Και ο Χάρος ξεκινά
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε έκανα πάλι τη διαδρομή της Αθηνών – Κορίνθου και τούμπαλιν, και παρόλο που δεν είχα συγκλονιστικές εμπειρίες όπως την προηγούμενη φορά, συνάντησα αρκετές φορές δυο από τις πιο συχνά απαντούμενες κατηγορίες του «τρόμου σε τροχούς», οι οποίες είναι:
Ο Φρενάκιας
Ο Φρενάκιας
Σας το είχα υποσχεθεί από καιρό ότι θα γράψω για αυτόν. Ο Φρενάκιας θα ήθελε να είναι Γκαζάκιας αλλά δε του βγαίνει. Το πατάει τέρμα και σε προσπερνάει σπινιάρωντας, και σχεδόν ταυτόχρονα φρενάρει απότομα γιατί μάλλον το μετάνιωσε και δεν έπρεπε να σε προσπεράσει. Μπροστά του έχει γύρω στα 20μ. ελεύθερο δρόμο και μετά από αυτά κίνηση και στριμωξίδι την οποία και βλέπει. Για αυτά τα 20μ. όμως θα ξεπατωθεί στο γκάζι για να αρχίσει μετά το φρενάρισμα και να σταματήσει 2cm πίσω από το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Ο Φρενάκιας είναι εξαιρετικά επικίνδυνος γιατί μπορεί να προκαλέσει μέχρι και καραμπόλα με τα καμώματα του. Γουστάρει φρένο και το δείχνει. Όταν δει ένα εμπόδιο σε σεβαστή απόσταση μπροστά του, δε θα αφήσει το γκάζι για να κόψει ταχύτητα σταδιακά, παρά θα συνεχίσει να πηγαίνει γαμ*&^%$# και τελευταία στιγμή… φρένο! Μια μέρα θα τα φάει τα μούτρα του και ελπίζουμε να μην είμαστε πίσω του.
Ο Κουκουές
Ο Κουκουές πάει σαν τους κουκουέδες: Αριστερά και στον κόσμο του. Εντελώς όμως. Πιάνει αριστερή λωρίδα και πάει α ρ γ ά . Στη δεξιά δε θα καταδεχόταν ποτέ να πάει, η μεσαία του πέφτει λίγη. Αριστερά και αργά λοιπόν. Με το πάσο του. Το αποτέλεσμα είναι με το που εμφανίζεται κάποιος που τρέχει γρηγορότερα (και δεν είναι και δύσκολο) να επικρατεί μια αναταραχή από κορναρίσματα, φώτα και άλλα λιγότερο κομψά σινιάλα, τα οποία ταράζουν και τους περιτριγύρω οδηγούς. Εκεί είναι που ή θα γίνει προσπέραση από δεξιά ή που στη μεσαία λωρίδα θα βρίσκονται άλλοι που εμποδίζουν, επομένως ο οδηγός πίσω από τον Κουκουέ θα αναγκαστεί να γίνει Φρενάκιας.
Το αυτοκίνητο του δεν είναι απαραίτητα σακαράκα, συνήθως πρόκειται για οικογενειακό τύπου Passat και Avensis. Βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα του Κουκουέ όμως, είναι ότι ανήκει στο ηλικιακό target group των 70+, γι’ αυτό και του δικαιολογούμε κάπως τα σταλινικά κατάλοιπα. Δεν του δικαιολογούμε όμως ότι κάθε Σαββατοκύριακο και αργία, θα πάρει τον σύντροφο του από την Αντίσταση, θα μπει στο Passat που πήρε με το εφάπαξ, θα βάλουν και τα γκομενάκια – ραμολιά στο πίσω κάθισμα και θα ξεχυθούν στις Εθνικές οδούς – πάντα αριστερά και αργά.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου
<< Home