείτε λίαν συντόμως.
Πάντως προβλέπω μεγάλη σκατίλα.
Έρχεται, it’s imminent κ είναι ΌΛΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!!

4 Comments:

Blogger averel

Λογω τρελού βύσματος στον στρατο, τυγχάνω ο ειδικός blogger σε ότι αφορά τον Αγιο Ευστράτιο. Αν διοριστείς εκεί, θα σου πω την ατάκα του λοχαγού που μου ανακοίνωσε την μετάθεση: "Παρε ναρκωτικα, καλαμι ψαρεματος και ετοιμασου να ερωτευτεις καμια προβατινα". Τελικα περασα καλα.

19/9/05 7:29 μ.μ.  
Blogger bloody sunday

Χμ... καλο(ο)μελέτα κι έρχεται, αγαπητή isobel!

20/9/05 12:17 π.μ.  
Blogger noooneeee

Αχχαχ χαχ :) Αψογη η ατάκα του λοχαγού.

(διευκρίνιση προς δυσλεξικούς και γκαβούς: ο avel και ο averel είναι διαφορετικοί άνθρωποι).

20/9/05 2:18 μ.μ.  
Blogger averel

Σχεδον συνονοματε Avel. Δεν ηταν τοσο άψογη οταν την άκουσα. Και η προσπαθεια σου να πεισεις πως δεν απαντας στον εαυτο σου ειναι τουλαχιστον συγκινητικη.
Χαιρε

20/9/05 10:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home