Παραλήρημα

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 08, 2005

Ατονίες

Η ιsobel έπιασε δουλεία και το blog έπιασε αράχνες! Καμία κινητικότητα την τελευταία εβδομάδα. Σήμερα μου έγιναν παράπονα από επώνυμο blogger για την ψωφοκατάσταση που επικρατεί. Για κουνηθείτε λίγο! Μη χαλαρώνουμε!!!
Γι’ αυτό κι εγώ θα συνεχίσω να παραληρώ μονάχη και θα σας πω τι έκανα σήμερα.
1. Γράφτηκα στα Ισπανικά. Από εδώ και πέρα θα ποστάρω μόνο Ισπανικά, εντάξει?
2. Κουρεύτηκα. Μου έβγαλε το λάδι ο άχρηστος. Υποψιάζομαι ότι αυτός ο κομμωτής (πρώτη φορά πήγα εκεί) είναι ή χαπάκιας ή απλά υπεργκάγκουλας. Κάτι το μάτι το γλαρό, κάτι η χρονοκαθυστέρηση στην ομιλία, δε μου γέμισε το μάτι. Πάντως το κούρεμα καλό βγήκε, με τη δεύτερη όμως. Στην αρχή μου κόβει τα μαλλιά, τα στεγνώνει, και γίνεται ένα πράγμα ωσάν αυτόν τον τύπο από το Harry Potter, τον Hagrid. Φρίαξα η καημένη. Προσπάθησα να του πω ευγενικά ότι αυτό το πράγμα αισθητικά δε στέκει και αυτός ως κομμωτής θα έπρεπε να έχει μια άλλη άποψη για το θέμα κλπ κλπ. Στη συνέχεια τα πήρα αγρίως και αποφάσισα ότι θα την πληρώσει αυτός για όλους τους κομμωτές (και κυρίως κομμώτριες) που με έκαναν ένα κουρέλι (μέσα και έξω) και έφευγα πληρώνοντας και λέγοντας και ευχαριστώ (μια μέρα θα σας γράψω τις ιστορίες της κεφαλής μου). Τελικά τον έβαλα και με ξανα-έλουσε-ξανά-κούρεψε και έγιναν μια χαρά, αλλιώς θα τον είχε πάρει ο σατανάς. Μα δεν υπάρχει ούτε ένας από δαύτους που να καταλαβαίνει τι του ζητάς και – κυρίως – που να έχει να σου προτείνει κάτι καλό? Μα τι σκ@#$ τους μαθαίνουν εκεί στα Χρυσά Ψαλίδια που πάνε και σπουδάζουν και κάνουν τα ντοκτορά τους?
3. Πήγα γυμναστήριο. Κατάρα! Χτυπιέσαι 11 μήνες ωσάν το χταπόδι, δεν πας για έναν και μετά το πληρώνεις για τους επόμενους 11. Πονάω η γυναίκα! Και το χειρότερο είναι ότι αύριο που θα ξυπνήσω θα πονάω χειρότερα.
4. Έκανα καθαρισμό. Εδώ μόνο οι θηλυκές blogger μπορούν να κατανοήσουν το ψυχικό σθένος που χρειάζεται για να μπεις σε αυτή τη διαδικασία. Αν και η τωρινή μου αισθητικός είναι άψογη σε σχέση με άλλες δολοφόνησες που πήγαινα παλιά, την ταλαιπωρία μου την έφαγα. Μπουχ.
Τώρα που τα ξαναβλέπω όλα μαζί, πάλι σκοτώθηκα στη δουλειά σήμερα. Φαντάσου, ούτε CSI δεν είδα. Μα ΤΙ μωρό αυτός ο Γουόρικ, πρέπει να τον βάλουμε στους ΗΟΤ.

4 Comments:

Blogger isobel

Μη στενοχωριέσαι φίλη loretta,θα γυρίσει ο τροχός...
μόλις πάω κ γω στο σκολειάκι μου εκεί στη Δονούσα -που λεει ο λόγος- θα χω άπλετο χρόνο κ κυρίως έμπνευση κ θα μπλογκάρω καθημερινά...
αρκεί βέβαια...
να χει δίκτυο!

9/9/05 12:12 π.μ.  
Blogger alex

Καθαρισμός προσώπου;;;
Με τον καυτό ατμό στην μούρη μου για ώρα;;;
Και την αισθητικό μετά να με πασπατεύει;;;
Τι μου θύμισες τώρα... πρέπει να πάω μια βόλτα και από εκεί :(

9/9/05 11:02 π.μ.  
Blogger loretta

Το πρόβλημα δεν είναι ο ατμός, είναι οτι σε ζουπάει και μετά φεύγεις από εκεί σαν δαρμένος.

9/9/05 11:14 π.μ.  
Blogger loretta

Καλά ε, τώρα είδα οτι μου έχει κάνει στο μάγουλο ένα σημάδι ΝΑ. Θα τη σκοτώσω την πουτ%^&.

9/9/05 2:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home